The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети за покупка на Volvo S80

#21
(04-24-2020, 10:25 AM)stivmar Wrote: След като взех S80, направих цялостно обслужване (включително и смяна на маслото на автомата) във Варна при Севдо. 
S40 обслужвам постепенно - първо ремък, ролки, водна помпа; после масло и филтри; сега идва ред на масло за АСК. Понеже колите са две, имам алтернатива. Ако караш само една кола не бива да правиш компромис, не знаеш какво е правено по колата, кога е обслужвана, с какво и т.н.
Доволен съм от автомата. Жена ми също кара и това я улеснява.
Малко съм предубеден - пак Волво, пак D5, пак автомат... ☺

Така и направих в момента, в който взех Зафирата. Ролки, ремъци, масло двигател, масло автоматик, антифриз, фреон и всичко останало.

Иначе въпросът с автомата при мен не търпи коментар. Нямам нищо против ръчката, но комфорта си е комфорт. Който не е висял 45 минути в задръстване на Симеоновско, той не знае.
Reply

#22
Здравей. 

Не случайно те попитах каква ти е сегашната кола. Опел не е никак лоша марка, като здравина и разходи. Не коментирам ламарината, ръждата, екотека или комфорта. Говорим за поддръжка, разходи, пари. Аз лично изобщо не очаквам, че S80 ще ти е по-евтино от Опела. Не защото Волво е трошлива, а защото е най-високият клас седан на марката, която е премиум такава. Иска си своето. Цената на колата, не е само първоначалното купуване. Иначе се превръщаш в оня тип хора дет карат Кайени с летни гуми.. ама зимата и запазени дискове и накладки, втора ръка. 

Друго което си мисля, е че не трябва да изхождаш от 850ката на баща ти. Нито що се отнася до здравина, нито до комфорт. Признавам си, не съм се возил в 850, но все едно да сложиш един Мерц 124ка до една Е класа 2008ма. Едно време колите са се правели с по-различна идея. Макар 850, да не е толкова стара колкото 124 примерно. 

Разбира се, че ще е в пъти по-комфортно от Зафирата. Най-малкото защото онова нещо е миниванче или както точно там се води. При това Опел. И Инсигния да сравниш със Зафирата, пак ще е коренна разликата.

И да.. подкрепям bell. Моята теория когато си търся кола, е да се целя в средният ценови диапазон => към по-високият.

Целиш ли се в най-ниската цена си купуваш пастирана италиянска морга. Без значение от марката и модела.


Моят съвет е ако ще е Волво.. цели се в модела от който можеш да си купиш кола на средна цена.


Относно маслото на автомата.. разбира се. Няма вечно масло или необслужваем кутия. Всъшност няма нищо вечно на тая планета. Тези производители които твърдяха, че са създали наобслужваем агрегат, компонент и т.н... след време промениха твърдението си (визирам и Мерцедес и именно Волво) или просто са заложили пробег от 120-150к км на автомобила. Караш 150к км и хвърляш.. или продаваш и да му мисли следващият.


Успех!
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#23
(04-24-2020, 01:41 PM)iago Wrote: Относно маслото на автомата.. разбира се. Няма вечно масло или необслужваем кутия. Всъшност няма нищо вечно на тая планета. Тези производители които твърдяха, че са създали наобслужваем агрегат, компонент и т.н... след време промениха твърдението си (визирам и Мерцедес и именно Волво) или просто са заложили пробег от 120-150к км на автомобила. Караш 150к км и хвърляш.. или продаваш и да му мисли следващият.

На същото мнение съм!
То при тях на практика маслото не се сменя - дойде ли момент за големите разходи, продават колата на някой, като нас той да му мисли.

Относно избор на конкретен модел, според мен разгледай няколко към които си се спрял ( S80, S60, S40, а може и комби). Пробвай за да видиш кой ще ти допадне най-много и тогава действай.
Volvo S80, D5, 2007г.
Volvo S40, D5, 2006г.
Клубна карта № 00269
Reply

#24
Здравей колега!
С интерес прочетох до тук написаното от теб и другите колеги и въпреки, че не притежавам търсените от теб модели кола, а само марката смело мога да ти кажа, че си се ориентирал правилно. Няма да останеш разочарован, а само приятно изненадан както останах аз. Волвото ще ти се види като S - класа спрямо зафирата относно конфорт, возия, обезшумяване на купето, удобство на седялката и подредба на уредите. Относно това дали да е дизел или бензин моя съвет е попаднеш ли на читъв екземпляр взимай независимо вида на горивото. Това е кола втора употреба и всичко е до късмет. Спорът дали дизел или бензин е по добрия мотор при всички марки коли е вечен и няма да има край. Аз до преди няколко години карах само бензин газ, сега карам само дизел и нито от едното нито от другото съм се разочаровал. И едните и другите си имат предимства и недостатъци и при едно добро експлоатиране няма да имаш грижи. Както е казал народа кола и жена са на късмет, мъж и куче както ги научиш. Така че мога да ти пожелая само успех в търсенето, защото наглед това което е на пазара наистина ще ти е нужен много късмет за намирането на гледан автомобил. Извини ме за дългите обяснения, дано да съм ти бил полезен
Reply

#25
Адекватна забележка, напълно я приемам.

Да не бъда разбран погрешно, аз съм доволен от Зафирата. Курсовете ги карах на един Мерцедес E класа и бях се заклел, че ще си взема същата лодка, макар и по-стара, разбира се, но като видях Зафирата и се качих в нея най-вече, много много не съм го и мислил, просто ми хареса. Гледаш от високо пътя, виждаш всичко, окачването й е твърдичко, но не е дискомфортна. Частите й са на достъпни цени, общо взето има своите предимства определено. Но тук идват и моментите, които ме накараха вече да се замисля, изброявам:

1. За малкото километри, които съм й минал, а именно около 30 000 за 4 години, което е нищо, съм сменил 3 бобини по 200 лева до момента, докато да чукна на дърво преди 1 година и отгоре съм сложил Valeo и за сега проблеми нямам. Остава едно проблемно палене(от 2-ри, 3-ти път) зимно време при минусови температури, което така и не мога да разбера на какво се дължи.

2. 125 коня, 1500 килограма тегло - 30 лева разход на гориво за 120 километра. Живея на 60 километра от София и едно отиване до там ми бърка в джоба стабилно. Не знам дали тогава съм направил мъдър избор с този двигател или е трябвало да погледна към дизелите, но вариантът да сложа газова уредба за 1000 лв на кола на 20 години, която не съм убеден дали ще задържа идните години, ми е малко сложен. 850-ката с 2.5 мотор има двойно по-нисък разход с АГУ в сравнение с мен.

3. Най-голямата ми болка - маслото. Мине се не мине и пак трябва да поръчвам туба, а тая туба си е 80 лв. Карал съм я с оригиналното GM-ско, с Castrol Magnatec, сега я карам с Ravenol, във всичките случаи 10w40. Промяна никаква. Маслото си изчезва и това е. Пак казвам, минал съм 30 000 километра.

4. Сигурно ще прозвучи смешно, но една от причините да искам да сменя колата е една безумна греда, разположена срещу пасажерското място и още една също толкова безумна срещу шофьорското, която кажи речи ти блокира цялото зрение на ляво и на дясно. Не знам как са ги мислили тия греди, но просто е някакъв ужас.

Това са на прима виста нещата, които се сещам в момента. Общо взето съм си доволен от колата, просто започва прекалено много да ми бърка в джоба и респективно да става прекалено ниска като пазарна цена, за да има логика да продължавам да наливам. Ясно е, че и при S60-ката или S80-ката ще ги има тези разходи, но там говорим за кола с 6-7, а при късмет и повече години по-млада. Най-прясното е изгнило крайно гърне с тръбата към средното. И там са 250 лева с труда.

Иначе аз съм помислил и за другите варианти, първоначална вноска и покупка на нова кола на лизинг. Има модели по 20, 25 000, които ще изплатя за 5 години, въпросът е, че не знам до каква степен е оправдано, имайки предвид километрите, които минавам годишно.


(04-24-2020, 06:23 PM)loc_dog Wrote: Здравей колега!
С интерес прочетох до тук написаното от теб и другите колеги и въпреки, че не притежавам търсените от теб модели кола, а само марката смело мога да ти кажа, че си се ориентирал правилно. Няма да останеш разочарован, а само приятно изненадан както останах аз. Волвото ще ти се види като S - класа спрямо зафирата относно конфорт, возия, обезшумяване на купето, удобство на седялката и подредба на уредите. Относно това дали да е дизел или бензин моя съвет е попаднеш ли на читъв екземпляр взимай независимо вида на горивото. Това е кола втора употреба и всичко е до късмет. Спорът дали дизел или бензин е по добрия мотор при всички марки коли е вечен и няма да има край. Аз до преди няколко години карах само бензин газ, сега карам само дизел и нито от едното нито от другото съм се разочаровал. И едните и другите си имат предимства и недостатъци и при едно добро експлоатиране няма да имаш грижи. Както е казал народа кола и жена са на късмет, мъж и куче както ги научиш. Така че мога да ти пожелая само успех в търсенето, защото наглед това което е на пазара наистина ще ти е нужен много късмет за намирането на гледан автомобил. Извини ме за дългите обяснения, дано да съм ти бил полезен

Сърдечно благодаря, определено ще се пипа внимателно преди да се купува каквото и да било. Купуването без много мислене вече го направих 2016-та Smile

(04-24-2020, 02:51 PM)stivmar Wrote:
(04-24-2020, 01:41 PM)iago Wrote: Относно маслото на автомата.. разбира се. Няма вечно масло или необслужваем кутия. Всъшност няма нищо вечно на тая планета. Тези производители които твърдяха, че са създали наобслужваем агрегат, компонент и т.н... след време промениха твърдението си (визирам и Мерцедес и именно Волво) или просто са заложили пробег от 120-150к км на автомобила. Караш 150к км и хвърляш.. или продаваш и да му мисли следващият.

На същото мнение съм!
То при тях на практика маслото не се сменя - дойде ли момент за големите разходи, продават колата на някой, като нас той да му мисли.

Относно избор на конкретен модел, според мен разгледай няколко към които си се спрял ( S80, S60, S40, а може и комби). Пробвай за да видиш кой ще ти допадне най-много и тогава действай.

Абсолютно не се връзвам на подобни твърдения за безсмъртната кутия. Обслужвам си автоматика както трябва и както препоръчват една камара специалисти Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)