Posts: 1,516
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
ves_o Wrote:обаче за Евроинс преди години искаха да си им платиш всичко преди да ти я платят щетата. В ДЗИ и сега е така(поне миналия месец беше),ако си плащаш каското на вноски,трябва да ги внесеш всичките и тогава ти плащат щетата
Posts: 1,516
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
ves_o Wrote:обаче за Евроинс преди години искаха да си им платиш всичко преди да ти я платят щетата. В ДЗИ и сега е така(поне миналия месец беше),ако си плащаш каското на вноски,трябва да ги внесеш всичките и тогава ти плащат щетата
Posts: 582
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
да взема да се оплача пак! то става малко като антиреклама ама зе да ми писва. та както бях писал аз съм в АРМЕЕЦ. платих си оставащите две вноски от каското /никво приспадане/. е вече втори месец чакам отговор. ни вест ни кост. при направена справка от мен по телефона, се оказа че чакали проформа фактура от сервиза. нито ми казаха какво и как ще ми оправят дали всичко или само част. ниц. и вече втори месец отива да чакам. освен това не разбирам за какво е тази фактура. аз съм написал сервиз който те ми посочиха оторизиран от тях /неща пари/ искам само колата да се оправи. и каква е таз фактура дето я пишат един месец вече след като става въпрос за хлътнала задна врата, спукан стоп и одраскани врати и калник. та с една дума мудно бавно става в аремеец и следващото каско няма да е там със сигурност. нали идеята е като си плащам /и то колкото ми кажат/ да ме обслужват нормално. а тази ситуация сега не е нормална - поне за мен.
освен това се оказа /както пак бях писал по-горе/ че трябва да се внимава с тези три елемента които признават без протокол от КАТ. защото аз броя три - две врати и калник. а те броят 5 /пет/ - вратата има и лайсна а пък калника бил до вратата а това дето е отстрани до вратата /не му знам и именцето даже/ се води нещо друго. та се наложи да пиша молба до шефа на клона който пък ми заяви че аз като правоспособен водач съм длъжен да знам закона и така и не разбрах това "да" или "не" означава на моята молба. и аз сега трая кат мишок свит че ножа и хлеба в тех и ако се изрепча ще ми резнат квитанциите и ще се окаже че ще оправят само първата врата /леко надрана/ и втората врата /леко хлътнала и одрана/ и третия елемент лайсната на вратата. а за другото ще духам супата.
но както казах край с армеец.
хайде да спирам че взех да се ядосвам пък това са само ламарини - нищо че са волво.
желая ви безаварийни километри.
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Posts: 582
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
да взема да се оплача пак! то става малко като антиреклама ама зе да ми писва. та както бях писал аз съм в АРМЕЕЦ. платих си оставащите две вноски от каското /никво приспадане/. е вече втори месец чакам отговор. ни вест ни кост. при направена справка от мен по телефона, се оказа че чакали проформа фактура от сервиза. нито ми казаха какво и как ще ми оправят дали всичко или само част. ниц. и вече втори месец отива да чакам. освен това не разбирам за какво е тази фактура. аз съм написал сервиз който те ми посочиха оторизиран от тях /неща пари/ искам само колата да се оправи. и каква е таз фактура дето я пишат един месец вече след като става въпрос за хлътнала задна врата, спукан стоп и одраскани врати и калник. та с една дума мудно бавно става в аремеец и следващото каско няма да е там със сигурност. нали идеята е като си плащам /и то колкото ми кажат/ да ме обслужват нормално. а тази ситуация сега не е нормална - поне за мен.
освен това се оказа /както пак бях писал по-горе/ че трябва да се внимава с тези три елемента които признават без протокол от КАТ. защото аз броя три - две врати и калник. а те броят 5 /пет/ - вратата има и лайсна а пък калника бил до вратата а това дето е отстрани до вратата /не му знам и именцето даже/ се води нещо друго. та се наложи да пиша молба до шефа на клона който пък ми заяви че аз като правоспособен водач съм длъжен да знам закона и така и не разбрах това "да" или "не" означава на моята молба. и аз сега трая кат мишок свит че ножа и хлеба в тех и ако се изрепча ще ми резнат квитанциите и ще се окаже че ще оправят само първата врата /леко надрана/ и втората врата /леко хлътнала и одрана/ и третия елемент лайсната на вратата. а за другото ще духам супата.
но както казах край с армеец.
хайде да спирам че взех да се ядосвам пък това са само ламарини - нищо че са волво.
желая ви безаварийни километри.
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Тъкмо щях да се засиля да напиша,че оня ден бях в Армеец за една щета на служебната кола и минах без протокол (ставаше въпрос за одраскан калник) от КАТ, но това с 3+ щети не го бях чул
Макар,че след няколко дни отидох за нова щета (някой беше одраскал задната броня, докато паркирал или излизал, не знам) та преди да се вкара в сервиза да минат и двете и пак нямаше проблем, нито искаха протокол от КАТ Но явно си зависи и то колата де, щото каското на тази е 44 000лв. :lol: И малко или много внимават как ще я обслужат, ако искат следващата година отново да лапнат толкова парички...
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Тъкмо щях да се засиля да напиша,че оня ден бях в Армеец за една щета на служебната кола и минах без протокол (ставаше въпрос за одраскан калник) от КАТ, но това с 3+ щети не го бях чул
Макар,че след няколко дни отидох за нова щета (някой беше одраскал задната броня, докато паркирал или излизал, не знам) та преди да се вкара в сервиза да минат и двете и пак нямаше проблем, нито искаха протокол от КАТ Но явно си зависи и то колата де, щото каското на тази е 44 000лв. :lol: И малко или много внимават как ще я обслужат, ако искат следващата година отново да лапнат толкова парички...
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Ако дойдеш в неделя, ще си ревем един на друг на рамото . И ще си броим елементите да видим колко елемента касае моята драскотина . Но понеже имам отстъпка от застрахователя за липса на щета, която иначе трябва да внеса при нейното възникване, засега смятам, че ще ми е по-евтино сам да се опраявям с драскотината. Но както казаха хората по-горе - има време, ще му мисля нататък.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Posts: 1,472
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Ако дойдеш в неделя, ще си ревем един на друг на рамото . И ще си броим елементите да видим колко елемента касае моята драскотина . Но понеже имам отстъпка от застрахователя за липса на щета, която иначе трябва да внеса при нейното възникване, засега смятам, че ще ми е по-евтино сам да се опраявям с драскотината. Но както казаха хората по-горе - има време, ще му мисля нататък.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
|