04-27-2020, 06:52 AM
Здравейте колеги! Фен съм на Волво от много години, имал преди много години имах Волво 480, но беше в добрата каменна ера. Имах отлични впечатления от него и оттогава се интересувам от марката. Живях в Скандинавието, но чак като се върнах в България дойде на дневен ред да се купува нов автомобил. Любимецът ми е ХС70, но в момента бюджетът е силно ограничен и съм се спрял на V50 или S40 след 2004-5. Рових се много и четох всичко подред и какво разбрах:
1. Здраво окачване, за мен голям плюс са стоманените носачи и смяна на шарнирите отделно от тях. (от 2016 до декември миналата година имахме Вектра Ц ГТС фейслифта с най-големия двигател 2.8 и шарнирите бяха заедно с носачите, а тя бяха алуминиеви и се сещате по нашите пътища, а карам много, над 40-50 000 годишно.) Сравнително евтини амортисьори и пружини, зависи от качество и бюджет.
2. Частите сравними с това което съм карал са доста по-евтини, предвид съединител, спирачки, масла и т.н., което е важно за бюджета.
3. Двигателите и скоростните кутии са здрави, ако се обслужват акурактно и на време. Друг е въпросът за добрите сервизи, но предполагам ще ме насочите, за това по-долу.
4. Като марка Волво се славят като дуракоустойчиви, а за мен е много важно, въпреки че не са типичен бюджетен автомобил, но все пак предвид горното е една идея такъв.
Даже сядам малко изнервен от БДЖ-то, защото няма влакове, а пътувам за работа и днес няма да работя, което всеки знае, че е много неприятно, когато няма финансови постъпления в семейството. От друга страна не искам да действам прибързано, защото бързата кучка ...
Интересуват ме следните въпроси, когато отида да гледам някоя кола", предвид, че не разбирам много на колите след 2000, освен да чия и видя неравномерна работа на ДВГ, надуване н системата, пяна в разширителния съд, малко по окачването и т.н., но все пак:
1. Какво да гледам основно по ДВГ и трансмисията, което е характерно за този модел и е сигнал за проблем?
2. КОгато тествам колата на какво да обърна внимание?
3. Добра идея ли е бутане на цената до възможния минимум, така или иначе ще направя опит да смъкна възможно най-много, за да се налеят в последствие по смяна консумативи и належащи ремонти, и вземане почти на сляпо? Аз като не разбирам много, колкото и да гледам, ще си остана само с гледането. Това "реални километри" лично за мен е подигравка, имал съм два нови автомобила, като живях в Скандинвието и там се кара много, за Германия е същото, а за Италия много резерви, предвид какви са италиянците и славата на колите като ги пипне италиянец. Е, не всички са такива, но... Въпреки че от многото ровене по автокъщите, масово колите са от Италия, уж от северната част, но това е може би прах в очите.
4. Помощ от колега при оглед или поне насоки по телефона, технически съм грамотен, бивш военен съм и знам "на хартия" някои неща?
5. Бензин или дизел? Бензинът разбрах поне 1.8, газифицира се? !.6 бензин слаб ли идва? Бензинови се намират много рядко, но дизели 1.6 и 2.0 са много. 1.6 достатъчен ли ще ми е или да търся 2-ката със 136те коня? Не съм състезател, въпреки че като бях сам настъпвах V6-ка и си е тръпка, но това беше много рядко. Не съм рисков шофьор и за това се насочвам към Волво, защото се славят със сигурността. Предполагам, че това важи и за V50-ката. Дизелите разбрах са икономични?
Друго не мога да се сетя, но който каквото се сети пишете, ако мога да запомня, въпреки че ще си запиша всички препоръки и ще ходя с листове на огледи, нека ме бъзикат.
Сервизи?
Движа се по линията Полски Тръмбеш - Русе, Полси Тръмбеш - София. Велико Търнов/Горна Оряховица са наблизо за спешни случаи, но от Вектрата разочарован от Търново, няма добри сервизи и я обслужвах в Русе, не че и там намерих нещо, но от познат се насочих. Та евентуално добър майстор в Русе и София и може би основно в София, защото половината от седмицата ще бъда там. Ако може координати, за да се свържа с тях за съдействие.
Бюджетът е до 5500 с клизма, препоръчително е до 4000-4500. Не искам да изплащам нещо което не знам в какво състояние е, а на този етап не мога да си позволя чисто ново Волво, въпреки че стои в плана на семейството, но това след някое време.
МОже да ми прпоръчате някоя автокъща или търговец, или колега продаващ читав екземпляр.
Друго не се сещам, но ако някой колега се сети, пишете. Купуването на колата стана вече леко спешно предвид неуредиците ан БДЖ-то, а пътувам основно с влак, работя в Русе и София.
Благодаря предварително за помоща! Почерпката е гарантирана!
1. Здраво окачване, за мен голям плюс са стоманените носачи и смяна на шарнирите отделно от тях. (от 2016 до декември миналата година имахме Вектра Ц ГТС фейслифта с най-големия двигател 2.8 и шарнирите бяха заедно с носачите, а тя бяха алуминиеви и се сещате по нашите пътища, а карам много, над 40-50 000 годишно.) Сравнително евтини амортисьори и пружини, зависи от качество и бюджет.
2. Частите сравними с това което съм карал са доста по-евтини, предвид съединител, спирачки, масла и т.н., което е важно за бюджета.
3. Двигателите и скоростните кутии са здрави, ако се обслужват акурактно и на време. Друг е въпросът за добрите сервизи, но предполагам ще ме насочите, за това по-долу.
4. Като марка Волво се славят като дуракоустойчиви, а за мен е много важно, въпреки че не са типичен бюджетен автомобил, но все пак предвид горното е една идея такъв.
Даже сядам малко изнервен от БДЖ-то, защото няма влакове, а пътувам за работа и днес няма да работя, което всеки знае, че е много неприятно, когато няма финансови постъпления в семейството. От друга страна не искам да действам прибързано, защото бързата кучка ...
Интересуват ме следните въпроси, когато отида да гледам някоя кола", предвид, че не разбирам много на колите след 2000, освен да чия и видя неравномерна работа на ДВГ, надуване н системата, пяна в разширителния съд, малко по окачването и т.н., но все пак:
1. Какво да гледам основно по ДВГ и трансмисията, което е характерно за този модел и е сигнал за проблем?
2. КОгато тествам колата на какво да обърна внимание?
3. Добра идея ли е бутане на цената до възможния минимум, така или иначе ще направя опит да смъкна възможно най-много, за да се налеят в последствие по смяна консумативи и належащи ремонти, и вземане почти на сляпо? Аз като не разбирам много, колкото и да гледам, ще си остана само с гледането. Това "реални километри" лично за мен е подигравка, имал съм два нови автомобила, като живях в Скандинвието и там се кара много, за Германия е същото, а за Италия много резерви, предвид какви са италиянците и славата на колите като ги пипне италиянец. Е, не всички са такива, но... Въпреки че от многото ровене по автокъщите, масово колите са от Италия, уж от северната част, но това е може би прах в очите.
4. Помощ от колега при оглед или поне насоки по телефона, технически съм грамотен, бивш военен съм и знам "на хартия" някои неща?
5. Бензин или дизел? Бензинът разбрах поне 1.8, газифицира се? !.6 бензин слаб ли идва? Бензинови се намират много рядко, но дизели 1.6 и 2.0 са много. 1.6 достатъчен ли ще ми е или да търся 2-ката със 136те коня? Не съм състезател, въпреки че като бях сам настъпвах V6-ка и си е тръпка, но това беше много рядко. Не съм рисков шофьор и за това се насочвам към Волво, защото се славят със сигурността. Предполагам, че това важи и за V50-ката. Дизелите разбрах са икономични?
Друго не мога да се сетя, но който каквото се сети пишете, ако мога да запомня, въпреки че ще си запиша всички препоръки и ще ходя с листове на огледи, нека ме бъзикат.
Сервизи?
Движа се по линията Полски Тръмбеш - Русе, Полси Тръмбеш - София. Велико Търнов/Горна Оряховица са наблизо за спешни случаи, но от Вектрата разочарован от Търново, няма добри сервизи и я обслужвах в Русе, не че и там намерих нещо, но от познат се насочих. Та евентуално добър майстор в Русе и София и може би основно в София, защото половината от седмицата ще бъда там. Ако може координати, за да се свържа с тях за съдействие.
Бюджетът е до 5500 с клизма, препоръчително е до 4000-4500. Не искам да изплащам нещо което не знам в какво състояние е, а на този етап не мога да си позволя чисто ново Волво, въпреки че стои в плана на семейството, но това след някое време.
МОже да ми прпоръчате някоя автокъща или търговец, или колега продаващ читав екземпляр.
Друго не се сещам, но ако някой колега се сети, пишете. Купуването на колата стана вече леко спешно предвид неуредиците ан БДЖ-то, а пътувам основно с влак, работя в Русе и София.
Благодаря предварително за помоща! Почерпката е гарантирана!