08-08-2006, 10:09 AM
gadnia_metal Wrote:самодиагностиката нищо ли не показва?Самодиагностиката дава 1-1-1
а на елкона?
какво е елкон?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
ПРОБЛЕМ С VOLVO 850
|
08-08-2006, 10:09 AM
gadnia_metal Wrote:самодиагностиката нищо ли не показва?Самодиагностиката дава 1-1-1 какво е елкон?
08-08-2006, 10:09 AM
gadnia_metal Wrote:самодиагностиката нищо ли не показва?Самодиагностиката дава 1-1-1 какво е елкон?
08-08-2006, 12:58 PM
странна работа е тва. елкона е теста на запалителната система, мери тоци, проводимост и тн. малко тъпо го обясних.
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast True metal people wanna rock not pose Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
08-08-2006, 12:58 PM
странна работа е тва. елкона е теста на запалителната система, мери тоци, проводимост и тн. малко тъпо го обясних.
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast True metal people wanna rock not pose Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
08-12-2006, 10:47 AM
Здравей turbomech.
Ние като взехме нашата 850-ца (93', 2.5 i, 10V), имахме подобен проблем. Беше спъната, особено на 4-та и 5-та. А за разхода да не говорим, 17л/100км без значение градско или извърнградско, става въпрос на газ. При бензина нещата също не изглеждаха добре, 15л/100км по същият начин градско и извън. Ходихме в няколко сервиза. Тестваха я, самостестваха я , но всеки казваше всичко е в норми. Тогава, един познат ни светна отсносно гърнетата, че били с някакви изолации от вътрешната си страна и понякога те се разпадали и подпушвали пътя на изгорелите газове. Отидохме на майстор да провери гърнетатаи се оказа, че средното и задното гърне са за смяна. След подмяната, автомобилчето "живна", а и разхода слезе до 14-15л/100км градско. Преди 3 дни прочистиха и дюзите на инжекциона. Относно разхода не мога да кажа как се е променил, защото още не сме го засекли, но относно движението на колата, то то се подобри още повече спрямо преди. Колата започна да ускорява по-бързо между предавките, стана по-динамична. В крайна сметка, полезни се оказаха смените които направихме. Ако мислиш, че и при теб може да е нещо подобно, те съветвам да провериш как стоят нещата, но първо гледай да се увериш че си заслужава смяната, защото няма да е много евтино. На нас само за задното гърне не взеха 295 лв. Дано да съм ти бил полезен.
08-12-2006, 10:47 AM
Здравей turbomech.
Ние като взехме нашата 850-ца (93', 2.5 i, 10V), имахме подобен проблем. Беше спъната, особено на 4-та и 5-та. А за разхода да не говорим, 17л/100км без значение градско или извърнградско, става въпрос на газ. При бензина нещата също не изглеждаха добре, 15л/100км по същият начин градско и извън. Ходихме в няколко сервиза. Тестваха я, самостестваха я , но всеки казваше всичко е в норми. Тогава, един познат ни светна отсносно гърнетата, че били с някакви изолации от вътрешната си страна и понякога те се разпадали и подпушвали пътя на изгорелите газове. Отидохме на майстор да провери гърнетатаи се оказа, че средното и задното гърне са за смяна. След подмяната, автомобилчето "живна", а и разхода слезе до 14-15л/100км градско. Преди 3 дни прочистиха и дюзите на инжекциона. Относно разхода не мога да кажа как се е променил, защото още не сме го засекли, но относно движението на колата, то то се подобри още повече спрямо преди. Колата започна да ускорява по-бързо между предавките, стана по-динамична. В крайна сметка, полезни се оказаха смените които направихме. Ако мислиш, че и при теб може да е нещо подобно, те съветвам да провериш как стоят нещата, но първо гледай да се увериш че си заслужава смяната, защото няма да е много евтино. На нас само за задното гърне не взеха 295 лв. Дано да съм ти бил полезен.
08-14-2006, 07:03 AM
При мен като се доразвали стъпковия мотор колата започна да върви на голеееми тласъци - нямаше нормален ход, или принудителен празен ход или здраво ускорение. Проверих дали със сигурност там е проблема просто като му откачих кабелите.
Само за техно парти бях тогава с тая кола, без вход щяха да ме пуснат ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
08-14-2006, 07:03 AM
При мен като се доразвали стъпковия мотор колата започна да върви на голеееми тласъци - нямаше нормален ход, или принудителен празен ход или здраво ускорение. Проверих дали със сигурност там е проблема просто като му откачих кабелите.
Само за техно парти бях тогава с тая кола, без вход щяха да ме пуснат ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |