The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекарване на захранващ кабел към усилвател?

#21
traffic Wrote:я да ни поясниш защо масата трябва да е най къса, че нещо ми се губи като лекция Smile
иначе другото ми е ясно горе долу
Не знам къде си учил аудио уредби за автомобили, но ще се радвам да споделиш, че да ходя да го изуча и аз Wink Иначе, най-простото обяснение е със съпротивлението на кабела има една формулка в която участва дължината и тя е в числител, а това се учи около 9-ти клас (може и да не е тогава ама аз съм го учил околко 8-10 пъти и ми се губят вече Big Grin)
За дължината на масата, на някой места съм чел, че не е хубаво да е повече от 50см. Другия аргумент, както каза колегата MaxBass е икономията на материали...спестяваме около 3,5-4м..а може и повече проводник!
Наистина трябва да се обърне внимание на връзките, клемите да са качествени (пак говоря неща, които не спазвам..ама какво да се прави с ограничен бюджет). И да, индуцираният ток в сигналния кабел се превръща на шум, пращене и др такива.
Reply

#22
Ъъъ нека да се изясним...
1.извинение към колегата ibot , че му поспамваме темата, ама все пак разискваме неща които са свързани с нея Smile
2. в българския език изречение неможе да започва с "Ъ" знам го ама не го спазвам Smile
3.не съм учил никъде аудио уретби за автомобили, просто ми е хоби, самоук съм си , чета си из разни книги и форуми
4.малко история за мене макар че незнам дали има значение :oops: , принципно физиката и "тоците" винаги са ме "влечали" по някакъв начин, занимавам се с електортехника от има няма 5 клас, с най различни простотии, като захванеш от тва че на бмх кат му натиснеш спирачката да му святка стопа примерно и още такива шитни дет не ми се изброяват ся че мнооо мъгливо тука в стара загора и да не се изгубя Smile
после някакси учих "у електрото"(спец." електрически централи, мрежи и ситеми") кат си викаме тука у нашио край(не държа че говорим много правилно) ама ко да се прай бабата ми е даскал по бг език и литература и имам някво изкривяване още от малък, да поназнайвам правописи и разни други особености на българския език , ама не ги спазвам секи път де, щот треа съм интересен понекиу път Big Grin
после да го е незнам що пак записах висше същата специалност , не ми стигаха 5 години "иелектрутехника " ми още ... немам думи некав мазухист съм явно на тая тема, че ка да е, изкарах го тва тъпо виСШе образОвание още 4 години студентски животец, ако к*чки и е*ане ама тва вие си го знаете де нищо ново не ви снасям Tongue
и сега да го е малко ми беше сичко тва ми и магистратура записах и е тва ако не е мазухизъм незнам :ctf:
принципно приемамне че елетротехниката неми е ясна , особено високите напрежения Wink
ама то си е така де кат се замисля няма нищо общо с аудиото в кола некви си 12 волта са се пак, ко да им обръщам внимание Smile
5. бах мааму толкова писане и нищо свясТно те казах , ама така е той акохола си има некви последствия от него
6. а ся ш са пробвам по сериозно че нещо са отплеснах кат женски ритник по мъжки полов орган
7. че с две думи ся колко ми е дълга масата в колата , няма никво значение ако използваш проводници с подходящо сечение Wink
чинчови и захранващи кабели съм съгласен с дадените от вас доводи, ама то кат се замисля е по убаво и 'плюс-а' да е къс не е ли така , че даже е така кат се замисля по дълбоко май е по убаво той да е максимално къс с максимално голямо сечение според мощността и възможностите за окабеляване и покупка, колкото до предпазителя защо трябва да е максимално близко до батерията и дане минава през отвор мисля че е ясно( ако не е ща са пробвам да обясня до колкоо мога де щот принципно на всички наговорени глупости след като завърших висшето имам и диплома за "даскал" с което не се гордея особено, щот имах честта да преподавам в електротехникум-а , принципно мноо ме накефи даже учениците казаха госпожо искаме вече той да ни е учител.... е как няма като всяка теорема или там квот щете се предаваше с яко шега за по лесно запомняне... бе май мноо се отлеснах вече..
колкото да изпълнението намоята аудио система , всичко е спазено от .. до и е презапасена от към сечение на кабели , връзките са направени както се изисква, всяка обувка е калайдисана и изпипана с термосвиваемо, кабелите са прекарани в гофрета, преходите през ламарина са двойно подсигурени(незнам що ... може би щот знам кво ще стане ако ми се укъси 25мм2 кабел), принципно цялата аудио инсталция на колата си е моя, не използвам нищо от заводската исталация, кабели до врати и до всяка точка аз съм си ги пускал...защо... ми незнам Smile
и принципно моята кола не е единствена дет съм правил аудио озвучаване.... просто хоби... кат се сетя даже и пари не съм вземал .. просто за една почерпка ... нонещата се изпипват разбира се Wink
8. бааа що нещо изписах... чак ожаднях... и ша отивам да пия по биричка с мезе Smile
наздраве от мен , и някой да не се засегне ей мушмуроци...
п.п. LeecH не ти тряа да учиш колкото мене.. виждаш че не ми се е отразило добре :mrgreen:
Reply

#23
Чакай бе...ше ме откажеш от ученето...а ми остава само 1 изпит до завършване на бакалавърството Big Grin
А пък аз само автомобили съм учил...като изключим локомотивите SmileSmile, а в техникума учих точно електрообзавеждане...сега да не си помислиш, че са ме научили многоSmileSmile Повечето от нещата, които знам са от странична литература (разбирай учебници, книги, интернет) и личен опит (най-вече на принципа проба-грешка Big Grin )
Та така, прав си за сечението, именно то е в знаменателя, на горната формулка, (която ме мързи да пиша...пък нямам и символ "ро") и с увеличаването му, можеш да увеличаваш дължината на проводника, като запазиш същите загуби. Вярно е и за масата, и за плюса...само дето за масата е много по-удобно да се приложи...да не казвам че за плюса е невъзможно, щото в общия случай акумулатора е отпред, а усилвателя, някъде из купето и няма как да скъсиш кабела Wink Иначе от практиката си...разбирай личния опит не само с аудио уредби (този в озвучаването се състои от няколко пъти по мойте коли и още 3 коли на приятели), а и с елекрообзавеждането, като цяло в автомобила, проблемите идват главно от масата. Изключвам, проблема на Волвото ми с + на диагностичния куплунг...който по неведоми причини е изчезнал Big Grin
Ето 2-3 принципни схеми на окабеляване, не ме питайте от къде са...не си спомням, изровил съм ги преди много врем из нета.
Колкото до оспамването на темата...ами ние си обсъждаме въпроса на колегата ibot...пък от др. страна аз имам да му връщам за моята тема Big Grin (която, най вероятно ще помоля да изтрият, за да я пусна на ново, че не мога да си едитвам мнонията, а 2/3 от тях вече не са актуални SmileSmile)...Бъзикам се, важното е да стигнем до правилен извод Wink
Айде наздраве на всички :occasion5:


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#24
Колеги утре имам среща с един колега да видя една щора за багажника и ако я взема е време да слагам басчето Big Grin
По-принцим и аз имам нещо общо с тоците (в даскало сега и аз уж уча за бакалават,но съм към телекомуникациите).До сега не съм се занимавал с кар аудио и за това ще ви питам ваз ако възникне някакъв проблем.Като за начало ме интересува някой знае ли от къде мога да си купя всички нужни кабели за пускането на баса и евентуално колко горе долу парички вървят (естесвено не най-големите гадните,но не и най-хубавите,нещо средно Big Grin )пък и ако ме насочите някъде в младост или около младост ще е супер Big Grin ?Някой прекарвал ли е на 850-ка и от къде трябва да минат кабелите ??
П.П.Извинявам се че пиша в темата на колегата,но и аз питам за същото,но за малко по друга кола Big Grin
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#25
Брее тази тема към поезията е тръгнала Big Grin
Кабели може да си купиш от много места,принципно качествени,със силиконова изолация
са за предпочитане ,но и обикновените от първия ел.магазин ще ти вършат работа.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#26
Никой ли не е пускал кабелче на 850 да разясни от къде да вкарам да не се връткам половин ден в чудене само ?? Big Grin
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#27
raceteam Wrote:Никой ли не е пускал кабелче на 850 да разясни от къде да вкарам да не се връткам половин ден в чудене само ?? Big Grin
Еее ти сега искаш всичко на готово Big Grin То връткането е не повече от 2-3 минути, докато погледнеш от ляво на коша, дали има отвор (трябва да е затапен с няква гумичка или да влизат/излизат кабели), после да погледнеш от дясно дали няма такова нещо...и да си харесаш от коя страна да го прекараш (то в повечето случай има отвори и от двете страни Wink )
Колкото до въпроса, от къде да си купиш кабел в Младост... не знам. Сещам се за един магазин в Изток...ама забравих улицата как беше намира се в един блок до вризьорския техникум, срещу посолствата...ако това те ориентира. Другият магазин, който е близо до младост е горе долу срещу софавто в дианабат...той се намира лесно...на него има голям надпис Тъндър Wink
Reply

#28
Колеги с Волво V40 съм и искам да си прекарам захранващ кабел от акумолатора към усилвателя интересува ме дали има дупка от двигателя кам купето през която да го прекарам или трябва да се пробива? Благодаря Smile
Reply

#29
MuRo Wrote:Колеги с Волво V40 съм и искам да си прекарам захранващ кабел от акумолатора към усилвателя интересува ме дали има дупка от двигателя кам купето през която да го прекарам или трябва да се пробива? Благодаря Smile
Отговор:
LeecH Wrote:Еее ти сега искаш всичко на готово Big Grin То връткането е не повече от 2-3 минути, докато погледнеш от ляво на коша, дали има отвор (трябва да е затапен с няква гумичка или да влизат/излизат кабели), после да погледнеш от дясно дали няма такова нещо...и да си харесаш от коя страна да го прекараш (то в повечето случай има отвори и от двете страни Wink )
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#30
ХаХх Благодаря колега Smile Поздрави
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)