Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
...че вече съм най-новият член на клуба, май
И да ви затрупам с въпроси за новото/старо с40, с което се сдобих днес. Но първо малко инфо: колата е с най-здравият мотор (според мен, де) - 2.0i 16v 136 HP. Произведена е в далечната '97 година, цвета е кърваво червен Глезотийките няма да споменавам, сигурен съм, че всеки от вас ги знае! Едно от най-хубавите неща в покупката е, че пристигна от чужбина с монтиран газов инжекцион. Но!!! Естествено, не всичко може да е прекрасно, и точно затова настроението ми леко е помрачено от някои липси и счупени детайли. А именно: липсва една пластмасова лайсна, която минава от долния край на предното стъкло, преа тавана на колата, та чак до долния край на задното стъкло. Мисля, че е ясно какво ще питам: от къде и колко
После: една пластмаска от предната броня, вдясно. Питане-същото. И вградените в задната броня габаритчета - счупени са. Абе, дреболии, ама ме тровят...щото всичко друго по колата е шест.
А сега - техническата част. С така наречения борд компютър нямах особени проблеми, всичко е ясно, среден разход, среден ...и т.н.
Обаче може ли някой да ми каже нещо за бутона с нарисувана поднасяща се кола? Тракшъна ли е това, и ако да, защо може да се изключва? М?
И още нещо: когато дам на контакт светват доста лампи по таблото, две не са ми ясни. Едната показва задраскана кола, а другата - квадратче, с написана вътре буква "ламбда". Нек'ви идеи?
Уф, аре за тази вечер стига, утре сигурно пак ще питам нещо
Лека вечер на всички, и ще се виждаме по срещите, дано!
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
...че вече съм най-новият член на клуба, май
И да ви затрупам с въпроси за новото/старо с40, с което се сдобих днес. Но първо малко инфо: колата е с най-здравият мотор (според мен, де) - 2.0i 16v 136 HP. Произведена е в далечната '97 година, цвета е кърваво червен Глезотийките няма да споменавам, сигурен съм, че всеки от вас ги знае! Едно от най-хубавите неща в покупката е, че пристигна от чужбина с монтиран газов инжекцион. Но!!! Естествено, не всичко може да е прекрасно, и точно затова настроението ми леко е помрачено от някои липси и счупени детайли. А именно: липсва една пластмасова лайсна, която минава от долния край на предното стъкло, преа тавана на колата, та чак до долния край на задното стъкло. Мисля, че е ясно какво ще питам: от къде и колко
После: една пластмаска от предната броня, вдясно. Питане-същото. И вградените в задната броня габаритчета - счупени са. Абе, дреболии, ама ме тровят...щото всичко друго по колата е шест.
А сега - техническата част. С така наречения борд компютър нямах особени проблеми, всичко е ясно, среден разход, среден ...и т.н.
Обаче може ли някой да ми каже нещо за бутона с нарисувана поднасяща се кола? Тракшъна ли е това, и ако да, защо може да се изключва? М?
И още нещо: когато дам на контакт светват доста лампи по таблото, две не са ми ясни. Едната показва задраскана кола, а другата - квадратче, с написана вътре буква "ламбда". Нек'ви идеи?
Уф, аре за тази вечер стига, утре сигурно пак ще питам нещо
Лека вечер на всички, и ще се виждаме по срещите, дано!
Posts: 432
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
за тората крушка не се бой.просто компютърът не схваща много добре подадената информация получена въз основа на газовата уредба.изключи акумулатора, мисля , че ще загасне ,но при това положение след време пак ще светне..............Пък може и въобще да не съм прав :lol:
Posts: 432
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
за тората крушка не се бой.просто компютърът не схваща много добре подадената информация получена въз основа на газовата уредба.изключи акумулатора, мисля , че ще загасне ,но при това положение след време пак ще светне..............Пък може и въобще да не съм прав :lol:
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Цитат:
И вградените в задната броня габаритчета - счупени са.
Имаше клубар дето продава тези габаритчета - tweety_s40 .
Иначе нови в МПф са към 45-48лв.бр.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Цитат:
И вградените в задната броня габаритчета - счупени са.
Имаше клубар дето продава тези габаритчета - tweety_s40 .
Иначе нови в МПф са към 45-48лв.бр.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Честито и безавариино! За лампите:
Тази със задрасканата кола я изчакваш да ти загасне, тя гасне след лонази за ламбдата и тогава палиш. Не съм много сигурен, но като дадеш на контакт, тя проверява, нулира и т.н. всичките си системи и като са ОК задрасканата кола изгасва => можеш да палиш. Има и още една която ти проверява дали ти светят стоповете, тя изгасва след първото натискане на спирачката, ако те наистина светят :lol:
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Честито и безавариино! За лампите:
Тази със задрасканата кола я изчакваш да ти загасне, тя гасне след лонази за ламбдата и тогава палиш. Не съм много сигурен, но като дадеш на контакт, тя проверява, нулира и т.н. всичките си системи и като са ОК задрасканата кола изгасва => можеш да палиш. Има и още една която ти проверява дали ти светят стоповете, тя изгасва след първото натискане на спирачката, ако те наистина светят :lol:
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,664
Threads: 102
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Първо - добре дошъл и поздравления за избора. За двигателя си имам мнение - фен съм на турбинките (за съжаление само фен).
Задрасканата кола е така нареченият имобилайзер. Той проверява дали ключът, с който палиш е от тази кола -> има малък чип във него. Този чип съдържа код, а колата очаква да приеме точно този код за да запали. В противен случай може да се блокира автомобилът, да не запали и тнт... темата за Volvo и сигурност.
Когато дадеш на контакт и светнат всички лампи значи, че автомобилът прави проверка на повечето системи по автомобила. Често дискутирана е лампата със нарисувана светеща крушка на нея - тя винаги светва и продължава да свети дори след запалване, докато не бъде натиснат педалът на спирачката. Това ства, защото компютърът изчаква да светнат всички лампи на стоповете. Ако някоя крушка не работи, то лампата ще продължи да свети. Това е сигнал да прегледаш всички крушки... темата за Volvo и сигурност.
Ако имаш други въпроси питай, но най-добре ще е да прегледаш първите страници на книжката към твоето Волво.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
ex - Volvo S60 2001 2.4
Posts: 1,664
Threads: 102
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Първо - добре дошъл и поздравления за избора. За двигателя си имам мнение - фен съм на турбинките (за съжаление само фен).
Задрасканата кола е така нареченият имобилайзер. Той проверява дали ключът, с който палиш е от тази кола -> има малък чип във него. Този чип съдържа код, а колата очаква да приеме точно този код за да запали. В противен случай може да се блокира автомобилът, да не запали и тнт... темата за Volvo и сигурност.
Когато дадеш на контакт и светнат всички лампи значи, че автомобилът прави проверка на повечето системи по автомобила. Често дискутирана е лампата със нарисувана светеща крушка на нея - тя винаги светва и продължава да свети дори след запалване, докато не бъде натиснат педалът на спирачката. Това ства, защото компютърът изчаква да светнат всички лампи на стоповете. Ако някоя крушка не работи, то лампата ще продължи да свети. Това е сигнал да прегледаш всички крушки... темата за Volvo и сигурност.
Ако имаш други въпроси питай, но най-добре ще е да прегледаш първите страници на книжката към твоето Волво.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
ex - Volvo S60 2001 2.4
|