Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
мнение за v50
#1
Здравейте, предстои ми покупка на Волво в50 спрял съм се на  тези автомобили, ще може ли да ми помогнете при  избора с  мнения, а  автомобилите са :
1  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac...ink=e90qw3
2  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac...ink=e90qw3
3  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac...ink=e90qw3
и ще Ви помоля да си  кажете мнението по принцип за Волво В50 бензин. Благодаря Ви предварително !
Цитирай
Thanks given by:
#2
V50 са добри автомобили. Имах 2.0Д ХДи 136 к.с. и не съм запознат с бензиновите, освен 1,8 който е на Форд, с верига. Какви са 1,6 и 2,0 бензин не знам.
След като се качих на кола с темпомат (V50), не бих си купили повече такава без. А посочените от теб коли нямат тази полезна екстра.
След като се качих на кола с темпомат и автоматични скорости (XC60), не бих си купили повече такава без.
Т.е. поамериканчвам се Big Grin Big Grin Big Grin
Струва ми се, че и на трите посочени от теб автмомобила странно стоят предните брони. Всъщност и на моето V50 стоеше така. Може и да е болес на модела. Успех с избора и да се похвалиш.
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:
#3
благодаря ти , то ще е за жената и няма да и е необходим темпомат на втората ни колар коята е за пътувания има , като окачване как е и има ли по принцип модела някакви болежки
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей колега!Имам 1.6 бензин,но S40,със същия двигател-наФорд.Доволен съм,но за това купе този двигател е малко слаб.Аз не съм състезател,така ,че сам си прецени.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Благодаря ти за  коментара , значи  ако му се постави и газ ще е му дойде нанагорно  купето нали ?
Цитирай
Thanks given by:
#6
Здравей колега,
аз съм с V50, бензин , 2.4 , 170 коня, 2004 година, автомат.
Да на бензин харчеше 9 на 100, но като му сложих газ стана 10 на 100 газ, което си е супер, почти не се усети разлика в мощонстта.
На бензин на 140 км/ч държеше 2400-2500 оборота, сега на газ държи 2500-2600
Като цяло не е за препоръчване да си вземаш кола внос от Италия, но това си е мое лично мнение Wink
Темпомата си е голям + , особенно за такава кола, семейна Wink
а иначе мотора е здрав и ако се обслужва редовно няма да имаш никакви проблеми.
Реално са доста по-маневрени от колкото изглежда и се държат чудесно на дълъг път.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Благодаря колега ,
става дума за избраните от мен или за твоя ? Наистина твоя е добър двигател , но на мен ще ми е голям все пак ще го кара жена и за това гледам да е по–нова нищо, че ще е от Италия .
Цитирай
Thanks given by:
#8
(02-10-2020, 12:20 PM)joez написа: Благодаря колега ,
става дума за  избраните от  мен  или за твоя ? Наистина твоя е добър двигател , но на мен  ще ми е  голям все пак  ще го  кара жена  и за  това  гледам да е по–нова нищо, че ще е от Италия .

за моя става въпрос, а по повод двигатела - лично мнение, за комби е по-добре по-голям Wink  незнам при вас как е, но при нас като тръгнем на път жената винаги успяла да напълни колата до горе и си е добре като си има повече кончета да дърпат Big Grin 

надявам се някой колега с подобен автомобил да си каже мнението, 

успех, дано си намериш подходящия автомобил
Цитирай
Thanks given by:
#9
Напълно те разбирам и при нас е така за това за пътуване и в града карам Лагуна 3 с двойка бензин и с всички екстри комби и почти е напълнено , за това за нея персонално комби да има да си го пълни .За това търся да е с по-малкия двигател .Благодаря ти още веднъж за мнението и за пожеланието .
Цитирай
Thanks given by:
#10
(02-07-2020, 02:25 PM)joez написа: като  окачване как е и има ли по принцип  модела  някакви болежки

Окачването е суперздраво. Носачите са стоманени, може да им се подменя само шарнир или тампон например.
За 5 години и 100к километра съм сменял само 1 тампон, 1 шарнир, 1 беалетка и 2 пъти една и съща главина. И комплект задни амортисьори, но това не се бори.
Иначе съм като цяло сменял още тампон на ДВГ, комплект маховик, съединител, лагер-помпа, стартер (от морга), обслужване на динамо, амортисьорчета на 5-та врата (от морга), компютър с датчик на SRS - еърбег системата (от морга), модула помпа-клапани на ABS.
Не се плаши, просто от Темпо Сервиз ми пробутаха доста карана кола с доста врътнат назад километраж. Всичко опира до Късмета Smile ЗА това гледай внимателно и първо в МотоПфое!

И пак ще повторя V50 е страхотен автомобил, жената още тъжи за суперудобните седалки. Дори и след 800-1000 км пробег слизахме от нея свежи и без следа от умора!
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)