Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 двигател B5244S проблем с паленето.
#1
Колага е произведена 2001-ва година. 2016-та са сменяни свещи, същата година е сменена ламбда сонда, 2017-та беше сменен имобилайзер, същата година ако не се лъжа е сменяна бензиновата рейка заради теч на гориво.
Изброявам само нещата които биха могли да имат отношение към проблема.
От няколко месеца колата не иска да пали. Понякога пали двигателя и известно време работи нормално, със забележката, че пали от втория път. Понякога не иска изобщо да запали.
Свещите са купувани от МП. Имобилайзера е сменян там. Бензиновата рейка не зная къде е сменяна.
Автомобилът се намира в София.

Не зная има ли значение, но кода на модела е P2.

При едно от запалванията, на които присъствах, докато двигателя беше още студен, при натискане на газта двигателя увеличаваше оборотите до 1500-1700, там се задържаше с леко притрисане за... субективно между една и три секунди, след което продължаваше да увеличава оборотите. При загряване на двигателя това "задържане" стана почти незабележимо. Достигане на пълната работна температура не можах да изчакам.

Подобно поведение имаше когато сменихме ламбда сондата, но тогава държеше много дълго на 1500-1700 оборота - поне десетина секунди. И го правеше и на топъл двигател.

Има ли някой от София, който има зарчето, който би изчел колата, ако успеем да я докараме? Какви грешки дава. Някакви идеи от какво може да се държи така странно?
Цитирай
Thanks given by:
#2
(10-10-2019, 07:28 PM)Shrek написа: Има ли някой от София, който има зарчето, който би изчел колата, ако успеем да я докараме?

Мото Пфое! Имал съм проблеми, които само там са ми ги хващали. Отивай директно там. Диагностиката не е кой знае колко по-скъпа, спрямо другите сервизи.
Цитирай
Thanks given by:
#3
То накрая там ще се отиде, но не ми се нрави идеята да вкарвам колата там. Не мога да им простя нещо.
Не искам да го описвам още веднъж, че още някой може да се почувства обиден от това, което вече веднъж написах за тях.

То накрая навярно пак до тях ще се опре, но се опитвам да ги избегна.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Може да пробваш във Volvo Alternative, момчетата там са работили в МП.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Вероятно дроселова клапа.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Последна информация от днес.
След доливане на бензин, предполагам 15 литра, колата е запалила.
Факт е, че през август лично правих опит да стартирам двигателя. Стрелката на бензиномера показваше, че бензин има, но двигателя така и не стартира последния път когато аз бях в София.
Предистория на доливането на бензина и на спирането на колата:
Двора, в който се паркира е наклонен. Колата е паркирана обичайно с предницата към нанагорното. Денят, преди да спре да пали е била паркирана с дясната страна към нанагорното.
Може ли някой, който се е занимавал повече с марката, да ми каже в коя част на резервоара се намира датчика за нивото на горивото, и в коя част на резервоара се намира сондата за засмукване на гориво? На Volvo S60 и идея си нямам къде се намират тези неща.

Това, което аз си представям, че трябва да се направи е да се закара и да се види горивният филтър, налягането на бензиновата помпа и сондата за засмукване на горивото.

Пропускам ли нещо?
Цитирай
Thanks given by:
#7
И аз съм забелязал,че като паркирам на малък наклон и задно дясно колело е на високо и като намалее бензин, примерно има за 200км. и трудно пали,т.е. с повече въртене,но и има случаи и на гаснене и палене след пускане по инерция. И след като заредя бензин, пали без проблем. Става на въпрос за V70 2001г.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Колега при мен ,след замерване с осцилоскоп се оказа че нови свещи от мотопфое не работят не преминава искра,в алиекспрес ги има същите некачествени триполюсни с надпис волво.Каквито и да купиш и ги замери при авто ел.техник с осцилоскоп
и няма да имаш проблем.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)