The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xc90 д5 2004 плюсове и минуси

#11
Колата е доста добра.За офроуд не става много ,но да ходиш на ски е повече от перфектна.Дизелите с 163кс с 340Nm и 185 кс с 400Nm се монтират и до сега.Виж ХС60.Двигателите са стабилни и ако са обслужвани добре имат сериозни пробези.Проблема на ХС90 до 2007г. без V8 са автоматиците след това започва монтиране на ZF.При V8 автоматика е перфектен.С най-малък пробег, но с най-евтин ремонт са тези на Т6 -GM-производство - около 120 000 до 150 000 км при нормална експлоатация.При D5-163кс и Т5 се монтират японски автоматици те са по-надежни но ремонтът е много сложен и скъп , пробег при нормална експлоатация е около 160 000 - 220 000 км .Тези пробези са много относителни. Автоматиците не са вечни поне при тези модели.GM е ремонтно пригоден и има ремонтни китове.За японските нямам инфо.Относно разхода на гориво очаквай следните цифри 8-9л/100км извънградско при скорост до 120-130км/ч. Градско 11-14 л/100км.Поведението на колата е при потегляне малко се замисля и после до 150 км/ч върви добре над 150км/ч до 180-185 км/ч по-бавно.Не говоря за "чипнати" с по 195 кс , а за нормалните.
При турбобензиновите разходът е с 1-3 л отгоре извън градско и 3-4 л отгоре градско.Разликите са по-малки от другите марки защото турбо бензиновия агрегат е с по-голямо КПД и въртящият момент достига макс. стойност от 1800об.-5100об. и не е нужно голямо развъртане на мотора както е при бензинов без турбо там макс.върт.момент достига максимум около 3000 - 4000 об.Личен опит VWПасат 1.8 - 125 кс с 20 клапана гореше повече с литър-два от 1.8 с 20 клапана - 150 кс с турбо , всичко друго им беше приблизително еднакво.
Reply

#12
Колегата е прав но за да купиш хубаво ВОЛВО тряба да преготвиш минимум 55 000 лв Един мой приятел си зема Д5 163 за 45 000 лв и до сега каза че е далл близо 12 000 лв за ремонти като почне от дизеловата помпа много е чуствителна а в България нафтата е много лошо имайте в предвид. АБЕ ако имате пара скачайте на нов но не от МОТОПФОЕ защото вижте какви помяри са <!-- m --><a class="postlink" href="http://vbox7.com/play:7dc702b6">http://vbox7.com/play:7dc702b6</a><!-- m -->
Reply

#13
Както казва колегата подръжката и ремонтите на тези коли не са от най-евтините.Ако колата която си избрал има някакъва нужда от ремонт задължително си приготви сумичка - цените на някои части са умопомрачителни.
P.S. От известно време подписите ни по постовете не излизат.Влязох си в профила и там подписа е активен?
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#14
Подръжката по принцип нее много скъпа нормална е , но при тези мърди в МОТОПФОЕ не бих си откарал втори път колата
Reply

#15
Отдавна не съм писал, но все пак ...
Потвърждавам, че XC90-то е много читаво от гледна точка на експлоатация.
Вече съм навъртял над 50000 и нямам никакви базови проблеми, сменял съм само накладки и биалети - т. е. консумативи.
В момента колата е на 100000 км. и не е мръднала откакто съм я купил. Средно ми дава 11 градско, навън пада много - примерно до Виена и обратно ми даде 8.7/100.
Все пак за чипосан двигател 198 к. с. 2005 г. е добре. Не е "звяр на скоростта", но откъдето съм искал да мина - правил съм го.... Зимно време с хубави зимни гуми и с електронната стабилизация няма мърдане. Нека разправят, че не било истинско 4х4 - електрониката върши префектна работа...
Намислил съм да я продавам, за да си купя по-нова.
Все пак не бих я дал под 27-28 000 Евро. И смятам, че си заслужава всеки лев.
Reply

#16
На колегата колата му е хубава даже я продава на доста хубава цена то има и ВОЛВА за по 40 000 лв ма то ще е счупено като дадеш за ремонт към 15 000 = 20 000 лв ЕВТИНОТО ИЛИЗА СКЪПО ЗАПОМНЕТЕ ГО българи
Reply

#17
samovolvo Wrote:На колегата колата му е хубава даже я продава на доста хубава цена то има и ВОЛВА за по 40 000 лв ма то ще е счупено като дадеш за ремонт към 15 000 = 20 000 лв ЕВТИНОТО ИЛИЗА СКЪПО ЗАПОМНЕТЕ ГО българи

Не мисля, че като използваш изрази : "Д5 слаб двигател", "скъпа поддръжка" и "МОТО ПФОЕ са мърди" ще успееш да продадеш скъпоценната кола на колегата си. На всяко твое нападателно писане, колегите ти отговориха адекватно и технически. За съжаление от твоя страна не видях такова отношение....
Толкова ли е хубаво това ХС на колегата ти, че всяко друго предложено е боклук или случайно недоразумение?...
Поне пусни снимки и цена........
Поздрави.
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш -  ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Reply

#18
За предварително опознаване на северната машина можете да прегледате руското ръководство за експлоатация:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://klissir.moy.su/news/2009-07-09-478" onclick="window.open(this.href);return false;">http://klissir.moy.su/news/2009-07-09-478</a><!-- m -->

Ако се интересувах от плюсове/минуси за ХС90 преди покупка, бих прегледал указанията за ползвателя.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)