The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помогнете - проблем с оборотите V70 '01

#1
здравейте моля Ви помогнете относто моито волво в70 2.4 без турбо 2001 год. модел взех го от мото фое на 62 000 км. и след време почна да дава някакав дефект при оборотите в повечето случай не вдига над 3500 оборота на койато и да е скорост . казаха ми че може би е от въздушната клапа която е зад въз. филтар сменихая(мото фое) и проблема си остана а + това свети и постоянно на компютара емисия на изгорелите газове може ли някои да ми помогне по този вапрос благодаря предварително !!!
Reply

#2
Привет.
Затова сме ния тук клубарите, за да помагаме.
Но има една дилема - че МПф са те взели за мезе и сега си им станал касичка.
Това което казваш ми приличат на 2 проблема.
Единия на механичен проблем, а другия на ел. проблем.
Тук е въпроса да се намерят кой точно неща са.
Няма да е лошо да избереш - дали да отидеш на майстор препоръчан от нас или самите ния да открием проблема и да го оправим.
С две думе:
Дай повече данни за колата си и да я чуе някой от нас и да види колата и после по майстори.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
А на празен ход как се държи?
Както го описваш ми прилича на грешка в компютъра и респективно рестрикция на оборотите.
Но би трябвало от МФ да разчетат компютъра (с подходящия софтуеър) и да решат проблема.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#4
волво в70 Wrote:здравейте моля Ви помогнете относто моито волво в70 2.4 без турбо 2001 год. модел взех го от мото фое на 62 000 км. и след време почна да дава някакав дефект при оборотите в повечето случай не вдига над 3500 оборота на койато и да е скорост . казаха ми че може би е от въздушната клапа която е зад въз. филтар сменихая(мото фое) и проблема си остана а + това свети и постоянно на компютара емисия на изгорелите газове може ли някои да ми помогне по този вапрос благодаря предварително !!!

Ако е по елетрониката - сервиз ЮВЕ ще помогнат много с една добра диагностика!
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#5
Не разбрах много. Как не ги вдига? Като стигне 3500 оборота падат ли след това или си остава на 3500 въпреки, че си настъпал до край. Прави ли същото нещо на празен ход като подадеш газ? Я обясни млако по-подробно какво се случва?
Reply

#6
значи относно прегледа моля оставете контакти и да се чуем кам края на седмицата за да видите волвото .
относно оборотите зна4и на празен ход няма проблем но на скорост като е започва да придарпва на 3500 оборота почва да тресе а газта е до край. много неприатно
Reply

#7
Anonymous Wrote:...много неприатно

Определено! Ако е точно 3500 оборота - 100% е електрониката. А въпреки всичко най-добре е една комп. диагностика - ще излезе всичко там.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#8
Щом ти свети "емисия на изгорелите газове", и са ти сменили тази клапа значи най-вероятно постъпва малка въздух след въздушния филтър, предполагам че едно от първите неща които си направил е да го смениш, значи търсим нещо преди него. Ако питаш мен свали кутията на въздушния филтър, провери хубаво тръбата от която смуче въздух дали не е запушена от някакъв по едър боклук(плик, хартия или нещо подобно), по нашите улици може да намериш всичко и тъи като там има всмукване не се знае какво може да "уловиш", после провери да не се е прилепило нещо по близо до всмукателя и да не позволява да влиза достатъчно въздух, или пък някакво прегъване на въздуховодите.

Предполагам че може да е някоя подобна глупост, тъй като компютъра за диагностика взема данни от датчиците и дава най-вероятни причини а след като са ти сменили клапата и ти свети "екологията" най-вероятно причината е слаб приток на въздух.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#9
Извинявай ако ти се стори глупаво това,кото те питам но какво разбираш под " свети и постоянно на компютара емисия на изгорелите газове"- предположението ми е, че ти свети лампата със символ Ламбда - което при Волво е "check engine" индикатора - или компютъра е регистрирал грешка. Трябва ти четец - в твоя случай мисля ОБД-2. Там доста точно ще се определи проблема защото грешките често сочат доста точно проблемния елемент.
Аз съм почти готов да се обзаложа, че става дума за бензиновата помпа. Задължително провери налягането в рейката на инжекциона преди да се предадеш на майсторите.
Извинявай Izex не бих искал да те ядосам, но ако има "обструкции" по пътя на въздуха оборотите ще се вдигат мнооого бавно - но няма да се ограничават.
При "електронно" ограничаване на оборотите, колата няма да придърпва - а просто ще ограничи оборотите на 3500! На мен не ми е известно тези модели да имат въобще такава опция. Знам за по-новите, че ги ограничават електронно в периода на разработка на двигателя но и това не е стандартен подход.
Успех и задължително пиши какво е станало!
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#10
:lol: Е-е-е Никсън, Волвата палят от четвърт но аз не. Естествено че няма да се ядосам, нали за това си пишем да споделяме мнения и да умуваме заедно.
Между другото, това за помпата ми беше първата мисъл, и е задължително да се провери и този вариянт, но тъй като в МПФ са му сменили клапата предполагам че компютъра е показал недостиг на въздух а не на гориво(не че те му разбират но все пак),
а ако въздуховода не е запушен а само е намалено сечението му е напълно възможно да се проявява недостиг на въздух чак над определени обороти.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)