The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПРОБЛЕМ С VOLVO 850

#11
gadnia_metal Wrote:самодиагностиката нищо ли не показва?

а на елкона?
Самодиагностиката дава 1-1-1
какво е елкон?
Reply

#12
gadnia_metal Wrote:самодиагностиката нищо ли не показва?

а на елкона?
Самодиагностиката дава 1-1-1
какво е елкон?
Reply

#13
странна работа е тва. елкона е теста на запалителната система, мери тоци, проводимост и тн. малко тъпо го обясних.
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#14
странна работа е тва. елкона е теста на запалителната система, мери тоци, проводимост и тн. малко тъпо го обясних.
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#15
Здравей turbomech.
Ние като взехме нашата 850-ца (93', 2.5 i, 10V), имахме подобен проблем. Беше спъната, особено на 4-та и 5-та. А за разхода да не говорим, 17л/100км без значение градско или извърнградско, става въпрос на газ. При бензина нещата също не изглеждаха добре, 15л/100км по същият начин градско и извън. Ходихме в няколко сервиза. Тестваха я, самостестваха я Smile, но всеки казваше всичко е в норми. Тогава, един познат ни светна отсносно гърнетата, че били с някакви изолации от вътрешната си страна и понякога те се разпадали и подпушвали пътя на изгорелите газове. Отидохме на майстор да провери гърнетатаи се оказа, че средното и задното гърне са за смяна. След подмяната, автомобилчето "живна", а и разхода слезе до 14-15л/100км градско. Преди 3 дни прочистиха и дюзите на инжекциона. Относно разхода не мога да кажа как се е променил, защото още не сме го засекли, но относно движението на колата, то то се подобри още повече спрямо преди. Колата започна да ускорява по-бързо между предавките, стана по-динамична.
В крайна сметка, полезни се оказаха смените които направихме. Ако мислиш, че и при теб може да е нещо подобно, те съветвам да провериш как стоят нещата, но първо гледай да се увериш че си заслужава смяната, защото няма да е много евтино. На нас само за задното гърне не взеха 295 лв. Smile
Дано да съм ти бил полезен.
Reply

#16
Здравей turbomech.
Ние като взехме нашата 850-ца (93', 2.5 i, 10V), имахме подобен проблем. Беше спъната, особено на 4-та и 5-та. А за разхода да не говорим, 17л/100км без значение градско или извърнградско, става въпрос на газ. При бензина нещата също не изглеждаха добре, 15л/100км по същият начин градско и извън. Ходихме в няколко сервиза. Тестваха я, самостестваха я Smile, но всеки казваше всичко е в норми. Тогава, един познат ни светна отсносно гърнетата, че били с някакви изолации от вътрешната си страна и понякога те се разпадали и подпушвали пътя на изгорелите газове. Отидохме на майстор да провери гърнетатаи се оказа, че средното и задното гърне са за смяна. След подмяната, автомобилчето "живна", а и разхода слезе до 14-15л/100км градско. Преди 3 дни прочистиха и дюзите на инжекциона. Относно разхода не мога да кажа как се е променил, защото още не сме го засекли, но относно движението на колата, то то се подобри още повече спрямо преди. Колата започна да ускорява по-бързо между предавките, стана по-динамична.
В крайна сметка, полезни се оказаха смените които направихме. Ако мислиш, че и при теб може да е нещо подобно, те съветвам да провериш как стоят нещата, но първо гледай да се увериш че си заслужава смяната, защото няма да е много евтино. На нас само за задното гърне не взеха 295 лв. Smile
Дано да съм ти бил полезен.
Reply

#17
При мен като се доразвали стъпковия мотор колата започна да върви на голеееми тласъци - нямаше нормален ход, или принудителен празен ход или здраво ускорение. Проверих дали със сигурност там е проблема просто като му откачих кабелите.
Само за техно парти бях тогава с тая кола, без вход щяха да ме пуснат ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#18
При мен като се доразвали стъпковия мотор колата започна да върви на голеееми тласъци - нямаше нормален ход, или принудителен празен ход или здраво ускорение. Проверих дали със сигурност там е проблема просто като му откачих кабелите.
Само за техно парти бях тогава с тая кола, без вход щяха да ме пуснат ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)