The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автоматик ?

#1
В последно време като застудя ми прави впечатление , че когато мотора е студен включва само до трета и някак хидротрансформатора работи "по-лигаво" тоест даваш газ оборотите се вдигат а колата се ускорява по-бавно.Като загрее мотора и стрелката стане вертикална всичко си идва на мястото.Колата я имам от края на март тази година и през лятото не съм го забелязал защота колата загрява веднага.Модел ХС90 Т6 - 272кс.Колата е на нормален режим а не на"W".
Reply

#2
Има такъв момент....
При мен е същото....
Чел съм, че при студено време нарочно се включват по тегаво предавките, за да се покара по-дълго време на по-ниска предавка - по-бързо се разбива и затопля трансмисионното масло.
Апропо в указанията на ХЦ90 се препоръчва при студено време максимално бързо след запалване колата да се експлоатире - т. е. да се кара, а не да се изчаква да загрее на място.
Така по-добре и бързо се постигали оптималните режими на двигателя и трансмисията.
Reply

#3
Според мен е добре да се изчака минута две преди да се дава зор на мотора зада може хубаво да качи масло и да смаже добре компонентите.В сайта има клипчета и там казват,че автомобилите волво при студен старт работят за кратко на малко завишени убороти с цел загряване на изпускателната система и мотора
I Heart VOLVO
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)