Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Теч на масло на S40 бензин 2007г.
#1
Здравейте, 
имам проблем с теч на масло. Мотора е бензинов 140 конски сили 2 кубика,има и газ. Предната година бях с 5 на 40 пълна синтетика и тогава го забелязах, а сега сложих 10 на 40 полу синтетика. Проблема пак си остана обаче. Маслото се губи на дълъг път. На 1000км и от макс съм под мин. Долях половин литър и стигнах между макса и минимума. Когато я карам в града на кратки разстояния и не се губи масло или ако се губи е съвсем малко. Гледал съм я отдолу и няма следи от масло. Мотора работи добре, има си мощност. Моля за съвет, ако някой е имал подобен проблем и го е отстранил?
Цитирай
Thanks given by:
#2
Едва ли става на въпрос за теч. Аз лично предполагам, че става на въпрос или за сегменти или за гумички на клапаните. Ако не се лъжа мотора беше разработка на Форд или Мазда. Във фордовския форум има оплаквания относно разход на масло, на този двигател, който при тях май е 145 к.с. Там проблема са го свели до проблем с маслени сегменти. Но дано не съм прав. По компетентните колеги ще те насочат по добре.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Нямаш проблем с теч, просто колата си го гори в по-високите обороти. Ако излиза синкав дим от ауспуха може да са гумички на клапаните.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#4
не съм забелязал да излиза син дим. отделно аз я карам на около 2.5-3000 оборота извънградско и когато изпреварвам тогава стигам до 4000. ако това са високи и е нормално да го гори значи да не се тревожа, а да доливам Smile
Цитирай
Thanks given by:
#5
Здравей колега, на въпросите ти, не, 2500-3000, че и 4000 не са високи обороти и като цяло не е нормално да гори масло. Особено такова голямо количество. Дали са гумички на клапани или сегменти е Божа работа. По-евтиният ти вариант е да смениш гумичките и ако не се оправи, тогава вече да прецениш дали ще доливаш или ще отвориш мотора за сегменти.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Цитирай
Thanks given by:
#6
ако продължа да доливам на всяко по-дълго каране може ли да се стигне до някакъв сериозен проблем, защото нямам проблем с доливането?
Цитирай
Thanks given by:
#7
Не, не бих казал. Стига да не я оставиш без масло по някаква причина, няма какво да му стане на мотора.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Цитирай
Thanks given by:
#8
Здравей колега, 

Аз имам абсолютно същият проблем с V50 1.8 бензин, само че при мен на 1000 км извънградско харчи около 3-4 литра(от пълен на макс до лампа за маслото). Също така, когато я изфорсирам на место, не забелязвам синкав дим от ауспуха(което е знак, че колата гори масло) и двигателят си работи добре. Колеги от форума ме посъветваха да огледам за течове и видях, че около гарнитурата на капака на клапаните има следи от масло, въпреки че отдолу не се забелязват локви или да е омазана кората. Ще сменя гарнитурата и ще видя дали проблемът ще изчезне. Ако решиш проблема, моля сподели каква е била причината. Успех!
Цитирай
Thanks given by:
#9
Човек, представи си как изтичат 3, 4 литра масло от няква гарнитурка и по кората няма и следа.. излей една 4л туба масло върху мотора и си навий крачолите, че ще ти влезне и в чорапите. Не се залъгвайте, 4 кила на 1000км, тва харчи като двутактово 1:1 масло с бензин.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)