The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
искам да си купя volvo 850

#1
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби Sad и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
Reply

#2
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби Sad и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
Reply

#3
Ами и аз такова търсих навремето и стигнах до следния извод, ако е с новия фейс(след '94) няма какво да гледаш колата е ПЕРФЕКТНА, няма нищо за гледане, стига да попаднеш на нормален екземпляр, иначе всичко може да й има, като на всяка яздена кла без подръжка, по принцип колата е доста нечуплива и стабилна, абе от моите наблюдения по оплкаванията на колегите ще кажа че това е една найстина добра и здрава кола, но аз съм пристрастен Big Grin
Разликата между стария и новия фейслифт се познава най-лесно по фаровете, при стария имаш един рефлектор, а при новия имаш два - един за късите и един за дългите.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
Ами и аз такова търсих навремето и стигнах до следния извод, ако е с новия фейс(след '94) няма какво да гледаш колата е ПЕРФЕКТНА, няма нищо за гледане, стига да попаднеш на нормален екземпляр, иначе всичко може да й има, като на всяка яздена кла без подръжка, по принцип колата е доста нечуплива и стабилна, абе от моите наблюдения по оплкаванията на колегите ще кажа че това е една найстина добра и здрава кола, но аз съм пристрастен Big Grin
Разликата между стария и новия фейслифт се познава най-лесно по фаровете, при стария имаш един рефлектор, а при новия имаш два - един за късите и един за дългите.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
И основно гледай да не е внос от Италия, щото там направо им "изкарват буталата" от каране и после двигателя го продават сложен в багажника :twisted: Ако не е много зле нашите майстори го сглобяват наново в час по "Ръчен труд" и после както се казва в един детски филм "приготви се за проблеми, и то големи". А пък ако е трагично положениего, продават за части, както става ясно от една друга тема Big Grin
Иначе колата е "желязна" :wink:
Reply

#6
И основно гледай да не е внос от Италия, щото там направо им "изкарват буталата" от каране и после двигателя го продават сложен в багажника :twisted: Ако не е много зле нашите майстори го сглобяват наново в час по "Ръчен труд" и после както се казва в един детски филм "приготви се за проблеми, и то големи". А пък ако е трагично положениего, продават за части, както става ясно от една друга тема Big Grin
Иначе колата е "желязна" :wink:
Reply

#7
мисля да отскоча до немско, че като гледам в мобиле.бг всички са на около 150 000 км след 1995г. и струват между 3000 и 4500 лв. а в мобиле.де цените и километрите са по-различни
Reply

#8
мисля да отскоча до немско, че като гледам в мобиле.бг всички са на около 150 000 км след 1995г. и струват между 3000 и 4500 лв. а в мобиле.де цените и километрите са по-различни
Reply

#9
Правилно си се насочил!

Там ще намериш много добри екземпляри.
Компромис можеш да направиш само с 960 или еС 90, ако намериш подходяща /а там ги карат/.

Гледай да има приличен вид, щото такава кола охлузена е срамота да се кара, както и да има повече екстри /които те уверявам че са напълно достатъчни за нормално шофиране/

Разрови в сайта можеш да научиш и без изрични въпроси доста неща, ако сърфираш и в препратките които има.

Аз ще ти пратя една закачка за 850 и за
еС 90 Роял та да те насъскам малко :twisted:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY">http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8_34&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8 ... ed&search=</a><!-- m -->

Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#10
Правилно си се насочил!

Там ще намериш много добри екземпляри.
Компромис можеш да направиш само с 960 или еС 90, ако намериш подходяща /а там ги карат/.

Гледай да има приличен вид, щото такава кола охлузена е срамота да се кара, както и да има повече екстри /които те уверявам че са напълно достатъчни за нормално шофиране/

Разрови в сайта можеш да научиш и без изрични въпроси доста неща, ако сърфираш и в препратките които има.

Аз ще ти пратя една закачка за 850 и за
еС 90 Роял та да те насъскам малко :twisted:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY">http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8_34&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8 ... ed&search=</a><!-- m -->

Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)