The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна ангренажен ремък

#1
Колата е XC60,мотор D3.
Ангренажния ремък е сменян 2016г.в Мотопфое.От тогава са минати 80000км.
Противоречиви мнения чета за срока за смяна-от 80000 до 160000км.
Търся достоверна информация -срок за километри и години.
Благодаря предварително.
Reply

#2
Обикновено в книжката пише.
А по принцип е 10 години или километрите указани в книжката(за дизелите май беше 120К) - което дойде първо.
ex XC90
Reply

#3
На пежото ми беше 5г.,или 60000км.Не знам дали стигна километрите,но прехвърли 2 зъба
на петата година.С връзки в Пежо минах само със смяна на ремъка.Иначе можеха да ме изработят жестоко.

Та на това Волво още в гаранция на 5г.и под 80000 се скъса ремъка и го смениха в МП безплатно.
Добре,че нямаше последствия.Та сега е към 160000 и се чудим дали е за смяна.
Reply

#4
Колега, нали знаеш какво казват за фаровете (ако не са автоматични) "кога е време да си ги пуснеш - когато почнеш да се чудиш дали да го направиш" 

В случая с ремъка може да постъпиш по същият начин за да ти е мирна главата Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#5
2.0 HDI на Ситроен е на 120 000 или 10 години.
ex XC90
Reply

#6
D3 означава много неща през годините, но мога само да подозирам, че е 5 цилиндровия, 163кс? Тогава би бил D5204T3 и е на 120к/10г:
http://www.volvohowto.com/servicing-volv...5-to-2015/
По VIN-а можеш да видиш двигателя тук: http://carcats.ru/

По-добре по-рано, отколкото да се тревожиш или по-лошото да имаш проблем на път, на 180к ми звучи много оптимистично. А точно от това излизат достатъчно скъпи ремонти, за да се рискуват заради отложени няколко стотин лева.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)