The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на xc90 3,2 бензин

#1
    Здравейте, не намирам информация за този двигател.Има ли запозати да кажат две три думи като слаби места и поддръжка.Също така знаете ли какъв акумулатор е подходящ за този двигател?
Благодяря
Reply

#2
Няма поддръжка Wink
На зъбни колела е и има един ремък с две ролки(за хидравликата, водната помпа и климатика) и клапаните са с верига.
ex XC90
Reply

#3
Здравейте, надявам се бъдещи колеги.От 3 години карам едно дизелово Хонда ЦРВ 2008г.от което съм много доволен но се налага да го заменя със 7 местен СУВ и според изчетеното се спрях на конкретният модел 3.2 238к.с.Та като за първо включване във форума имам няколко въпроса.Горе долу какъв е разхода на бензин евентуално газ градско?Подлежи ли на газифициране,колко голяма бутилка слагате за да  не спирам през 200км и съответно къде се монтира понеже ще ползвам и третият ред седалки. Предполагам че ще има още въпроси но за сега това ми е важното.Като за първи пост се надявам да не съм объркал раздела.Благодаря предварително на всички отзовали се.
Reply

#4
На бензин под 10 не съм падал, но не съм и от много спокойните водачи.
Бутилката е на мястото на резервната гума и ще трябва да спираш на всеки 200 км.
ex XC90
Reply

#5
Ха, колегата кaра CRV. Аз съм със особено мнение за тези дървета. Без да се обиждаш колега, но не мога да се сдържа. Не го обичам този модел на Хонда.
3,2 литра ХС 90 ако си намериш запазено е много хубава комбинация. Минимална подръжка, надежден, мощен с добра динамика, а и 6 степенния автоматик добре се вписва. Имаш да сменяш едно масло и филтър като рутина и толкова. Добре си се насочил, дано намериш хубав екземпляр, много ще ти хареса.
Разход: извъградско  планинска магистрала. Карам като идиот с по 120-140км/ч, изкачвания, спускания, завои, с една дума - планина 250км. Разход 15,5 л/100км. Двигателя редовно стоеше между 4000 и 5000 оборота. Това докато спи жената, иначе не става.
Нормално каране на магистрала до 120км/ч около 11,5 л/100км
Комбиниран разход: 13 л/100км нормално.
Всичко е на бензин.
Маслото което слагам е 0W40 на Castrol или Motul.
 
Недостатък е че не можеш да правиш компромис с частите. Маслен филтър Mahle, Mann или  Volvo например.   Автоматика само с масло от Волво, скъпо, но правилно.
Газовата бутилка се монтира, доколкото знам, на мястото на резерваната, под багажника.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#6
Извън темета, но наскоро ми попадна статия за CRV-то(и много други марки) че е една от колите които се продават след 15-тата година от покупката като нова в щатите. Имаше и няколко модела на Тойота.
ex XC90
Reply

#7
Quote:Извън темета, но наскоро ми попадна статия за CRV-то(и много други марки) че е една от колите които се продават след 15-тата година от покупката като нова в щатите. Имаше и няколко модела на Тойота.

Абсолютно го вярвам това което казваш.
Лично за мен това ще си остане един от най-неудобните и гадни автомобили . Карах 3 месеца CRV 2011 година през далечната 2011 година. Нито седалките седалки, нито спирачката спирачка, нито управлението като хората. Това в моята класация си остава най-голямото дърво което може да съществува. Карам два часа и ме заболява или кръста, или рамото, или дупето, или всичко заедно. Е как в Ауди или Волво това не се случва.Без да обременявам форума с моите предпочитания и преди съм го писал, че аз лично не обичам японските коли. Все нещо им куца. Чичо ми в България си купи Лексус хибрид чисто нов. Компактен SUV. Качвам се на предната седалка и главата ми опира в тавана. Е как на БМВ, Мерцедес, Ауди и Волво това не се случва на нито един модел. Това само за пример. Иначе Зорба, като кажат японски коли тука и все едно говорят за космически кораби. Прехвалени до незнам си къде. Да не започвам пък за най-продаваната кола в света да нареждам - Тойота Корола.
Извинявам се за офтопика.
Мисля че колегата ще остане много доволен като си вземе Волвото.
Много ана много е важно като кара човек да му удобно и колата да е мощна и устойчива. Иначе няма как да минавам 850 км планина от Внкувър до Банф за 9 часа с почивките. Това паве - ХС90 с 3,2 литра двигател е напълно равностойно но почти всички нови модели автомобили и по разход включително. Да не почвам как сме се надпреварвали с Голфове или чисто нов Санта Фе. Говоря планина с много завои. Ех ако ми попадне V8 2010 ХС90, тогаз ти да видиш.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#8
Двигателя на Волвото няма нужда от нищо.
Само хубаво масло Castrol 0W-40 пълен синтетик, на 10000км - не повече.
Но на автоматика му трябва смяна на маслото - около 500лв във Волво иначе се скапва.
Повредата която се случва на тези скорости не е механична а е във плочата за управление със релетата.
Също така трябва да се смени задължително филтъра и маслото на HALDEX - кутията за управление на 4X4 AWD.
И задължително маслото на разпределителната кутия от скоростната кутия към кардана.
Там има верига и разни други неща които се износват и ремонта е скъп.
На диференциала може и да не го сменяш.
Общо взето това се прави на едно AWD Волво като го купиш втора употреба и не знаеш на колко километра.
Същото се прави и ако си го взел чисто ново!!!
Reply

#9
(01-27-2020, 06:20 PM)xdsupdx Wrote: Повредата която се случва на тези скорости не е механична а е във плочата за управление със релетата.
Това ли е въпросната част,която се поврежда?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#10
Точно това е.
Намира се под черен метален капак в предната част на скоростната кутия и много лесно се сваля.
Проблема е чe не може да се ремонтира защото старото масло e с метални частици вече в него действа
като абразив и разширява алуминиевите каналчета на релетата - а това няма как да се възтанови.
Не съм сигурен дали това е точната част и номер за този модел!!!
Мога да проверя ако е необходимо и ми изпратиш VIN Номера.

Първите симптоми са че започва да включва рязко когато е студена и дадеш рязко газ.
Ако не се оправи навреме ще доведе и то механичен дефект вътре във скоростите.
После трябва да се свалят за ремонт и те.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)