Всички изпарители са всъщност редуктор/изпарители. Функцията им все пак е първо да изпарят газта и второ да я подадат на изхода с константно налягане - около 1 бар, но налягането варира и подлежи на настройка.
Нямам идея какъв е изпарителя на снимката, но ако слагаха такива безмембранни тук в Бг все някой щеше да пише във клуба на газаджиите по въпроса. Още повече че изпарителите Виали с карбонови мембрани,на които не им пука за студа нямаше да са 3 пъти по скъпи от подобни италиянски.
Възможно е, но много се съмнявам, нека все пак се провери изпарителя и модела да се пусне в гугъл, така е най сигурно.
Принципно при всички газови системи изпарителя има еднакви функции, с изключение на класическата схема - там изпарителя има и функцията на дозатор, докато при ламбда контрол системите и газовите инжекциони дозатора/дозаторите са отделни и се командват от електроника, следоватрелно няма причина да се правят различни типове за различните ситеми.
Edit: съжалявам, тъкмо се разходих по сайтовете и видях че има и такива, в такъв случай няма да има "разработка" след 1000 км.
В такъв случай излиза че или въпросният изпарител може да работи добре само при добре загрят двигател или ако не е така, то тук в Бг пак ни клатят здраво като ни набутват морално остаряла стока, един вид си празнят складовете на изток преди стоката съвсем да е станала непродаваема