The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Искам да се похваля.....

#1
Днес ми монтираха газовата уредба: BRC sequent 24
За сега съм навъртял само 30 километра, но съм с отлични впечатления.
Предполагам, че в следващите дни е възможно да възникнат въпросчета, но...
..... с две думи исках просто да се похваля....
Айде, че дъжда спря и оривах да се разкарвам с новата придобивка :oops:
Reply

#2
Имай впредвид, че мембраните на изпарителите улягат добре след 1000-1200 км, т.е. тогава се наместват за постоянно и майсторите препоръчват нова центровка.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#3
Това BRC sequent 24 e газов инжекцион ( и аз съм с такава) и няма мембрани в изпарителя( редуктор/изпарител май се казва ):wink:
Ей това първото на снимката трябва да е :
[Image: 5262763784eu.th.jpg]
А до него и схемата му. Доколкото я разбирам има само спирала по която въви газа(синьото), жълтото е антифриза от двигателя и пружинка някаква:roll:
Reply

#4
Всички изпарители са всъщност редуктор/изпарители. Функцията им все пак е първо да изпарят газта и второ да я подадат на изхода с константно налягане - около 1 бар, но налягането варира и подлежи на настройка.
Нямам идея какъв е изпарителя на снимката, но ако слагаха такива безмембранни тук в Бг все някой щеше да пише във клуба на газаджиите по въпроса. Още повече че изпарителите Виали с карбонови мембрани,на които не им пука за студа нямаше да са 3 пъти по скъпи от подобни италиянски.
Възможно е, но много се съмнявам, нека все пак се провери изпарителя и модела да се пусне в гугъл, така е най сигурно.
Принципно при всички газови системи изпарителя има еднакви функции, с изключение на класическата схема - там изпарителя има и функцията на дозатор, докато при ламбда контрол системите и газовите инжекциони дозатора/дозаторите са отделни и се командват от електроника, следоватрелно няма причина да се правят различни типове за различните ситеми.
Edit: съжалявам, тъкмо се разходих по сайтовете и видях че има и такива, в такъв случай няма да има "разработка" след 1000 км.
В такъв случай излиза че или въпросният изпарител може да работи добре само при добре загрят двигател или ако не е така, то тук в Бг пак ни клатят здраво като ни набутват морално остаряла стока, един вид си празнят складовете на изток преди стоката съвсем да е станала непродаваема Sad
Reply

#5
Quote:Нямам идея какъв е изпарителя на снимката, но ако слагаха такива безмембранни тук в Бг все някой щеше да пише във клуба на газаджиите по въпроса
В смисъл дали слагат в Бг точно, като този на снимката ли? Слагат :wink: Не "чувам петела" много по въпроса с АГУ-тата но каквото съм дочул от тук от там знам, че няма мембрани.Не ме амбицирай сега, утре да го разглобя да видя защо работи Big Grin


Attached Files Thumbnail(s)
           
Reply

#6
еи и аз ще трябва да си слагам май такова чудо...щото докато се наглася вече минах 10 000 км а бях сметнал че за 25 000км се избива на каране на газ(абе вие от де взехте толкова парички(1850 деноминирани левчета) Big Grin
ПП а и скоро установих че с 20лв за бензин не мога да мина 100км градско :roll
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#7
Ами аз сега с яка ръчка минавам с 10 лв. 80 км. градско Smile
Reply

#8
Днес ходих да БРЦ да ми сменят изпарителя и паднах като видях колко е миниатюрно изпарителчето на секуента, да не му се надява човек, на пръв поглед може да се обърка човек че е за трабант , а храни 2 пъти по мощни коли от моята...
Явно никой не е писал по газаджиските форуми за него, защото няма мембрани да му се скапят и няма какво да му се настройва.
Reply

#9
братле що не вземеш да кажеш някои газаджииски форум да се поровя малко по тях Big Grin може пак и да се пообразовам малко в тази област Smile










merck_440_1.8mi Wrote:Днес ходих да БРЦ да ми сменят

изпарителя и паднах като видях колко е миниатюрно изпарителчето на секуента, да не му се надява човек, на пръв поглед може да се обърка човек че е за трабант , а храни 2 пъти по мощни коли от моята...
Явно никой не е писал по газаджиските форуми за него, защото няма мембрани да му се скапят и няма какво да му се настройва.
караи VOLVO бъди БаМбУчА
Reply

#10
<!-- m --><a class="postlink" href="http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu">http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu</a><!-- m -->
Този в дир-а никак не е лош, аз съм си направил труда 2 пъти да го прегледам до самото му начало и да изчета всички теми , които ме интересуват. Ако си с фабрична газова уредба по добре питай на лично, аз много ядове брах заради предишния собственник и се пообразовах по неволя Smile
А и да се похваля - сложих в петък БРЦ Техно в БРЦ България и най готиното беше, че те само монтираха изпарителя, закачиха го на газанализатора без да настройват нищо(защото им казах че няма смисъл), казаха добре е,след което пипнах електрониката и стана още по добре Smile След 1000км ще ида пак за задължителна профилактика и пак сам ще пипна ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)