The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Здравейте на всички

#1
Искам да си купя нова кола и съм се спрял на две. Едната е Volvo V40 1.9TD 98г, а другата е BMW 520 95 vanus комби.
Интересува ме като здравина возия и части коя от двете е по-добра?

Моля, пишете на кирилица - все пак това е български форум!
Reply

#2
аз съм голям фен и на двете марки и мога да кажа че която и да избереш няма да сбъркаш, тук вече опира на каква кола ще попаднеш, щото ако е нов внос всички коли са карани от баби по веднъж седмично :-)
бавареца е по-мощен, но пък е по-стар
Волвото е дизелово и е по-икономично за сметка на това, що се касае до части и на 2-те коли рядко ще се сменят и на двете коли частите са с равни цени горе-долу.
Доколкото съм запознат с купетата и двете са доста здрави, за окачването за бавареца само хубаво съм чувал, но не съм имал честа да карам чак толкова че да ми направи впечатление, един приятел имаше предишната 5-ца и с крив макферсон(преден десен) дигнахме 180-190 и не се усещаше, сам си прави изводите :-)
от Волво не разбирам чак толкова, тъй като повечетои ми приятели карат или са фенове на БМВ.
Виж в Mobile.bg има статий за колите втора ръка плюсове и минуси там може да научиш още нещо
Едит:
Грешка то4но такова БМВ караше моя приятел само че беше 91-ва ако не се лъжа с борд компютър от 2.5

това намерих за БМВ, нои за съжаление нямаше статии за V40

Кажи ми каква кола караш, за да ти кажа какъв си. Тази германска поговорка, като че ли е измислена за автомобилите на Баварските моторни фабрики, родното място на всяко БМВ. Ако си мениджър на преуспяваща фирма, добър адвокат или преуспяващ архитект, талантлив лекар или инженер в престижно предприятие отговорът е ясен - имам БМВ от 5-та серия. Това важи за актуалните и сега модели, представени в началото на 1988 година и станали истинският конкурент на най-продавания Мерцедес Е-клас или сред познавачите W-124. За разлика от началните години на производството, тези прекрасни машини сега стават досегаеми за доста по-широк кръг от почитатели. Тези, които само са мечтали за синьо-бялата емблема, сега могат да я купят (разбира се от втора или трета ръка) на стойността на нов Фолксваген Голф или Опел Астра. Цената на нов автомобил започва от около 56 000 германски марки за най-скромно оборудваната петица, а за тригодишен добре запазен и отлично поддържан екземпляр трябва да се броят не повече от 25 хилядарки. Точно толкова струва и новият Голф. Естествено двете коли ги делят океани и различните философии на собствениците им.
Специалисти и маниаци твърдят, че най-трудното е да се избере двигателят на това БМВ. Не само, че изборът е неприлично голям: от 113 коня (518) до 340 к. с. на М5, известен като “Порше-килър” или “Ферари-удушвач”. За българинът обаче и двата модела имат еднакво значение - равно на нула. Едната кола трудно се справя с внушителните килограми на лимузината, другата е абсолютно безмислена за състоянието на нашите пътища. Най-добрият избор се върти в рамките на златната среда. За любителя на мощността в цялата гама от оборотите на мотора препоръчвам модела 525 i с 24 клапана и мощност 192 коня. Този, който има по-скромни възможности на джоба, но все пак търси вълнуващи изживявания, трябва да търси от най-разпространената модификация - 520 i със 129 и 150 к. с., според годината на производство. Или 525 TDS с неговите 143 турбо-дизелови коне. Едно обаче важи за всички шестцилиндрови редови мотори: всички са изключително здрави и непретенциозни, всички карат до около 200 000 километра без никакви сериозни дефекти. Единствено изключение правят дизеловите агрегати до 1992 година, при това само, ако е спукано съединението на охлаждащата течност между цилиндровата глава и радиатора или откаже водната помпа.
Електрониката на запалителната система понякога работи срещу добрия имидж на Баварците. Възможните дефекти се концентрират в бобините - по една за всеки цилиндър, или в централния електронен модул командващ цялостното запалване. Резервните части не са никак евтини и се препоръчва сериозна проверка при покупка на старо. През първите пет години на производство шофьорите на Петицата често подменяха акумулаторните батерии. Високите температури бяха причината за тази токова елементарна повреда. Моделите, произведени през 1991 година, страдат от ненормален шум, идващ от алтернатора поради изкривена ролка на ремъка. 1992 година се слави с проблеми в уреда, който показва количеството на гориво в резервоара - вината тук се поема от капризен диод, монтиран в арматурното табло . В първите две години на производство шофьорите се оплакваха от нередовни чистачки, често запушени дюзи за измиване на предното стъкло, блокирали обтегачи на задните врати. Все дреболии, които фабриката корегираше през следващата година.
БМВ-то е автомобил за любителите на високите скорости. Най-често се използват до предела на силите, или когато електронният ограничител на обороти принудително спре скоростта (над 250 км в час). Това е причината особено внимание да се обърне на спирачките - дисковете и накладките. Ако при спиране от около 140 км в час кормилото започне неприятно да трепери, бъдете готов с “инвестиция” от около 1 300 германски марки - толкова струват резервните части. Предните гуми, по същата причина, издържат не повече от 40 000 километра - парчето също не е по-евтино от 200 марки. След пробег от 100 хиляди километра трябва да се калкулират около 1 000 марки за комплект нови амортеисьори - нормално и за други автомобили от този клас. Ходовата част на Бавареца е еталон за много перфектна. Задното предаване обаче изисква доста майсторство, когато настилката е мокра и хлъзгава. Много самонадеяни шофьори при такива условия са завършили в крайпътната канавка. През последните години, при по-скъпите модели, серийно вече се монтират електронни антиблокиращи устройства, които паралелно с електрониката на спирачките изглаждат всички трудни ситуации.
Петата серия на БМВ е особен автомобил. Едновременно спортна кола и луксозна лимузина. Кола не за всеки характер и възможности. Машина за много богати, когато е нова, и за нормални хора, когато е втора употреба. Удоволствието от нея обаче е еднакво за всички.
Reply

#3
kisshunter Wrote:Искам да си купя нова кола и съм се спрял на две. Едната е Volvo V40 1.9TD 98г, а другата е BMW 520 95 vanus комби.
Интересува ме като здравина возия и части коя от двете е по-добра?

Здравеи и добре дошъл в клуба, щом си пуснал въпроса тук предполагам не очакваш да ти отговорим че БМВ е по добро, макар че като чета темата сме на път да те изненадаме. Не се бои няма да стане.
А сега по същество, щом е 95 г БМВ-то е добре да напишеш кой модел, по-стария(Е34), или по-новия (Е39), ако е по-стария, значи няма какво да говорим-това е мадел който е почнал производство още 87г., ако не и по рано и е морално остарял, ако е новия вече има смисъл от коментар макар че предимствата също са на страната на В40 1,9 ТД по следните причини:
1. БМВ-то е бензин с най малкия двиг.(по-подходящ за 3-та серия) което значи, че е работил под голямо натоварване, а и гори много тъй като колата е по висок клас и купето е тежко, едва ли ще ти гори под 12л/100км. градско, а може и нагоре. В същото време Волвото е дизел двигателя е доста добър не усеща усеща купето, което пък не е много тежко(за класа си) и ще ти гори под 7,5л/100км. нафта та ако ще да го караш само на задни гуми. :lol:
2. Както вече споменах колата е по висок клас и поддръжката и е доста по скъпа първо окачването е доста по сложно и с доста повече части, а освен това следствие високото натоварване на двиг. има доста по голяма вероятност за проблеми, докато приволвото съотношението двиг. - купе е перфектно а и двиг. е страхотен, така че ако не вземеш някоя на поне половин милион е малко вероятно да имаш проблеми.
3. При това съотношение маса мощност(и още повече въртящ момент), не се надяваи БМВ-то да върви повече от Волво-то, още повече че въртящия момент на бензина е доста по малък от този на ТДИ-то, и на високите предавки(4-5) почти никакъв го няма, мога спокоино да ти кажа, че ще си по-бърз при пътуване, или ако не, то поне на същото ниво, нищо че на старт може и да ти дръпне с някои и друг метър.

:wink: Това са моето мнение и аргументи, а решението си е изцяло твое, надявам се да съм ти бил полезен.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#4
Офф мързи ме да се регистрирам самуан ще ви каже...
БМВ което да е карано човешки няма всичките са настъпвани здраво иначе определено са фактор. Волво е сигурност БМВ е скорост избора е твое право...

едит - не мога да направя така, че дадено мнение написано от гост да го направя да е написано от някой юзър. Когато забравите да се ЛогИннете напишете едно мнение в същата тема като регистриран потребител и аз ще направя така, че написаното от Гост да е написано от вас. Така оправих и горните мнения и темата става по-приятна за четене
Reply

#5
е добре де аз постоянно съм си логнат в сайта..що не използвате тази опция и вие??
а и аз бях фен на БМВ...ама вече съм фен на.....вижте ми подписа Big Grin
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#6
stosisi Wrote:е добре де аз постоянно съм си логнат в сайта..що не използвате тази опция и вие??

Абе ще ми се да я ползвам и аз, и всеки път като влизам все това и обяснявам на скапаната опция, а тя изобщо не ме е.....ва Big Grin
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#7
Izex Wrote:
stosisi Wrote:е добре де аз постоянно съм си логнат в сайта..що не използвате тази опция и вие??

Абе ще ми се да я ползвам и аз, и всеки път като влизам все това и обяснявам на скапаната опция, а тя изобщо не ме е.....ва Big Grin

Трябва cookies на браузърът ти да са разрешени.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)