The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ускорение и тубро

#1
Здравейте колеги, нов член съм на форума и нов собственик на Volvo S40 II 2.0 TDI от около седмица, като цяло съм много доволен от колата, като изключин разбира се дребните неща, които са се появили с времето, все пак, си купих нова кола, втора употреба.

Имам въпрос относто ускорение - до 2100-2200 оборота колата е много тромова, след това буквално те удря в гърбя и ускорява, което на мен не ми харесва толкова много, карал съм BMW и Peugeot дизели сякаш при тях ускорението беше по-плавно. Може би с компютър трябва да се регулира по-рано да се включи турбото или може би това ускорение е съвсем нормално. 

Искам да попитам дали при всички Volvo S40 2.0 TDI ускорението е така?
Reply

#2
Безаварийно колега! Аз съм с c30 с 2.0 136к.с. при мен е по същия начин. Не знам дали има оправия, но мен ме кефи, все пак говорим за ускорение. Хубаво е когато има такава тяга да те изстреля особено когато изпреварваш. За мен всичко си е ОК и не мисля, че трябва да те притеснява нещо!
Reply

#3
Разрови се в нета и виж кога се включва турбото.
ex XC90
Reply

#4
Ясно, няма място за притеснение тогава
Reply

#5
Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.
Reply

#6
(11-26-2019, 09:32 PM)Tsarski Wrote: Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.
Същата кола, която се държи по същия начин и бих дал същия съвет. Smile
Reply

#7
(11-26-2019, 09:32 PM)Tsarski Wrote: Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.

Случайно да е чипната колата, предишната ми кола беше чипната и турбото се включвате около 1500-1600, иначе преди това на около 2000
Reply

#8
(11-28-2019, 07:43 AM)volvo40 Wrote:
(11-26-2019, 09:32 PM)Tsarski Wrote: Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.

Случайно да е чипната колата, предишната ми кола беше чипната и турбото се включвате около 1500-1600, иначе преди това на около 2000

Не е чипната със сигурност. 1600 са нормални обороти за включване на турбото, по принцип принцип 2000-2200 са обороти, при които се включва турбина с фиксирана геометрия.
Reply

#9
Честно казано, вече свикнах с колата и всичко е 6 точни
Reply

#10
Почистване на МАП сензор и геометрията на турбината, правят чудеса при дизелите. Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)