Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Здравеите, приятели.
Надявам се често да си пишем и то все за хубави неща
До 1 месец ще се оформят документи и живот и здраве в семействтото ще се присъедени още един джипок, а точно XC90 Sport D5.
Имам доста въпроси, но нека с няколко да започна.
185 коня е по оферта, но това пречи ли да е наистина Спорт?
След което бих попитал за екстрите, които предлага, които ги няма в нормалния XC90.
Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Здравеите, приятели.
Надявам се често да си пишем и то все за хубави неща
До 1 месец ще се оформят документи и живот и здраве в семействтото ще се присъедени още един джипок, а точно XC90 Sport D5.
Имам доста въпроси, но нека с няколко да започна.
185 коня е по оферта, но това пречи ли да е наистина Спорт?
След което бих попитал за екстрите, които предлага, които ги няма в нормалния XC90.
Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Имам още един въпрос
В сайта на волко, има 3 модела 90тки,
D5 AWD (185 hp)
3.2 AWD (238 hp)
V8 AWD (315 hp)
.
Джипа за който говоря е Д5, но е спорт, а в сайта няма приложени технически данни за него, някой би ли ми споделил нещо по подробно?
И дали момента на въртене е същия като на д5 ( 185 коня ) 400?
И в крайна сметка, извинявам се за малко глупавия въпрос, разликата във момента на въртене какъв е, тъй като на първия модел пише 400, на втория 320 ( а е по мощен ) на 3тия 440 ?
Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Имам още един въпрос
В сайта на волко, има 3 модела 90тки,
D5 AWD (185 hp)
3.2 AWD (238 hp)
V8 AWD (315 hp)
.
Джипа за който говоря е Д5, но е спорт, а в сайта няма приложени технически данни за него, някой би ли ми споделил нещо по подробно?
И дали момента на въртене е същия като на д5 ( 185 коня ) 400?
И в крайна сметка, извинявам се за малко глупавия въпрос, разликата във момента на въртене какъв е, тъй като на първия модел пише 400, на втория 320 ( а е по мощен ) на 3тия 440 ?
Posts: 214
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Би трябвало да ви го обяснят в Мото Пфое - Sport е ниво на оборудване на интериора и екстериора. Също като Momentum, Summum, Executive ...
Skype - upi_ltd
Posts: 214
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Би трябвало да ви го обяснят в Мото Пфое - Sport е ниво на оборудване на интериора и екстериора. Също като Momentum, Summum, Executive ...
Skype - upi_ltd
Posts: 47
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
CvetomirPenev Wrote:Имам още един въпрос
В сайта на волко, има 3 модела 90тки,
D5 AWD (185 hp)
3.2 AWD (238 hp)
V8 AWD (315 hp)
.
Джипа за който говоря е Д5, но е спорт, а в сайта няма приложени технически данни за него, някой би ли ми споделил нещо по подробно?
Спорт е ниво на оборудване - джанти, лайсни, интериор, екстериор......
Двигателя си е 185 коня/400 Нм - макс скорост около 195 км/ч
по-старата модификация (до 2005 мисля) на Д5 е 163 коня/340 Нм - макс скорост около 185 км/ч
Quote:И дали момента на въртене е същия като на д5 ( 185 коня ) 400?
Да, мАтора е същия .................
Quote:И в крайна сметка, извинявам се за малко глупавия въпрос, разликата във момента на въртене какъв е, тъй като на първия модел пише 400, на втория 320 ( а е по мощен ) на 3тия 440 ?
:lol: ами разликата с Ве 8 е около 40 Нм в минус, разликата с 3.2 е около 80 Нм в плюс................ :lol:
шегичка ............ предполагам, че те интересува защо на Д5 въртящия момент е почти аналогичен с този на Ве8 - 4 и кусур литра бензин срещу 2.4 литра нафта?
отговора е простичък - Д5 е дизелов агрегат с принудително пълнене - турбо с променлива геометрия и аритметика, а то от своя страна доста повишава въртящия момент на мАтора, докато от другата страна са атмосферни бензинови мАтори ..................
:partyman:
ето тука има малко по подробни техн данни за ХЦ-тата
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volvo/xc90/
VOLVO XC90 D5 AWD - 2003
Posts: 47
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
CvetomirPenev Wrote:Имам още един въпрос
В сайта на волко, има 3 модела 90тки,
D5 AWD (185 hp)
3.2 AWD (238 hp)
V8 AWD (315 hp)
.
Джипа за който говоря е Д5, но е спорт, а в сайта няма приложени технически данни за него, някой би ли ми споделил нещо по подробно?
Спорт е ниво на оборудване - джанти, лайсни, интериор, екстериор......
Двигателя си е 185 коня/400 Нм - макс скорост около 195 км/ч
по-старата модификация (до 2005 мисля) на Д5 е 163 коня/340 Нм - макс скорост около 185 км/ч
Quote:И дали момента на въртене е същия като на д5 ( 185 коня ) 400?
Да, мАтора е същия .................
Quote:И в крайна сметка, извинявам се за малко глупавия въпрос, разликата във момента на въртене какъв е, тъй като на първия модел пише 400, на втория 320 ( а е по мощен ) на 3тия 440 ?
:lol: ами разликата с Ве 8 е около 40 Нм в минус, разликата с 3.2 е около 80 Нм в плюс................ :lol:
шегичка ............ предполагам, че те интересува защо на Д5 въртящия момент е почти аналогичен с този на Ве8 - 4 и кусур литра бензин срещу 2.4 литра нафта?
отговора е простичък - Д5 е дизелов агрегат с принудително пълнене - турбо с променлива геометрия и аритметика, а то от своя страна доста повишава въртящия момент на мАтора, докато от другата страна са атмосферни бензинови мАтори ..................
:partyman:
ето тука има малко по подробни техн данни за ХЦ-тата
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volvo/xc90/
VOLVO XC90 D5 AWD - 2003
Posts: 1,108
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Точно пишат колегите, така е.
Нивото на изпълнение варира, двигателите са същите.
Да добавя - до толкова са същите, че всъщност вариациите в мощността са благодарение на софтуерното управление.
Примерно "тунинговането" на Д5 се изразява във въвеждане на - ако мога така да се изразя - "максимални" параметри за двигателя.
По този начин се достига 198 к.с. при въртящ момент 415 Нм.
Повече от това не съм видял за този двигател.
Очаквам с нетърпение да разгледам нивото "Спорт" - аз съм с "Екзекютив" /да де, там от където го купих се казва "Сумум"/ и ще сравним екстрите....
Only the Best is good enough - YES!
Posts: 1,108
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Точно пишат колегите, така е.
Нивото на изпълнение варира, двигателите са същите.
Да добавя - до толкова са същите, че всъщност вариациите в мощността са благодарение на софтуерното управление.
Примерно "тунинговането" на Д5 се изразява във въвеждане на - ако мога така да се изразя - "максимални" параметри за двигателя.
По този начин се достига 198 к.с. при въртящ момент 415 Нм.
Повече от това не съм видял за този двигател.
Очаквам с нетърпение да разгледам нивото "Спорт" - аз съм с "Екзекютив" /да де, там от където го купих се казва "Сумум"/ и ще сравним екстрите....
Only the Best is good enough - YES!
|