Posts: 327
Threads: 23
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Feb 2008
Reputation:
1
Карам същия модел.Първо трябва да си избереш дали облужването ще се извършва в Мото Пфое или в някои друг сервиз.В Мото Пфое имат всичко софтуер,части,персонал и много високи цени.Като си избираш друг сервиз гледай момчетата да мислят и да имат Аутодата и от там да прочитат по-малко.Пази се "дървени философи" които всичко знаят и могат.Маслото трябва да е пълна синтетика 5W40.Препоръчителна смяна 15 000км заради дълготрайността на турбокомпресорите - този двигател има два компресора.При филтрите единствената особеност е че на климатика са два - поленов и с активен въглен.Този двигател поне при мен е със свещи Волво с иридиеви или платинени електроди не помня от кой материал бяха те имат пробег 120 000 км , ако си около този пробег е хубаво да ги смениш. Има подобни аналози на цена около 40-45лв. бройката. За автоматика ако ще ходиш в Мото Пфое там сменят масло и филтър на кутията и я настройват софтуерно за да се коригират характеристиките следствие на нормалното износване. Вътре в кутията има феродови и стоманени дискове които се износват.При тези кутии имаш за всяка предавка отделен съединител който се зацепва и отцепва посредством хидравлични цилиндърчета командвани от софтуера на кутията. Тази кутия има допълнителен съединител който над определена скорост и натоварване блокира хидротрансформатора и така не се губи мощност в него - понижен разход на гориво.Ако няма да ходиш в Мото Пфое се обърни към сервиза на "Джемини 04" ООД , аз ползвам техните услуги и за сега нямам проблем.Сервиза се намира на изхода за Калотина след околовръстното около 1км вляво като караш на запад.
И аз един въпрос ако желаеш да отговориш , съгласно закона независимо от къде е внос автомобила ЕС или другаде винаги се дължи акциз за двигатели с мощност по-голяма от 160к.с. пиши едно ЛС каква е врътката.