Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шум от скоростите/съединителя
#1
Привет колеги, 

Първо, извинявам се, ако темата се повтаря, но в търсачката не намерих много информация за проблема. 

Колата е V50 1.8 бензин 125к.с.(фордовия мотор) 2006та година, ръчни скорости, няма газ. Вчера, докато отварях вратата на гаража чух леко, неравномерно тропане от двигателния отсек. Първоначално, не можах да локализирам от къде е лекото потропване, но после, когато натсинах съединителя, тропането като че ли изчезна. Пробвах го няколко пъти и наистина, когато съединителя е натиснат, тропане няма. На сутрината, отново пробвах и странното е, че когато колата е студена тропането го няма, или е доста по-слабо. Засилва се, когато колата е загряла. Скоростите влизат нормално, докато е в движение(на скорост) не се чува нищо не обичайно, не тресе и съединителя си отделя  и зацепва нормално. Това се чува, само когато съединителя е отпуснат, колата е на нулевалева скорост и работи на място(когато дам газ, шумът изчезва или по-скоро аз спирам да го чувам). 

Имате ли представа, какво може да бъде(съединител, скорости, маховик), дали е нещо сериозно, колко ще струва ремонта и дали може да се отложи с около 10 000 километра, защото преди два дни беше в сервиз за маса, филтри, свещи и други подобни и ми се иска на следващото обслужване да оправя и това? Също така, бих бил много благодарен, ако препоръчате и сервиз. 

Предварително благодаря за отговорите.

Поздрави!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Подобни шумове чух и подобно поведение видях, когато ми замина лагер-помпата на съединителя. За съжаление при мен още на следващия ден педала на съединителя потъна.Като цена - заедно с труда ми стреваше 700 лева, но аз съм с S60, не знам за твоята каква е цената.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:
#3
На моето V50 сменях маховик, съединител и лагер-помпа. Така и го купих - с разбит маховик. Кара го така може би 3 години преди да предприема смяна. През това време палих и спирах ДВГ с натиснат съединител, просто за да не чувам тракането на маховика.
Разбитият махови трака като фуражомекла, при натискане на съединителя шумът изчезва. Но идва един момент, в който въпреки неприятният разход (~ 2 000 лв) ще трябва да се смени.
Но твоето V50 е бензин и не съм сигурен дали има двумасов маховик.
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)