Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 D5 185 2008 - проблем с електроника и омасляване
#1
Колеги Здравейте,
живея в Германия и досега карах само Мерцедеси но откакто се качих на Волво вече не искам да чуя за Мерцедес дано не съжалявам,
от вчера съм собственик на споменатото Волво, външно състоянието му е много добро и окачването също е много добре 
но от днес започнаха проблемите , омасляването което е на снимките го видях но собственика каза че това е от гарнитурата на вентилите но мен ме съмнява да е така 
тъй като вече под колата има две локви със масло погледнах я и ми се струва че теча е накъде от горе от задната лява страна на двигателя зад отвора за наливане на масло,
но ще видя по точно като я кача на подемник от къде идва теча,
отворих капака на ангреажа и видях че е чист не е омаслен съмнавах се в някой семеринг, гледах доста видеота и направих теста с ръкавицата веднага след като запалих колата ръкавицата се изду като балон, също като затворя капачката на маслото и вдигна щеката за проверка на маслото от там излиза дим което пак може би означава 
някакво надуване или задръстване, друго което забелазах е че моторчето под отвора за наливане на маслото не се движи и свири леко като изгася колата,
също намерих и един кабел от дясната страна който не е включен никъде а е маркиран със син цвят със син е маркиран и един мотор на големия клапан който е свързан към одушника ли е незнам със голям маркуч и отива към радиатора отпред, ауспуха е чист няма сажди или масла, колата ми харесва и не ми се иска за някой дребен проблем да я продавам затова моля за помощ , занимавам се с електроника и няма проблем да направя каквото и да ме посъветвате.
Благодаря


Прикачени файлове Миниатюри
                   
Цитирай
Thanks given by:
#2
Това моторче е за положението на вихровите клапи. Би трябвало да се движи лесно, конектора може и да си е така. Трябва да се види по документацията за какво е.
Но, едва ли теча който имаш има нещо общо с електрическата система. Ако беше в София щях да те насоча към сервиз в който да ти свършат работа, но за Германия ми е трудно.
Цитирай
Thanks given by:
#3
(11-24-2019, 07:19 AM)Tisho написа: Това моторче е за положението на вихровите клапи. Би трябвало да се движи лесно, конектора може и да си е така. Трябва да се види по документацията за какво е.
Но, едва ли теча който имаш има нещо общо с електрическата система. Ако беше в София щях да те насоча към сервиз в който да ти свършат работа, но за Германия ми е трудно.

Да теча не го свързвам с проблем в електрониката но първо трябва да оправя електониката и после теча, сега ще отида да сваля това капаче което от вътрешната
страна на двигателя най горе да погледна дали ще се види нещо за теча на маслото,
а моторчето е като затегнало не се мърда на никъде.
А това с надуването на ръкавицата не е нормално нали ?
мисля че това е номера идентификациония - YV1RS714092720673
Цитирай
Thanks given by:
#4
Това с надуването, не е ли запушена картерна вентилация?
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#5
Какъв е проблема с електрониката?
Цитирай
Thanks given by:
#6
(11-25-2019, 06:56 PM)zorba написа: Това с надуването, не е ли запушена картерна вентилация?

може ли да е от това ?
като гледам тя е вързана зедно със масления филтър незнам защо са я направили така глупаво за да почистиш вентиляциата трябва да вадиш всичко

(11-25-2019, 08:01 PM)Tisho написа: Какъв е проблема с електрониката?

проблема е с моторчето на снимката което регулира клапата под мястото за наливане на маслото,
бръмчи и не се движи и като че ли лоста е лепен
Цитирай
Thanks given by:
#7
(11-25-2019, 08:56 PM)Niklas написа:
(11-25-2019, 08:01 PM)Tisho написа: Какъв е проблема с електрониката?

проблема е с моторчето на снимката което регулира клапата под мястото за наливане на маслото,
бръмчи и не се движи и като че ли лоста е лепен

Щом лостчето е лепено, значи се е счупило, а щом се е счупило - имаш проблем с вихровите клапи. Най вероятно задръстени и трудно подвижни и/или износени , ако е второто въпрос на време е да се разпаднат и части от тях да влезнат в цилиндрите. Какво ще последва предполагам се сещаш. Smile 


Добре е като се отваря да се сменят вихровите клапи да се проверят и повдигачите, че и там може да зрее потенциален проблем застрашаващ целостта и работоспособността на мотора.

Картерната вентилация я остави за най накрая.
Цитирай
Thanks given by:
#8
(11-26-2019, 08:26 AM)Tisho написа:
(11-25-2019, 08:56 PM)Niklas написа:
(11-25-2019, 08:01 PM)Tisho написа: Какъв е проблема с електрониката?

проблема е с моторчето на снимката което регулира клапата под мястото за наливане на маслото,
бръмчи и не се движи и като че ли лоста е лепен

Щом лостчето е лепено, значи се е счупило, а щом се е счупило - имаш проблем с вихровите клапи. Най вероятно задръстени и трудно подвижни и/или износени , ако е второто въпрос на време е да се разпаднат и части от тях да влезнат в цилиндрите. Какво ще последва предполагам се сещаш. Smile 


Добре е като се отваря да се сменят вихровите клапи да се проверят и повдигачите, че и там може да зрее потенциален проблем застрашаващ целостта и работоспособността на мотора.

Картерната вентилация я остави за най накрая.

има ли проблем ако ги изключа засега тия вихрови клапи - тоест като откача лостчето докато отстраня проблема със маслото

а като е задръстена картерната вентилация няма ли да избива пак маслото навън ?
Цитирай
Thanks given by:
#9
а картерната вентилация почиства ли се и ако да с какво или се сменя направо ?
Цитирай
Thanks given by:
#10
Най-лесно и бързо става като откачиш малкия маркуч за картерната вентилация, който отива във входящия колектор в предната част на мотора. На втората ти снимка е този между дюзите. Ако оттам духа силно отиваш на ремонт на мотора.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)