The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Масло за T6

#1
Колеги здравейте! Нов съм в клуба и се радвам да се присъединя към него Smile Преди няколко дни финално успях да придвижа моето XC90 T6 от САЩ до България през Швеция. Странна схема но избегнах акциза защото 15 000 лева не ми се подаряваха на държавата. Сега искам да поразпитам малко знаещите за това какво и колко моторно масло е необходимо да си купя и сменя, дали трябва да сменям маслото на скоростната кутия (4-степенна). Колко филтри има в колата ( за климатика, въздушния и бензинов ли само? )? Дайте някой съвет и за части по предницата, че нещо тропа от ляво може би е биалетка или някой болт?
Благодаря за съдействието и леко шофиране!
Reply

#2
Колеги здравейте! Нов съм в клуба и се радвам да се присъединя към него Smile Преди няколко дни финално успях да придвижа моето XC90 T6 от САЩ до България през Швеция. Странна схема но избегнах акциза защото 15 000 лева не ми се подаряваха на държавата. Сега искам да поразпитам малко знаещите за това какво и колко моторно масло е необходимо да си купя и сменя, дали трябва да сменям маслото на скоростната кутия (4-степенна). Колко филтри има в колата ( за климатика, въздушния и бензинов ли само? )? Дайте някой съвет и за части по предницата, че нещо тропа от ляво може би е биалетка или някой болт?
Благодаря за съдействието и леко шофиране!
Reply

#3
На колко километра е автомобила Иначе за обслужване преготви към 1200 - 1500 ЕВРО ,а за скоростната кутия за 4 степени за първи път слушам че имало такава и мойто е от ЩАТИТЕ само че е ново
Reply

#4
На колко километра е автомобила Иначе за обслужване преготви към 1200 - 1500 ЕВРО ,а за скоростната кутия за 4 степени за първи път слушам че имало такава и мойто е от ЩАТИТЕ само че е ново
Reply

#5
Карам същия модел.Първо трябва да си избереш дали облужването ще се извършва в Мото Пфое или в някои друг сервиз.В Мото Пфое имат всичко софтуер,части,персонал и много високи цени.Като си избираш друг сервиз гледай момчетата да мислят и да имат Аутодата и от там да прочитат по-малко.Пази се "дървени философи" които всичко знаят и могат.Маслото трябва да е пълна синтетика 5W40.Препоръчителна смяна 15 000км заради дълготрайността на турбокомпресорите - този двигател има два компресора.При филтрите единствената особеност е че на климатика са два - поленов и с активен въглен.Този двигател поне при мен е със свещи Волво с иридиеви или платинени електроди не помня от кой материал бяха те имат пробег 120 000 км , ако си около този пробег е хубаво да ги смениш. Има подобни аналози на цена около 40-45лв. бройката. За автоматика ако ще ходиш в Мото Пфое там сменят масло и филтър на кутията и я настройват софтуерно за да се коригират характеристиките следствие на нормалното износване. Вътре в кутията има феродови и стоманени дискове които се износват.При тези кутии имаш за всяка предавка отделен съединител който се зацепва и отцепва посредством хидравлични цилиндърчета командвани от софтуера на кутията. Тази кутия има допълнителен съединител който над определена скорост и натоварване блокира хидротрансформатора и така не се губи мощност в него - понижен разход на гориво.Ако няма да ходиш в Мото Пфое се обърни към сервиза на "Джемини 04" ООД , аз ползвам техните услуги и за сега нямам проблем.Сервиза се намира на изхода за Калотина след околовръстното около 1км вляво като караш на запад.
И аз един въпрос ако желаеш да отговориш , съгласно закона независимо от къде е внос автомобила ЕС или другаде винаги се дължи акциз за двигатели с мощност по-голяма от 160к.с. пиши едно ЛС каква е врътката.
Reply

#6
Карам същия модел.Първо трябва да си избереш дали облужването ще се извършва в Мото Пфое или в някои друг сервиз.В Мото Пфое имат всичко софтуер,части,персонал и много високи цени.Като си избираш друг сервиз гледай момчетата да мислят и да имат Аутодата и от там да прочитат по-малко.Пази се "дървени философи" които всичко знаят и могат.Маслото трябва да е пълна синтетика 5W40.Препоръчителна смяна 15 000км заради дълготрайността на турбокомпресорите - този двигател има два компресора.При филтрите единствената особеност е че на климатика са два - поленов и с активен въглен.Този двигател поне при мен е със свещи Волво с иридиеви или платинени електроди не помня от кой материал бяха те имат пробег 120 000 км , ако си около този пробег е хубаво да ги смениш. Има подобни аналози на цена около 40-45лв. бройката. За автоматика ако ще ходиш в Мото Пфое там сменят масло и филтър на кутията и я настройват софтуерно за да се коригират характеристиките следствие на нормалното износване. Вътре в кутията има феродови и стоманени дискове които се износват.При тези кутии имаш за всяка предавка отделен съединител който се зацепва и отцепва посредством хидравлични цилиндърчета командвани от софтуера на кутията. Тази кутия има допълнителен съединител който над определена скорост и натоварване блокира хидротрансформатора и така не се губи мощност в него - понижен разход на гориво.Ако няма да ходиш в Мото Пфое се обърни към сервиза на "Джемини 04" ООД , аз ползвам техните услуги и за сега нямам проблем.Сервиза се намира на изхода за Калотина след околовръстното около 1км вляво като караш на запад.
И аз един въпрос ако желаеш да отговориш , съгласно закона независимо от къде е внос автомобила ЕС или другаде винаги се дължи акциз за двигатели с мощност по-голяма от 160к.с. пиши едно ЛС каква е врътката.
Reply

#7
Аз ще ти кажа каква е врътката , чужди номера Единствената държава в която се плаща акциз е България
Reply

#8
Аз ще ти кажа каква е врътката , чужди номера Единствената държава в която се плаща акциз е България
Reply

#9
Благодаря Ви за коментарите и съветите. Сега първо да отговоря на въпроса за акциза. Колегата е много прав - България е единствената страна в която се плаща акциз. Ето защо отидох да се регистрирам, че живея в Швеция защото имам приятел студент там и си я регистрирах със Шведски номера. Сега нямам грам проблем защотото съм си в ЕС и тука си я карам без грижи никакви. Можеш ли ти да ми кажеш от къде свещи и какъв модел? а това за скоростите задалжително ли е да направи в Мото Пфое с настройките???
Reply

#10
Благодаря Ви за коментарите и съветите. Сега първо да отговоря на въпроса за акциза. Колегата е много прав - България е единствената страна в която се плаща акциз. Ето защо отидох да се регистрирам, че живея в Швеция защото имам приятел студент там и си я регистрирах със Шведски номера. Сега нямам грам проблем защотото съм си в ЕС и тука си я карам без грижи никакви. Можеш ли ти да ми кажеш от къде свещи и какъв модел? а това за скоростите задалжително ли е да направи в Мото Пфое с настройките???
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)