Здравейте. Някой гледал ли е конкретната кола https://www.cars.bg/offer/5e68bb6d1061124b8d41b224? Какво да очаквам ако маслото на АСК не е сменяно 10 години и 200 000 км? Колко е най скъпия и ремонт? Ако реша да проверя къде според вас е най добре да я заведа? На 300 км от колата съм и не ми се иска да се разходя за да видя някой покойник. В тая връзка има ли някой желаещ и разбиращ да я погледне? Благодаря предварително на отзовалите. Поздрави и бъдете здрави.
Покупка на ХС60
|
04-09-2020, 05:04 AM
Бонуса тук е, че е закупена от МП. Тоест срещу някаква сума пари може да се направи разпечатка на обслужването и ремонтите във фирмения сервиз или поне първите 100 000 км., в т.ч. и смяна масла на раздатка, диф. и АСК.
Но като гледам книжката, кола на 200 000 на която се сипва масло 0W30 - явно мотора е още неразработен
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
04-09-2020, 05:30 AM
Няма смяна на масло на АСК. 0/30 не е ли масло за тоя мотор? 5/40 ли се препоръчва?
04-09-2020, 06:36 PM
Имаме го същото Д5 205к.с. автоматик. Щеше да е перфектно ако беше с ръчни скорости или някаква свястна автоматична скоростна кутия. Този скапан автоматик убива цялата динамика.
Ако смениш маслото на скоростите /задължително оригинално- от фейсбук групата едно момче го продава на 30лв/литъра/ вариантите са два - или да започне да сменя по-мазно, или да рита. Цялостен ремонт е 3000-3500лв. и трудното е да намериш майстор, който да ти я направи читаво, защото ставаш абонат... Щом колата е закупена от Мото Пфое направи там преглед.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp VOLVO XC60 D5 205hp
04-09-2020, 07:11 PM
Да, кутията е с хидротранформатор, японска, 6степенна, Айсин. За мен сменя много тегаво, всичко друго харесвам на джипката, но не и автоматика. Работата ми е такава, че се налага да карам всякакви коли и горе долу имам някаква база за сравнение.
Нищо общо с автоматиците на БМВ или Мерцедес, там даже ми е кеф да ги карам. Личните автомобили на семейството са ни Волва - 4бр., до сега сме имали кажи речи всички модели и модификации, но за мен не бих си купил Волво автоматик, освен ако не е нещо новичко. Миналата година се "наложи" да купя едно старо ХС90 Д5 163 к.с ръчка, вдигнах му софтуерно мощността на 190-195кс. и вече не ми се слиза от него, върви си прилично, а ако ти кажа колко харчи ще ми се изсмееш.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp VOLVO XC60 D5 205hp
По новите с два съединителя ДСГ/Поуършифт са много по приятни за каране и много по скъпи за ремонт. Все пак говорим за коли втора употреба. Поправи ме ако греша. Още един въпрос Geartronic = на 6 степенен Айсин ли е? Говоря за нещо подобно - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...90849a9e69
DSG е много приятна, но... Прав си, коли Н-та употреба, как са карани, подържани, на колко км са един Господ знае... да ги купуваме от магазина, че да имаме претенции. Тези джипки са създадени все пак на първо място да са безопастни и сигурни.
Да, едно и също е. ХС60 има три вида АСК - 6ст. Айсин, която е най-разпространена, Пауършифт /на форд/ - 6ст., рядка предимно на модели само с предно предаване и 8ст. Айсин на последните модели с 4 цилиндрови двигатели преди новата генерация на ХС60. Мислил ли си за ХС90?
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp VOLVO XC60 D5 205hp
04-10-2020, 04:34 PM
(04-08-2020, 03:56 PM)Martin80 Wrote: Здравейте. ... Здравей, Мартин! Първо - поздравления за избора на автомобил. Ако е читав няма да съжаляваш! Второ - другото: Въпросната бройка е купувана в Мото-Пфое, не вярвам, че там не са сменяли маслата на АСК. На снимките колата изглежда чудесно, стегната, свежа и приятна. От динамиката и разхода ще останеш доволен, освен ако преди това не си карал някой Астън Мартин 800 к.с. Някои колеги тук не харесват динамиката на 205 к.с. кола, но аз съм доволен, но да се има предвид, че моят стил на шофиране е пенсионерски. Btw, можеш да видиш историята на моето ХС60 от линка в профилът ми Моята бройка я взех на доверие с пробег 243 000 км със сервизна история, редовно са сменяли масла, филтри и кавото още трябва в официалните сервизи на марката. Така че не вярвам в Мото-Пфое да са я обслужвали само на книга. Това си е един вид плюене върху собственото реноме на вносител на Форд, Волво и Ленд Роувър. И, въпреки че моята не вече на над 260 000 км, аз си я карам с 0W30. Заслужава си да се разходиш да я видиш, само не знам как да организираш пътуване и оглед с оглед забраните на г-н Генерала. Успех! И да се похвалиш! |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |