The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
No oil pressure

#1
Здравейте, колеги. Имам следния проблем на таблото ми изписва "ниско налягане на маслото"  след форсиране на двигателя огасва. Турбината се счупи. В картера всичко е наред. Биелните лагери са наред. Маслената помпа е наред. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. Колата е xc90 2,4 163к.с. 2003год.  Благодаря предварително.
Reply

#2
Как разбрахте, че маслената помпа е наред и от колко време се появяваше това съобщение преди да се счупи турбината?
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#3
(01-11-2020, 02:41 PM)j-ikata Wrote: Как разбрахте, че маслената помпа е наред и от колко време се появяваше това съобщение преди да се счупи турбината?

Ами разглобихме я и видяхме,че няма почти никакво износване. А съобщението си се появява от февруари миналата година, но сред форсиране огасваше.
Reply

#4
В такъв случай, вариантите не са много. В картера(по-точно капака на картера),успоредно на един от каналите на масления охладител се намира разтоварващият клапан ,който така да се каже регулира налягането в цялата система и не позволява то да се покачва над 5-6 бара. Има вероятност този клапан да не затваря напълно по някаква причина и затова да не може да създаде нужното налягане, когато маслото загрее. На самата помпа също има клапан, но той се води предпазен и отваря на по-високо "критично" налягане и мисля, че е по-малко вероятно в него да е проблема. Освен това сигурно сте забелязали и О-пръстените на капака, които също ако са се изпекли с годините могат да връщат маслото направо в картера и така да изчезва налягането, но това последното, доколкото съм чул е повече проблем при бензиновите мотори, заради по-високата температура. Сега се сещам, че има и още един клапан, за охлаждащите дюзи на буталата, така наречените "пръскалки". Той също е механичен и трябва да е затворен при ниски обороти и ниско налягане на маслото, точно за да не се губи налягане оттам, когато не е нужно охлаждане.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#5
(01-11-2020, 07:34 PM)j-ikata Wrote: В такъв случай, вариантите не са много. В картера(по-точно капака на картера),успоредно на един от каналите на масления охладител се намира разтоварващият клапан ,който така да се каже регулира налягането в цялата система и не позволява то да се покачва над 5-6 бара. Има вероятност този клапан да не затваря напълно по някаква причина и затова да не може да създаде нужното налягане, когато маслото загрее. На самата помпа също има клапан, но той се води предпазен и отваря на по-високо "критично" налягане и мисля, че е по-малко вероятно в него да е проблема. Освен това сигурно сте забелязали и О-пръстените на капака, които също ако са се изпекли с годините могат да връщат маслото направо в картера и така да изчезва налягането, но това последното, доколкото съм чул е повече проблем при бензиновите мотори, заради по-високата температура. Сега се сещам, че има и още един клапан, за охлаждащите дюзи на буталата, така наречените "пръскалки". Той също е механичен и трябва да е затворен при ниски обороти и ниско налягане на маслото, точно за да не се губи налягане оттам, когато не е нужно охлаждане.

Благодаря за съветите колега. Тя светва на студен двигагел. Ще пръскаме двигателя и ще видим. Ще споделя като има решение
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)