The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ХС 90 "04-"05г

#1
Здравейте.Изчетох всичко във форумът свързано с Волво хс90.Ако може по-запознатите да ми дадат съветза покупка на такъв сув.Добър вариант ли е дизел 163кс с ръчна кутия или бензин 209кс пак с ръчна кутия.Петстепенният автомат въпреки, че разбирам е по-проблемен, ако е добре поддържан мисля, че няма да създава изненади.Говоря за 2004г-05г,защото бюджетът ми не достига за фейслифтов.Много хубави коли виждам по сайтовете за продажба от тези години на цени около 8000лв.Ръчната кутия по-надеждна ли е?
Reply

#2
При РСК, ако до сега не е сменян демпферния маховик на 16 г. СУВ, в близката година си приготви 1500 - 2000 за смяна. Другото вече си е до късмет Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Моят съвет е 2.5Т, 209 к.с. бензин/газ с автоматични скорсти.  Карам такава и можи би съм пристрастен, но този мотор е доказал качествата си. Що се отнася до скоростната кутия автоматика създава съвсем друг конфорт и усещане.
Reply

#4
(05-31-2020, 04:19 PM)simeonof Wrote: Моят съвет е 2.5Т, 209 к.с. бензин/газ с автоматични скорсти.  Карам такава и можи би съм пристрастен, но този мотор е доказал качествата си. Що се отнася до скоростната кутия автоматика създава съвсем друг конфорт и усещане.
+1
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#5
Здравей,
и аз съм за 2.5Т и аз карам такъв автомат от една година, не съм имал проблеми и вози много приятно.
Reply

#6
Много благодаря за отговорите.Знам, карал съм аск МБ,но аз питам за надеждност кефа ми е ясен на аск.Моите изводи от прочетеното във форума са:много по-безпроблемни саРСК,но демпфер 2000лв.Смяна на съединител във почти всеки сервиз за няколко часа.АСК 3000лв не всеки е специалист и една седмица чакане.Съгласни ли сте? Искам да си купя СУВ, а на Волво е най-красив и мисля здрав. Другите не ми харесват. Smile
Reply

#7
Бихте ли могли да ми препоръчате сервиз или човек за диагностика и преглед преди покупка на автомобил.
Reply

#8
Проблем ли е когато вместо цифри на таблото има черти. Виждам го на часовника.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#9
(06-13-2020, 07:16 PM)bobi9922 Wrote: Проблем ли е когато вместо цифри на таблото има черти. Виждам го на часовника.
 Не, не е сверен часовника.
Volvo XC90 3.2 
Reply

#10
(06-13-2020, 07:16 PM)bobi9922 Wrote: Проблем ли е когато вместо цифри на таблото има черти. Виждам го на часовника.
Освен че не е сверен часовника значи че и акумулатора е откачан. Възможно е да са изчистени някои грешки на компа и те да се появът след определено време(каране). Намери някой с ВИДА да прочете колата, а и не е лошо да я покараш едно 30-40 минути.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)