02-21-2012, 07:14 PM
Колега, MAF-а няма как да се развали от лош контакт.
Достатъчно добра представа за състоянието му можеш да получиш при замерване на напреженията на пинове 3 и 4 спрямо маса.
Куплунга не трябва да е откачен. Достъп до пиновете ще се получи като се издърпа назад гумения маншон на куплунга.
На пин 3 при подаден контакт и при работещ двигател трябва да има 12V (напрежението на акумулатора).
На пин 4 трябва да има 2,6-2,8V на контакт и около 3,5V при работещ двигател.
Достатъчно добра представа за състоянието му можеш да получиш при замерване на напреженията на пинове 3 и 4 спрямо маса.
Куплунга не трябва да е откачен. Достъп до пиновете ще се получи като се издърпа назад гумения маншон на куплунга.
На пин 3 при подаден контакт и при работещ двигател трябва да има 12V (напрежението на акумулатора).
На пин 4 трябва да има 2,6-2,8V на контакт и около 3,5V при работещ двигател.