The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Теч на масло на S40 бензин 2007г.

#1
Здравейте, 
имам проблем с теч на масло. Мотора е бензинов 140 конски сили 2 кубика,има и газ. Предната година бях с 5 на 40 пълна синтетика и тогава го забелязах, а сега сложих 10 на 40 полу синтетика. Проблема пак си остана обаче. Маслото се губи на дълъг път. На 1000км и от макс съм под мин. Долях половин литър и стигнах между макса и минимума. Когато я карам в града на кратки разстояния и не се губи масло или ако се губи е съвсем малко. Гледал съм я отдолу и няма следи от масло. Мотора работи добре, има си мощност. Моля за съвет, ако някой е имал подобен проблем и го е отстранил?
Reply

#2
Едва ли става на въпрос за теч. Аз лично предполагам, че става на въпрос или за сегменти или за гумички на клапаните. Ако не се лъжа мотора беше разработка на Форд или Мазда. Във фордовския форум има оплаквания относно разход на масло, на този двигател, който при тях май е 145 к.с. Там проблема са го свели до проблем с маслени сегменти. Но дано не съм прав. По компетентните колеги ще те насочат по добре.
Reply

#3
Нямаш проблем с теч, просто колата си го гори в по-високите обороти. Ако излиза синкав дим от ауспуха може да са гумички на клапаните.
ex XC90
Reply

#4
не съм забелязал да излиза син дим. отделно аз я карам на около 2.5-3000 оборота извънградско и когато изпреварвам тогава стигам до 4000. ако това са високи и е нормално да го гори значи да не се тревожа, а да доливам Smile
Reply

#5
Здравей колега, на въпросите ти, не, 2500-3000, че и 4000 не са високи обороти и като цяло не е нормално да гори масло. Особено такова голямо количество. Дали са гумички на клапани или сегменти е Божа работа. По-евтиният ти вариант е да смениш гумичките и ако не се оправи, тогава вече да прецениш дали ще доливаш или ще отвориш мотора за сегменти.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#6
ако продължа да доливам на всяко по-дълго каране може ли да се стигне до някакъв сериозен проблем, защото нямам проблем с доливането?
Reply

#7
Не, не бих казал. Стига да не я оставиш без масло по някаква причина, няма какво да му стане на мотора.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#8
Здравей колега, 

Аз имам абсолютно същият проблем с V50 1.8 бензин, само че при мен на 1000 км извънградско харчи около 3-4 литра(от пълен на макс до лампа за маслото). Също така, когато я изфорсирам на место, не забелязвам синкав дим от ауспуха(което е знак, че колата гори масло) и двигателят си работи добре. Колеги от форума ме посъветваха да огледам за течове и видях, че около гарнитурата на капака на клапаните има следи от масло, въпреки че отдолу не се забелязват локви или да е омазана кората. Ще сменя гарнитурата и ще видя дали проблемът ще изчезне. Ако решиш проблема, моля сподели каква е била причината. Успех!
Reply

#9
Човек, представи си как изтичат 3, 4 литра масло от няква гарнитурка и по кората няма и следа.. излей една 4л туба масло върху мотора и си навий крачолите, че ще ти влезне и в чорапите. Не се залъгвайте, 4 кила на 1000км, тва харчи като двутактово 1:1 масло с бензин.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#10
(01-17-2020, 10:23 AM)rintintin Wrote: ако продължа да доливам на всяко по-дълго каране може ли да се стигне до някакъв сериозен проблем, защото нямам проблем с доливането?
Здравей колега, разбра ли какъв е проблемът с горенето на масло?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)