Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Здравейте,
След дълъг размисъл реших бъдещата ми кола да бъде Волво V40
Бих искал да ви помоля за съвет - от къде да я купя и какво да гледам (разрах че в МотоПфое правят диагностика на ходовата част)? Спрял съм се на двигател 1,9 TD и бюджета ми е ограничен до около 10 000 лв.
Струва ли си да се търси такава кола от Германия или Холандия? В търсачките mobile.de и marktplaats.nl цената излиза по-висока от тази на автокъщите у нас (след като се начисли ДДС и пътните разходи). Искам да взема здрав и запазен автомобил, защото откато прочетох мненията за цените на резервните части започнах да сънувам кошмари
Мерси предвателно.
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Здравейте,
След дълъг размисъл реших бъдещата ми кола да бъде Волво V40
Бих искал да ви помоля за съвет - от къде да я купя и какво да гледам (разрах че в МотоПфое правят диагностика на ходовата част)? Спрял съм се на двигател 1,9 TD и бюджета ми е ограничен до около 10 000 лв.
Струва ли си да се търси такава кола от Германия или Холандия? В търсачките mobile.de и marktplaats.nl цената излиза по-висока от тази на автокъщите у нас (след като се начисли ДДС и пътните разходи). Искам да взема здрав и запазен автомобил, защото откато прочетох мненията за цените на резервните части започнах да сънувам кошмари
Мерси предвателно.
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Здарсти. Добре си се насочил. Но за дизел бюджетът може да не ти стигне. Другият момент е, че за немска или холандска цената ще ти е по-висока. Със сигурност е по-добра от италианска поради много добрите им прегледи, които правят там. Все пак е добре да провериш дали не може да си я вземеш с поръчка, има такива автокъщи. Ние я купихме от Горубляне със много страх и т.н., но когато я закарах на сервиз за диагностика на ходова част и двигател, хората казаха - само сипваш бензин и караш При смяна на консумативите (стандартните масло, ангренажен ремък, ролки, филтри) след като ги купих и ги смених видях (особено ролки и ремък), че не е имало смисъл, бяха нови. Май уцелихме, а иначе колата е 1999 В40 1.8 115 конски сили и дава разход (зависи от тежестта на крака): 8.1 - 8.8 извън градско с климатик и 9 - 9.5 градско с климатик, нормално (не състезателно шофиране. Успех. При още въпроси питай :wink:
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Здарсти. Добре си се насочил. Но за дизел бюджетът може да не ти стигне. Другият момент е, че за немска или холандска цената ще ти е по-висока. Със сигурност е по-добра от италианска поради много добрите им прегледи, които правят там. Все пак е добре да провериш дали не може да си я вземеш с поръчка, има такива автокъщи. Ние я купихме от Горубляне със много страх и т.н., но когато я закарах на сервиз за диагностика на ходова част и двигател, хората казаха - само сипваш бензин и караш При смяна на консумативите (стандартните масло, ангренажен ремък, ролки, филтри) след като ги купих и ги смених видях (особено ролки и ремък), че не е имало смисъл, бяха нови. Май уцелихме, а иначе колата е 1999 В40 1.8 115 конски сили и дава разход (зависи от тежестта на крака): 8.1 - 8.8 извън градско с климатик и 9 - 9.5 градско с климатик, нормално (не състезателно шофиране. Успех. При още въпроси питай :wink:
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Благодаря за отговора. Бензиновият 1,8 също изглежда добър вариант, лошото е, че най-вероятно колата няма да се кара "нормално" Имам още няколко (всъщност доста) въпроси, тъй като съм лаик по въпроса за закупуване и оглед на коли:
Какво ще рече, че колата може да се вземе с поръчка от автокъща в Германия?
В Софийските автокъщи позволят ли да закараш кола на диагностика ПРЕДИ да я купиш?
Твоята къде я прегледаха (какво гледаха и колко струваше, колко време отне диагностиката)?
Колко струва първоначалната смяна на консумативите след покупката - ремъци и т.н. докато "подкараш" колата?
И последен въпрос - ако взема бензин, рано или късно ще се стигне до газ - как се държи В40 на газ, двигателя амортизира ли се по-бързо, колко струва хубава/подходяща газова уредба да Волво?
Мерси отново
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Благодаря за отговора. Бензиновият 1,8 също изглежда добър вариант, лошото е, че най-вероятно колата няма да се кара "нормално" Имам още няколко (всъщност доста) въпроси, тъй като съм лаик по въпроса за закупуване и оглед на коли:
Какво ще рече, че колата може да се вземе с поръчка от автокъща в Германия?
В Софийските автокъщи позволят ли да закараш кола на диагностика ПРЕДИ да я купиш?
Твоята къде я прегледаха (какво гледаха и колко струваше, колко време отне диагностиката)?
Колко струва първоначалната смяна на консумативите след покупката - ремъци и т.н. докато "подкараш" колата?
И последен въпрос - ако взема бензин, рано или късно ще се стигне до газ - как се държи В40 на газ, двигателя амортизира ли се по-бързо, колко струва хубава/подходяща газова уредба да Волво?
Мерси отново
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Душа не ти дава да я караш кротко :lol: Ще се опитам да ти разкажа какво се случи при нас. Преди всичко трябва да си наясно, че има огромна доза късмет.
Обикаляхме месец и половина и изгледах всички Волва които предположих, че има смисъл да се гледат (те не бяха много). На нито един не съм повярвал, в края на краищата всеки си хвали стоката. Бяхме се спряли на едно С40 в автокъща и щяхме да го вземем, но преди това решихме да врътне още едно кръгче на Горубляне. Колкото и лоша слава да има, все пак изборът е огромен и сравнението цена-качество е много лесно и бързо. Видях това, което взехме (на първата обиколка беше 12800 е разбира се не беше "опоскано"). Искаше му 9900 без коментар. След половин часов оглед (всичко, което може да се види) не намерих забележка и след лек коментар си стиснахме ръцете на 9200. Нямаше как да го прегледам на сервиз, но те съветвам ако можеш да го направиш, задължително ходова част и колко от кончетата са живи. Аз я прегледах на място, колкото и да не разбирам не видах да е удряна някъде сериозно, никакви забележки по външен вид, всичко й рабоеше (и все още работи ), пробвах я дали са и жеви кончетата, в смисъл какво ускорение има с включен климатик (аз се возех), е според мен тогава си бяха 115, а не 15 и я взех. Имаше сервизна книжка, която въобще не съм отварял и не вярвам на такива книжки.
Следващата седмица си купих задължителните ролки (две), ангренажен ремък, масло и малсен филтър и заедно със смяната ми излезе 330лв. Имай предвид, че при мен цената беше символична :wink: . След смяната и направиха пълен оглед на ходова част, и всичко останало, като основен преглед и коментарът беше "сипваш бензин и караш колкото искаш", нямаха никакви забележки. КЪСМЕТ.
По въпроса с автокъщи и поръчка. Аз знам една намира се около японския (ще потърся линка) и те със сигурност работят с поръчка (за Волво) други като VW и по-масови си ги внасят и без поръчка. Внасят ги от Швейцария и има много добри отзиви за тази автокъща.
За Горубляне: един съвет, разбери дали този, които продава колата има и друго волво за продан, ако не попитай най-близкия до него (конкурента му така да се каже), който също продава волво (същия модел), но го питай за колата на другия и всички забележки и скрити неща излизат на яве. Имат практика да внесат една две добри коли и останалото е баракуди, които са взели на безценица, пооправят ги малко и си взимат печалбата от тях. Качествената им остава за накрая и понеже бързат да внесат нови, взимат комплекта зимни гуми с джантите, свалят летните ако са хубави, алагат боклук, взимат и касетофона, ако е добър, бутат цената и я махат, за да отидат да докарат нов автовоз....
Гледай да те грабне и това е кола без душа е като жена без зъби и усмивка :lol: :lol: :lol:
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Душа не ти дава да я караш кротко :lol: Ще се опитам да ти разкажа какво се случи при нас. Преди всичко трябва да си наясно, че има огромна доза късмет.
Обикаляхме месец и половина и изгледах всички Волва които предположих, че има смисъл да се гледат (те не бяха много). На нито един не съм повярвал, в края на краищата всеки си хвали стоката. Бяхме се спряли на едно С40 в автокъща и щяхме да го вземем, но преди това решихме да врътне още едно кръгче на Горубляне. Колкото и лоша слава да има, все пак изборът е огромен и сравнението цена-качество е много лесно и бързо. Видях това, което взехме (на първата обиколка беше 12800 е разбира се не беше "опоскано"). Искаше му 9900 без коментар. След половин часов оглед (всичко, което може да се види) не намерих забележка и след лек коментар си стиснахме ръцете на 9200. Нямаше как да го прегледам на сервиз, но те съветвам ако можеш да го направиш, задължително ходова част и колко от кончетата са живи. Аз я прегледах на място, колкото и да не разбирам не видах да е удряна някъде сериозно, никакви забележки по външен вид, всичко й рабоеше (и все още работи ), пробвах я дали са и жеви кончетата, в смисъл какво ускорение има с включен климатик (аз се возех), е според мен тогава си бяха 115, а не 15 и я взех. Имаше сервизна книжка, която въобще не съм отварял и не вярвам на такива книжки.
Следващата седмица си купих задължителните ролки (две), ангренажен ремък, масло и малсен филтър и заедно със смяната ми излезе 330лв. Имай предвид, че при мен цената беше символична :wink: . След смяната и направиха пълен оглед на ходова част, и всичко останало, като основен преглед и коментарът беше "сипваш бензин и караш колкото искаш", нямаха никакви забележки. КЪСМЕТ.
По въпроса с автокъщи и поръчка. Аз знам една намира се около японския (ще потърся линка) и те със сигурност работят с поръчка (за Волво) други като VW и по-масови си ги внасят и без поръчка. Внасят ги от Швейцария и има много добри отзиви за тази автокъща.
За Горубляне: един съвет, разбери дали този, които продава колата има и друго волво за продан, ако не попитай най-близкия до него (конкурента му така да се каже), който също продава волво (същия модел), но го питай за колата на другия и всички забележки и скрити неща излизат на яве. Имат практика да внесат една две добри коли и останалото е баракуди, които са взели на безценица, пооправят ги малко и си взимат печалбата от тях. Качествената им остава за накрая и понеже бързат да внесат нови, взимат комплекта зимни гуми с джантите, свалят летните ако са хубави, алагат боклук, взимат и касетофона, ако е добър, бутат цената и я махат, за да отидат да докарат нов автовоз....
Гледай да те грабне и това е кола без душа е като жена без зъби и усмивка :lol: :lol: :lol:
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
За газова уредба нищо не мога да помогна. Има доста изписано по въпроса.
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
За газова уредба нищо не мога да помогна. Има доста изписано по въпроса.
V40 1999 1.8 115hp
|