The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
А някой отварял ли е ЖАБКА, дето не се отваря ... Е аз - ДА!

#1
Е-й-й ... мама му стара! ...

А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а!....
/да се навикам малко!/ Confusedhock:

То в София от тея павета какво друго ТЪПО да се случи?! :x


Та по същество и по проблема.
Значи не съм си заключвал жабката
... излизам сутринта и си се возуркам както всеки ден ... задръствания, павета... ежедневната скука и нищо необичайно!

А, смених си и гумите - /ако евентуално има пръст в проблема усукването на купето примерно, ама е много теоретично-вероятно./
При мен е бърза процедурата - вадя зимния комплект, който си е с метални джанти и е готов - и свалям летния к-т с алуминия ... и толкоз. Мога и сам да го правя, ама ... ако трябва да се допълва азот, а и гевезлък - да не се цапам над ... някъкъв предел - отидох на гумаджия, та ... гумаджия ги сменя.

И се прибирам преди малко към къщи ... трябваше ми някакви мокри кърпички да си избърша ръцете /а ги държа в жабоКикерницата/... и-и О ЧУДО! :evil:

ЖАБОЦИЯТА НЕ СЕ ОТВАРЯ!!! Ле-ле!

Извадих ключа, заключвах-отключвах ... ръчката нагоре в единия вариант и в другия ... НЕ и НЕ ... разбрах колко е сигурна!
Е без да троша, де ...

Значи, някой посветен /като бай Мевдо, да речем/ или някой който се е веселил с подобен проблем - да даде акъл по темата!

МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ОТВОРИ С НЯКАКВО РАЗВИНТВАНЕ /да речем/ ЖАБКАТА?
Варианта с "ЧУК и ВЪЛШЕБНИ ДУМИ" ... го оставяме за накрая ...

Явно някакво жилце се е откачило или не знам ...

Ако някой има възможнаст да снима отвътре жабката /как точно беше ключалката/ та да знам как да я ръчкам, че не я помня точно настрани ли два зъба се разтваряха или някаква схема на механизма да даде... за разглобяването да съм наясно - ще съм благодарен!

Знам, че ключа на жабката:
във вертикално положение е Отключено
в хоризонтално - Заключено.

Какво ми дойде да се веселя, значи!
... Мама му стара, е-й-й ! ...

:roll:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#2
Е-й-й ... мама му стара! ...

А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а!....
/да се навикам малко!/ Confusedhock:

То в София от тея павета какво друго ТЪПО да се случи?! :x


Та по същество и по проблема.
Значи не съм си заключвал жабката
... излизам сутринта и си се возуркам както всеки ден ... задръствания, павета... ежедневната скука и нищо необичайно!

А, смених си и гумите - /ако евентуално има пръст в проблема усукването на купето примерно, ама е много теоретично-вероятно./
При мен е бърза процедурата - вадя зимния комплект, който си е с метални джанти и е готов - и свалям летния к-т с алуминия ... и толкоз. Мога и сам да го правя, ама ... ако трябва да се допълва азот, а и гевезлък - да не се цапам над ... някъкъв предел - отидох на гумаджия, та ... гумаджия ги сменя.

И се прибирам преди малко към къщи ... трябваше ми някакви мокри кърпички да си избърша ръцете /а ги държа в жабоКикерницата/... и-и О ЧУДО! :evil:

ЖАБОЦИЯТА НЕ СЕ ОТВАРЯ!!! Ле-ле!

Извадих ключа, заключвах-отключвах ... ръчката нагоре в единия вариант и в другия ... НЕ и НЕ ... разбрах колко е сигурна!
Е без да троша, де ...

Значи, някой посветен /като бай Мевдо, да речем/ или някой който се е веселил с подобен проблем - да даде акъл по темата!

МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ОТВОРИ С НЯКАКВО РАЗВИНТВАНЕ /да речем/ ЖАБКАТА?
Варианта с "ЧУК и ВЪЛШЕБНИ ДУМИ" ... го оставяме за накрая ...

Явно някакво жилце се е откачило или не знам ...

Ако някой има възможнаст да снима отвътре жабката /как точно беше ключалката/ та да знам как да я ръчкам, че не я помня точно настрани ли два зъба се разтваряха или някаква схема на механизма да даде... за разглобяването да съм наясно - ще съм благодарен!

Знам, че ключа на жабката:
във вертикално положение е Отключено
в хоризонтално - Заключено.

Какво ми дойде да се веселя, значи!
... Мама му стара, е-й-й ! ...

:roll:


Attached Files Thumbnail(s)
   
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#3
Е почвам за втори път да пиша 6тот почти накрая ми се свече нета и неможах да сендна.

Най-верочтно се е счупила една пишка на едно лосче на самата бравичка която е в средата на жабката.Просто тази брава е от много гадна сплав.При мен вече процедурата с голямата здрава отверка вече е работила..... В неделя точно това оправяхSmile)))При теб е по гадно щото е в заключено положение на езичето на бравата.От долу от към краката няма как щото е жабката ,от горе при мен също нестава щото имам Air bag,Сторими се че нямаш тъй че пробваи като махнеш таблото отгоре и нещо тънко и плоско успееш да натиснеш езичето на бравичката...за другия вариант си се досетил със здрава отверка успееш да отвориш вратичката заедно с металната тел дето стърчи от жабката мислиа че може да минеш съвсем безболезненно и после спокоино да разглобиш вратичкта и да видиш от къде ти идва истинскиа проблем.При мен явно "търговеца" е преценил че от таз бравичка нестава нищо и е рещил проблема като е разкарам металната тел дето става заключването и на нейно място е сложил едно магниче от тези дето са по мебелите.върши работа стига да не скачаш в голями дупкиSmile))))))Все пак съм решил да си намера тази метална тел заедно със закачванетоSmile)))))))) На някои да му се намира
Ако имаш интерес(а явно имаш) утре като ида в офиса ще ти изрисувам една горе долу приципна схема на цялата система на затваране ,отвартяне.Няма жила има едно валче дето предава движението от дръжката хъм средата дето е бравичката.Самата бравичка е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето което е обтегнато с една прожинка и има втора пружина за да не хлобче металната тел дето се захвща за зъбчето а в същото време при отваряне я отвлъскава.....
Малко смотано обеснявамSmile))))))
Пиши ако имаш нужда ще ти нарисувам схемата
Reply

#4
Е почвам за втори път да пиша 6тот почти накрая ми се свече нета и неможах да сендна.

Най-верочтно се е счупила една пишка на едно лосче на самата бравичка която е в средата на жабката.Просто тази брава е от много гадна сплав.При мен вече процедурата с голямата здрава отверка вече е работила..... В неделя точно това оправяхSmile)))При теб е по гадно щото е в заключено положение на езичето на бравата.От долу от към краката няма как щото е жабката ,от горе при мен също нестава щото имам Air bag,Сторими се че нямаш тъй че пробваи като махнеш таблото отгоре и нещо тънко и плоско успееш да натиснеш езичето на бравичката...за другия вариант си се досетил със здрава отверка успееш да отвориш вратичката заедно с металната тел дето стърчи от жабката мислиа че може да минеш съвсем безболезненно и после спокоино да разглобиш вратичкта и да видиш от къде ти идва истинскиа проблем.При мен явно "търговеца" е преценил че от таз бравичка нестава нищо и е рещил проблема като е разкарам металната тел дето става заключването и на нейно място е сложил едно магниче от тези дето са по мебелите.върши работа стига да не скачаш в голями дупкиSmile))))))Все пак съм решил да си намера тази метална тел заедно със закачванетоSmile)))))))) На някои да му се намира
Ако имаш интерес(а явно имаш) утре като ида в офиса ще ти изрисувам една горе долу приципна схема на цялата система на затваране ,отвартяне.Няма жила има едно валче дето предава движението от дръжката хъм средата дето е бравичката.Самата бравичка е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето което е обтегнато с една прожинка и има втора пружина за да не хлобче металната тел дето се захвща за зъбчето а в същото време при отваряне я отвлъскава.....
Малко смотано обеснявамSmile))))))
Пиши ако имаш нужда ще ти нарисувам схемата
Reply

#5
n_markov Wrote:...валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето...
Big Grin Big Grin Big Grin
По-добре нямаше как да го кажеш Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Reply

#6
n_markov Wrote:...валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето...
Big Grin Big Grin Big Grin
По-добре нямаше как да го кажеш Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Reply

#7
Абе Бойч то май е малко рано за зимни гуми. Видя ли каква беля си докара с това бързане.... :lol:

П.С. Не мога да ти дам съвет - ама нали знаеш накрая ... с груба сила и т. н. Гледам с Вълшебните думички си наясно - какво да ти кажа повече?
Only the Best is good enough - YES!
Reply

#8
Абе Бойч то май е малко рано за зимни гуми. Видя ли каква беля си докара с това бързане.... :lol:

П.С. Не мога да ти дам съвет - ама нали знаеш накрая ... с груба сила и т. н. Гледам с Вълшебните думички си наясно - какво да ти кажа повече?
Only the Best is good enough - YES!
Reply

#9
n_markov, понеже явно си се веселил /с голямата отверка/ - разбира се искам да ми спретнеш утре една схема за:
Quote:...бравичката е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето...
Само ще уточня че имам два Ербега, като единия е над Жабката, а другия в Гевречето пред шЕФьора ...

Дори и снимки приемам.
А ако и Роко изпрати една схема "от някъде изкопана" - ще се веселя докато я оправя сам ЖАБАРНИЦАТА!

БЛАГОДАРЯ на вече отзовалите се ...

И на Тони, дето ме възпира да не казвам "вълшебни думи" докато махам с ЧУК ... и на Павко, дето се е заблял и "заподозрял" прекалено много в "пишчицата и езичето" .... от сериала - дето се подбутват едно друго ... :|

Аз обаче ги гледам по ... наукосъобразно и със "свалящи" намерения ... :lol:

ПП /свалям Жабката.../ :roll: :oops:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#10
n_markov, понеже явно си се веселил /с голямата отверка/ - разбира се искам да ми спретнеш утре една схема за:
Quote:...бравичката е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето...
Само ще уточня че имам два Ербега, като единия е над Жабката, а другия в Гевречето пред шЕФьора ...

Дори и снимки приемам.
А ако и Роко изпрати една схема "от някъде изкопана" - ще се веселя докато я оправя сам ЖАБАРНИЦАТА!

БЛАГОДАРЯ на вече отзовалите се ...

И на Тони, дето ме възпира да не казвам "вълшебни думи" докато махам с ЧУК ... и на Павко, дето се е заблял и "заподозрял" прекалено много в "пишчицата и езичето" .... от сериала - дето се подбутват едно друго ... :|

Аз обаче ги гледам по ... наукосъобразно и със "свалящи" намерения ... :lol:

ПП /свалям Жабката.../ :roll: :oops:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)