The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Презареждане на климатик - къде, цена???

#1
Здравейте отново...
Трябва да презаредим климатика и исках да Ви попитам, ако може да кажете къде да отидем (знам че сте запознати с пазара и сервизите)? Също така, горе долу колко финикиеца да приготвим?
Reply

#2
A, кой те "посъветва", че трябва да се презарежда??
К'ъв точно е проблема??
666
Reply

#3
unguriano Wrote:A, кой те "посъветва", че трябва да се презарежда??
К'ъв точно е проблема??
Предишният собственик. Става зареждане с фреон или нещо такова. Не съм наясно с тези неща. Може и да съм сбъркал като съм писал презареждане, а правилният термин да е дозареждане или зареждане. А относно проблема, ми просто като включим климата и духа топло.
Reply

#4
Ами аз вчера си заредих моя.
Оказа се че на запад при транспорт и разни други процедури изпразвали климатика да не ставали бели с химикалите. Изглупях но ... това е положението.
Отидох в младост при едни пичове които ми г препоръча една колежка.
Пичовете са много точни. Поне на мен ми хареса как пипат. Провериха за стар химикал. Оказа се че няма. Напълниха уредбата с с някакъв газ .. след това я преслушаха дали всичко и е наред и не изпуска от някъде с една електронна джаджа. След това ми обезвъздушиха инсталацията и ми я напълниха. Доляха и малко масло за вски случй. Хубавото е че самите пичове карат 440 и 850 glt така че дори новото V70 не ги уплаши. Накрая ми взеха 65 лева и по-живо , по-здраво.
Адрес не мога да ти дам, но мога да ти дам телефон и име :
Росен Григоров - +359888307378
Между другото пичовете се занимават само с климатици и ми изглеждат доста в час с материала.

Успех!
Reply

#5
Много благодаря zanon...
Reply

#6
Климатичните инсталации на 850-ките си страдат от течове в изпратителя, той пък се намира под таблото - за да се смени трябва да се махне цялото - а това освен скъпо е и трудно. Та в моя случай е по-ефтино да си го зареждам всяка година. Цените са различни. Бил съм на две места до сега - Импас56 и при един майстор в Младост, които бил добър - как разбрах, че е гола вода е дълга история, която мога да споделя с вас само ако някои го желае. Миналата година един колега намери СЕРВИЗЪТ! или поне така се надявам. Той беше много доволен от тези хора. Сервизът е Амкол. Имам запазен час за петък (26-ти) Ще споделя впечатления. Ако пък искаш мога направо да ти резервирам час.
Цената досега е била около 60-70лв с включена проверка за течове.
Иначе ungiriano е прав - климатика е затворена система и не би трябвало да изтича но за съжаление в моя а и в много други случаи това не е така!

p.s. ей така за инфото ще споделя, че ориентировъчно ми казаха, че за смяна на изпратителя:250лв само за махането на таблото и още горе долу толкова за самия изпърител.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#7
Благодаря за предложението за запазване на час, но засега ще изчакам. Първо има два свършим няколко други работи и след това климата. Ще съм много доволен, ако след като минеш през сервиза, споделиш впечатленията си.
Относно това изтичане под таблото имам един въпрос. Когато "протече" там, какво става. В смисъл, може ли в постелката в краката на шофьора да се намокри ??? Защото като взехме колата, там беше мокро, но никъде другаде. Вече го поизсушихме, но все още търсим причината за влажността на постелката.
Reply

#8
Ухх три отгора докато си напиша романчето - е айде Занон е професионалист - той с клавиатурата на ГСМ-то пише по бързо от нас ама караи!
Ще споделя моите познания за климатика, които научих по неволя.
Когато взех колата, климатика не духаше, продавача каза че бил чистен! и трябвало да се напълни. Отбих му 50кинта за зареждането макар да ми беше напълно ясно, че ме качва на джанката. Та ето по-важните неща:
1. Климатиците на 850-ките ползват фреон а134 - това вече си е стандарт но трябва да се знае защото БИ ТРЯБВАЛО да те питат когато ти зареждат климатика. По старите коли ползват друг вид фреон, които не е съвместим с инсталации работещи на а134.
2. При презареждането стария фреон трябва да се източи (евакуира) напълнпо от системата.
3. После би трябвало системата да се подсуши със специален газ (dryer) - това никаде не го правят в БГ Sad
4. Системата трябва да се напълни с ТОЧНОТО количество фреон.
5. Допълнително се слага масло и "оцветител" които в последсвие би помогнал при откриването на течове.
6. Никога не позволяваите да ви се долива - не за друго а сте потърсили професионална помощ!
Пичовете в Младост - източиха нещо сложиха нещо! Съхраняваха фреона в странни приспособления с компресори от хладилник и т.н. Бяхме двама аз и един колега с Тойота Авенсис - след зареждането компресора на Тойотата започна да изключва, пищовете казаха на колегата да си измие радиаторите! Изми ги - пак същото. Викат остави колата па ще мислим, може да е това, онова цъкат чудят се. Колегата отказа, пичовете си източиха фреона! и го изпратиха!
Колегата отиде до Амкол - където му източиха фреон за ТРИ зареждания!!!! Направили процедурата както си е по книга и от тогава няма грижи!
НАдявам се Занон да не говори за същите а и съм почти сигурен, че не е така защото ония за масло и дума не обелиха миналата година.
"Пичовете" се намират ей тука някъде в един блок!
http://www.bgmaps.com/services/links/lin...9086fdb6dc

Фреона е газ - изтича без въобще да разбереш!
За водата в краката - друг срещан проблем (не толкова често) е теч от радиатора на отоплението (haeting core) - това е малко радиаторче, което се намира пак под таблото - по средата. Добрата новина е, че може да се смени без да се сваля таблото. После - стандартно - или ново или лепиш това според състоянието и настроението. Дали е това можеш да разбереш и по това дали ти се губи вода от охладителната течност.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#9
Баси случая,
пичове направо се ядосах като четох. То не, че и аз не съм бил свидетел на яки простотии.
Едни "майстори" в Благоевградско сменяха летния фреон със зимен.................... Big Grin Confusedhock:
/ако има някой тамошен, да не се обижда - нищо лично/.
нямам време сега
Утре- другиден ако имам повече ще драсна нещо по въпроса.
Мечок - не бързай!!!

П.П.
Мойта каруца е края на'95 - т.е. гони 11-та година - не съм зареждал климатик!!!!
А, т'ва за празнене при транспорта - също е велика глупост!
666
Reply

#10
OK unguriano, ще изчакам, да видим какво ще посъветвате.
P.S. Не съм се разбързал за никъде, тъй че... Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)