Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение по конкретна обява за v50 2.5t t5 4x5 в Русе.
#1
Колеги днес бях в Русе и от любов към марката минах да огледам едно v50, а именно
https://m.mobile.bg/details/11583600741553697
Момчето в автокъщата ми каза, че някой от форума го е гледал (Русенец) за друг колега Софианец. Ако колегата се познае може да каже какво му е мнението, аз съм малко субективен фактор защото търся такова от известно време и външния вид не е фактор за мен , макар и колата да изглежда добре и като цяло съм готов са я взема, но нека ако някой вижда нещо което аз изпускам да сподели. Единствени запали странно и след 3-4 секунди заглади , а от там насетне работеше перфектно, явно не беше палена доооостааа време...
Моля за мнения!
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Цитирай
Thanks given by:
#2
Това е доста интересен екземпляр, ако е читава колата си заслужава.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко  е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Цитирай
Thanks given by:
#5
Колега ти си решаваш къде и как да си дадеш парите но аз само мога да изкажа неудволетворението си от това недоразумение на Волво наречено V50 и S40 след 2004г. .Аргументите ми са от прочетеното във форума колко е бъгаво само и какви грешки и проблеми дава а освен това от гледна точка на дизайн въобще не мога да допусна как могат да го измислят да е по тясно и от предишния модел съответно S/V40. Возил съм се и съм карал такова и изобщо се чувствам доста неудобно в него.А ако си мислиш че този Т5 с 220к.с.върви много много се лъжеш.Халдекса няма никакъв смисъл в този автомобил.
Цитирай
Thanks given by:
#6
(06-17-2020, 06:30 PM)darin velev написа: Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко  е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.

Би било много интересно да покажеш, кой е този форд фокус с 5 цилиндров 2.5L ...
Че има части, който са еднакви с форд - никой не отрича, но проверявайте кое какво е преди да пишете. 

(06-17-2020, 06:48 PM)MaxBass написа: Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.

Това определено ще върви много добре. Точно Т5 и 4х4-то правят тази кола много интересна.
Цитирай
Thanks given by:
#7
(06-17-2020, 07:53 PM)darin velev написа: Колега ти си решаваш къде и как да си дадеш парите но аз само мога да изкажа неудволетворението си от това недоразумение на Волво наречено V50 и S40 след 2004г. .Аргументите ми са от прочетеното във форума колко е бъгаво само и какви грешки и проблеми дава а освен това от гледна точка на дизайн въобще не мога да допусна как могат да го измислят да е по тясно и от предишния модел  съответно S/V40. Возил съм се и съм карал такова и изобщо се чувствам доста неудобно в него.А ако си мислиш че този Т5 с 220к.с.върви много много се лъжеш.Халдекса няма никакъв смисъл в този автомобил.

Защо е по-тясно не е ясно, но е вярно.Халдекса има голям смисъл по ред причини включително и за безопасност.За удобството е субективно.На мен ми е добре.

(06-18-2020, 07:23 AM)Tisho написа:
(06-17-2020, 06:30 PM)darin velev написа: Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко  е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.

Би било много интересно да покажеш, кой е този форд фокус с 5 цилиндров 2.5L ...
Че има части, който са еднакви с форд - никой не отрича, но проверявайте кое какво е преди да пишете. 

(06-17-2020, 06:48 PM)MaxBass написа: Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.

Това определено ще върви много добре. Точно Т5 и 4х4-то правят тази кола много интересна.



Има в интерес на истината вграждане на този мотор в форд, но при тях се води в РС модификациите т.е. бегачките и то не напразно Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Цитирай
Thanks given by:
#8
(06-18-2020, 09:48 AM)MaxBass написа:
(06-17-2020, 07:53 PM)darin velev написа: Колега ти си решаваш къде и как да си дадеш парите но аз само мога да изкажа неудволетворението си от това недоразумение на Волво наречено V50 и S40 след 2004г. .Аргументите ми са от прочетеното във форума колко е бъгаво само и какви грешки и проблеми дава а освен това от гледна точка на дизайн въобще не мога да допусна как могат да го измислят да е по тясно и от предишния модел  съответно S/V40. Возил съм се и съм карал такова и изобщо се чувствам доста неудобно в него.А ако си мислиш че този Т5 с 220к.с.върви много много се лъжеш.Халдекса няма никакъв смисъл в този автомобил.

Защо е по-тясно не е ясно, но е вярно.Халдекса има голям смисъл по ред причини включително и за безопасност.За удобството е субективно.На мен ми е добре.

(06-18-2020, 07:23 AM)Tisho написа:
(06-17-2020, 06:30 PM)darin velev написа: Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко  е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.

Би било много интересно да покажеш, кой е този форд фокус с 5 цилиндров 2.5L ...
Че има части, който са еднакви с форд - никой не отрича, но проверявайте кое какво е преди да пишете. 

(06-17-2020, 06:48 PM)MaxBass написа: Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.

Това определено ще върви много добре. Точно Т5 и 4х4-то правят тази кола много интересна.

Да точно на бегачките на Форд се слага ама Волвота минава покрай тях с този мотор не зная Фокуса как върви не съм карал но от Волво със същия мотор не бях впечатлен.


Има в интерес на истината вграждане на този мотор в форд, но при тях се води в РС модификациите т.е. бегачките и то не напразно Smile
Цитирай
Thanks given by:
#9
Мотора си е на волво и тай като съм фен на турбо волвата от 2009 и съм карал моето което в един момент беше 250коня и съм карал такова, и мога да кажа, че си върви доста добре...По каталог му дават 7сек до 100, а в нета има доволно клипове, но не това е въпроса...Аз всъщност и това волво искам за платформа на която да си правя играчка, но ми беше интересно кой го е гледал и какво е видял...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Цитирай
Thanks given by:
#10
(06-18-2020, 07:09 PM)MaxBass написа: Мотора си е на волво и тай като съм фен на турбо волвата от 2009 и съм карал моето което в един момент беше 250коня и съм карал такова, и мога да кажа, че си върви доста добре...По каталог му дават 7сек до 100, а в нета има доволно клипове, но не това е въпроса...Аз всъщност и това волво искам за платформа на която да си правя играчка, но ми беше интересно кой го е гледал и какво е видял...
Щом ти харесва вземай и я си я карай със здраве колега нищо лично просто си казах мнението.Между другото точно сега гледах един Фокус ST със същия мотор само че колегата където го продава нещо е изперкал иска му 13500лв.като е 2006г.Аз също харесвам много турбо волвата в момента карам 1.8 122коня но ще го продавам понеже искам да купя някое S или V40 Т4 200тата коня  но не мога да срещна на сносна цена некое  иначе карал съм също такова на един приятел 1.9 мотор голям самолет е ( от него знам че това е единствения модел от тази серия където мотора и скоростите са си на Волво)върви  доста повече от 2.5то 220коня дето ти си харесал ама той май му беше направил някакаъв чип тунинг каза че към 240коня била колата от 0 до 100 за 6.5сек.прави 7.3сек.било заводски данни.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)