The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с парното

#11
Здравейте колеги!Моето Волво е 2.0 Т5 96 г. и аз имах един проблем с парното.Миналата зима паля,изчаках 4-5 мин. да позагрее и пуснах парното на МАХ.Беше работило не-повече от 15 мин..На бензиностанцията върнах плъзгача на 0 но то продължи да духа с пълна сила.Изгасих колата,извадих ключа а то си духа пак на MAХ.Единствения начин за спиране беше с откачане на клема на акумулатора.Решение намерих тук във форума-мнения на колеги.Трябваше да се смени един датчик при вентилатора на парното.Отвън изглежда,като малка черна кутийка,а навътре към вентилатора има 4 алуминиеви пластини.Смених го и се оправи.
Дано да съм ви бил полезен.
Reply

#12
Сменя се електронния модул за управление на степените на вентилатора. Намира се под жабката - черна кутия, в която се включват два куплунга единия с четири пина , другия с два - мощни пина. Развива се едно самонарезно винтче с торкс 20 и се измъква внимателно, защото е с голям алуминиев радиатор с пет по памет ребра - около 10 см. Монтира се точно същият каталожен номер модул , защото има различни / напр . за В 70/ и ако не е същият не сработва.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#13
mevdo Wrote:Сменя се електронния модул за управление на степените на вентилатора. Намира се под жабката - черна кутия, в която се включват два куплунга единия с четири пина , другия с два - мощни пина. Развива се едно самонарезно винтче с торкс 20 и се измъква внимателно, защото е с голям алуминиев радиатор с пет по памет ребра - около 10 см. Монтира се точно същият каталожен номер модул , защото има различни / напр . за В 70/ и ако не е същият не сработва.
Ако не се лъжа ти ме насочи!
Reply

#14
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...0&start=10
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#15
Kotuoshu,приеми моите най-големи извинения.Извинявай братле! Smile
Reply

#16
SAMUIL Wrote:Kotuoshu,приеми моите най-големи извинения.Извинявай братле! Smile
Нямах за цел да ти напомням за помощта !!!
Исках да покажа нагледно ел. модул и местоположението му.
Затова използвах старата тема.
Към колегата murjdo, проблема може да е в електронния блок споменат по-горе.
Щом вентилатора скърца първо прегледай бушон №5 - 30А, после вентилатора (почистване, смазване, преглед четки и проба с отделно захранване).
Ако всичко е ОК смяна на електронния блок.
Успех
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#17
Здравейте,

колата е 1997, благодаря колега kotuoshu

Поздрави
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#18
Ако се оправяте с електрониката, въпросния модул може да се разглоби и да се прегледа. На платчицата има няколко електролитни кондензатора, които аз реших да сменя, дори само профилактично, след като така и така съм стигнал дотук. Електролитните кондензатори са една от най-честите причини за дефектиране на всякаква електроника. Освен това в модула има и мощен полеви транзистор, който трябва да се провери и евентуално да се смени. В случая на колегата SAMUIL, най-вероятно точно той е дал фира.
Не е лошо да се прегледа и платката на модула за управление на таблото. Там също се случва да "цъфнат" електролитни кондензатори.

Проблема с вентилатора на парното при мен се състои в това, че когато пусна парното или климатика на максимална сила (крайно дясно положение на плъзгача), често след няколко минути вентилатора спира и мога да го пусна едва след като угася и отново запаля колата. Един вид рестарт на цялата система. Big Grin Тези симптоми ме насочиха към проверката на въпросните два модула, но резултата от всичките манипулации беше нулев в моя случай, поради което свалих, разглобих, почистих и смазах самия вентилатор. Проблема отново се появява от време на време, но много по-рядко. Почти съм сигурен, че проблема е във вентилатора, защото на няколко пъти на диагностичната конзола на В1 засичам грешка 411 - повишена консумация или блокирал вентилатор. От eBay си поръчах нов вентилатор, но сега в студовете не ми се занимава да го сменям. Просто не увеличавам докрай вентилатора, държа плъзгача максимум на половин-един сантиметър от крайно дясно положение и няма проблеми.

Колега murjdo, направи диагностика и виж какви грешки ще ти излязат на блока на климатика.
Reply

#19
Диагностиката ще спаси света Smile Поздрави на всички след пиянския празник
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)