The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на 850??

#71
Интересен стил Karlsson,браво
бих те посъветвал ,да хвърлиш едно око на
дизела на 850
поздрави Smile
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#72
То хубаво да хвърля но до колкото се запознах с модела и с моторите то май че печката е 2,5 ТДИ на Ауди.Не че нещо ама не съм им фен на тези мотори.
Сега,явно че работата ще стане трудна, не е масова кола Волво и малко хора ги разтикват и трудно ще събирам инфо.
Моля Ви се който си спомня да е писал някъде по темите да даде линкове да прочета за няколко въпроса че ровенето като не познаваш форума в комбинация с винаги неработеща коректно търсачка е направо самоубийство.

-Има ли някакъв тест на Волво 850 на лампите на таблото с което да се проверят че всички работят а не ламбда и масло да са изключени и "всичко да е ОК" понеже нищо не свети?
-Прочетох че в Мото Пфое ако им се занимава могат да й изкарат и кътните зъбки на колата като километри и т.н., в някоя тема беше описано че са го правили.Освен в МП някой друг сервиз в Сф. могат ли да я сръчкат?

На много хора могат да им се струват тъпи въпроси но след обстойни разговори с хора по сервизите ми стана ясно че Волвата са като Мерцедес и БМВ а именно че нищо не излиза по-скъпо от ефтино Волво.И докато по моргите е пълно с всякакви таралясници то волвата са малко специфични колички и бая може да се затъне чисто финансово с евентуални ремонти.Значи не говоря за ремонти които винаги може да се случат или да са предизвикани в следствие на грешки или нормална експлоатация.Говоря за маскирана кола за продажба която после да те съсипе...Не ме притеснява механиката,чук и щанга и айдеееее.Въпроса е да се хване по електрониката дали е в час всичко.
V40 B4204S '97
Reply

#73
Здрасти пак, аз като лудите гледам че си говоря сам :drunken:

Значи братя, сагата ми с Волво приключи.Както казах исках 850.Е да ама не, е няма читава машина такава, само някакви гробове.Явно че хубава 850-ятка или не се продава или изчезва на момента или просто гроздето е кисело.Докато се наканя и една изкочи и я отнесоха веднага.Майната му, ходих да погледна 940 печка.Ма хубаво върви да му се ненадяваш ама много козметични проблеми, хвърчи масло от турбото в буквалния смисъл и други такива а и селяка който я сурка ме издразни адски много.Ейде фуцк бе тъпак,карай си кошника...
И така вече Волво за мен щеше да се окаже някаква мечта докато минавайки покрай един салон не влязох да убия един час понеже чаках жената и нямаше какво да правя.И гледам една В40 и за простотията отидох да го разгледам.Предвид безумната му цена,безбожно многото дефекти и бездарното маскиране с цел продажба не си струваше дори да се погледне тая кола.Но наглия джамбазин едва ли не с пистолет ме накара да седна вътре.Брей, че то много убаво бре!Хъ, взе че ми допадна въпреки че е къде по-тясна от колите с които съм свикнал, пък и сладурско изглежда.Естествено му казах че е страхотна кола и че бягам за парите, естествено само бягах :lol:
В съседния салон още едно такова, 1.8 бензинджийка но доста запазено, е запазено е тежко казано но пък за толкова пари толкова.Още като влезнах и цената му падна с 500лв.Миии така и така имам време що да не покарам а?! Ай сикана бе, ми още повече ми хареса. Разтършувах се тук-там ама рядкост тези коли по автокъщите или са на цени с които си гарантират още годинка престой там.Но от всичко най странното е че жената която като чуе Волво и започва да се мръщи, като чуе комби и започва да изпада в истерия а като чуе Волво КОМБИ и направо повръща я хареса много тая кола след като я взех от работа и й я показах, легна й на сърцето този модел от воле.И аз гледам като глуА свиня в кочина :roll:
Днес пък попаднах на една обява за В40, звъннах, отидох, погледнах, прецених и го взех Big Grin Колата е на цена която ме устройва,има си дефекти които са козметични,единия нож на бронята го няма,тук-там някоя щипка е счупена,мотора мръсен ама мръсен да ви види окото-няма масло по него но целия в прах...екстра. Скоростите си влизат мазно и плавно, стегнато окачване, мотора няма да прескочи или да претриса, тампоните са му здрави предвид почти незначителното поклащане на скоростния лост, има си музичка да не е без хич... Общо взето има неща за стягане но не са фрапиращи,просто изисква малко повече труд от колкото части.И след като го взех разбрах защо задните гуми са по-хубави от предните и това стана по случайност като изтървах лекинко съединителя с повечко газ понеже е 2.0 16V а няколкото които карах бяха 1.8 16V и разликата е осезаема.
Утре минавам през КАТ, после през магазина за термостат, после следват ангренажите и да е живот и здраве полекичка ще се постяга и се надявам до половин-една годинка да си стане една хубава читава семейна количка.
Така че както казах вече съм собственик на В40 и мечтата ми за 850 ще си остане мечта но знае ли човек...
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)