The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
загуба на антифриз

#11
(03-23-2020, 10:17 AM)iago Wrote: 3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);

Първо: Радвам се, че проблемът е решен. И аз днес това правих в сервиза Smile 


И след това да уточня, че когато се пробие топлообменник, без значение кой от двата, маслото отива в антифриза, а не обратното. Причината е, че и двигателното масло, и хидравличното масло на АСК, работят при по-високо налягане от това на охладителната система.
Всъщност и на мен ми се случи пробив на топлообменника на двигателното масло. Така че знам от първа ръка  Big Grin Решението е единствено и само оригинален топлообменник за > от 700 лева + два О-пръстена за по 18 евро   Angry
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#12
(03-26-2020, 09:20 PM)NuclearWinter Wrote:
(03-23-2020, 10:17 AM)iago Wrote: 3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);

Първо: Радвам се, че проблемът е решен. И аз днес това правих в сервиза Smile 


И след това да уточня, че когато се пробие топлообменник, без значение кой от двата, маслото отива в антифриза, а не обратното. Причината е, че и двигателното масло, и хидравличното масло на АСК, работят при по-високо налягане от това на охладителната система.
Всъщност и на мен ми се случи пробив на топлообменника на двигателното масло. Така че знам от първа ръка  Big Grin Решението е единствено и само оригинален топлообменник за > от 700 лева + два О-пръстена за по 18 евро   Angry


Мхм, за топлообменника на двигателното масло си прав. Но за кутията - не мисля. Редовно като се спука, антифриза отива в маслото, става боза и кутията е леш.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)