The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за газов инжекцион

#31
MaxBass Wrote:За да караш на по малко налягане с вътрешен бууст контролер ли си?
аз вмомента съм с такъв
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tuning-parts.bg/browse/product/id/134/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://tuning-parts.bg/browse/product/id/134/</a><!-- m -->
като съм премахнал и оригиналния електронен клапан....

Аз съм с електронен буст контрол, заводски си е така, просто е пренастроен. Сега позволява надув до 1.2, пиково 1.3 бара. Може още, но нямам инжектори за повече. А другия буст контрол ми е крака на педала Smile Просто като карам на газ знам че съм на газ. Понеже гейта ми е на 0.4 бара и електрониката не пипа нищо до определени обороти, а след това почва да ти "следи" крака на педала, просто съм свикнал кога и как ускорявам. Мога да вкарам колата във високи обороти с плавно натискане без да надуя турбото изобщо, а може и от 2500-3000 да я вкараш в максимален буст.

Ако има някакъв софт за настройка на оригиналния ти компютър, може от там да си вдигнеш налягането
"легитимно", ще трябва пак да си закачиш соленоида.
Иначе и това от линка върши работа, но с оригиналната електроника ще имаш по-малко пикове в буста и ще е по-стабилен. Аз имам подобен "manual" буст контролер на дизелака, веднъж се скъса единия маркуч щото скобата така съм я стегнал че го е прерязала и останах без гейт. Тогава се учудих че дизела може така. На бензиново турбо не ми се мисли какво може да стане.. :mrgreen:
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#32
Аз вътре в купето си имам копче, с което си превключвам между заводското налягане - 0.3 бара и "новото" - 0.8 бара. Иначе на газ колата сега върви прекрасно, харчи малко повече, отколкото на бензин и около 350км. след като съм напълнил бутилката догоре върви и на 0.8 бара., след това вече започва да забива муцуната. Но моята бутилка е голяма и на извънградско минавам по 600км. с едно зареждане.

Ето, аз как съм си свързал моя буст контролер:
http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=8241
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#33
Да значи просто ще трябва да съм внимателен с педала...И аз така го мислех...така ще да е Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)