Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Обезвъздушаване на спирачки Volvo C30
#1
Здравейте , някой може ли да ми каже как се обезвъздушават спирачките ПО ПРИНЦИП на кола с АБС . На въпросната кола смених АБС модула и сега нямам спирачки .

Това което четох в зависимост от модела АБС без значение модела на колата :

1.Дава се на контакт и задните апарати се самообезвъздушават т.е. помпата си избутва течноста след което се помпа педала само на предните !
2.Дава се на контакт за да се отворят клапаните на АБС-а след което се помпа !
3.Пали се колата и се помпа !
4.Вади се бушона на АБС-а и се помпа на изгасена кола !
5.Нищо се не пипа или пали , никакви бушони се не вадят . На изгасена кола се помпа до припадък !
6.Развиват се тръбичките след АБС-а за да се напълни на самотек помпата , след което се завиват и се почва помпането по един от начините описани в т1 до т5 !

Честно казано прекалено много начини и прекалено много комбинации и препоръки . Явно всеки го прави по свой си начин , но кой е правилния ? Като добавим и с развита или завита капачка на казанчето за спирачна течност , възможните начини могат да стигнат 20 . Според мен има само 1 начин и аз мисля , че е този . Нищо се не пипа , просто здраво помпане на педала .

Това което аз направих , не знам защо , май много ми дойде четенето :

Развих капачката на казанчето за спирачна течност и го напълних след което го оставих отворено . След това запалих колата и ги почнах задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво , като постоянно следях нивото на течноста в казанчето след всеки апарат и допълвах . Да обаче нямам спирачки . Кое не правя като хората . Мисля утре да го направя по моя си начин т.е. без палене на колата или даване на контакт . Някакви съвети да ми дадете ?
Цитирай
Thanks given by:
#2
Според мен не трябва нито да се дава на контакт ,нито да се пали ,а да се отвият щуцерите след АВS към колелата и да се остави течността да тръгне сама оттам (при отворено казанче ,пълно с течност).Ако това не стане след 10-ина мин.може да му се помогне с няколко напомпвания.След като се увериш ,че не излиза въздух от модула ,затягаш щуцерите и продължаваш с всяко колело по отделно, като следиш нивото. Помага ,ако апарата ,който обезвъздушаваш се прибере докрай на място ,например с дърводелска стяга. Два пъти съм го правил по този начин след сваляне на ABS и не е имало проблеми.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Цитирай
Thanks given by:
#3
Обезвъздуших на запален двигател и източих по 100мл течност от пробките така , че мисля АБС помпата не е празна . Запалих и покарах . Ами нямам спирачки като хората . Включих АБС-а 4-5 пъти и тракшън контрола 1 път . Сега отивам да обезвъздуша втори път ба изгасена кола !
Цитирай
Thanks given by:
#4
Досега където и да съм бил по повод обезвъздушаване, винаги са го правили по начин номер 5.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Така и направих и сега педала ми е по твърд от преди да сменя помпата . Всичко е точно . Източвах по 150-200мл течност от всеки апарат за да съм сигурен , че всичко е точно .
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)