The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за разкачането на климатика

#1
Хора помагайте. Тия дни ще поправям изпарителя - по мои наблюдения причина номер 1 за изтичане на фреона. По принцип има човек, които не се страхува да ги заварява (и/или лепи), плашеха ме колко е сложно махането на таблото (искат 250лв за тая работа). Аз обаче смятам, че съм добър в разглобяването.
Единствения проблем е:
Как да разкача тръбите на климатика към изпарителя? В нормалните държави се продават специални инструменти ~6$ ама сме в БГ!
Та ако някои има идей как може да ми се помогне ще е супер.
[Image: evaplines.jpg]
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#2
Хора помагайте. Тия дни ще поправям изпарителя - по мои наблюдения причина номер 1 за изтичане на фреона. По принцип има човек, които не се страхува да ги заварява (и/или лепи), плашеха ме колко е сложно махането на таблото (искат 250лв за тая работа). Аз обаче смятам, че съм добър в разглобяването.
Единствения проблем е:
Как да разкача тръбите на климатика към изпарителя? В нормалните държави се продават специални инструменти ~6$ ама сме в БГ!
Та ако някои има идей как може да ми се помогне ще е супер.
[Image: evaplines.jpg]
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#3
Предлагам 2 варианта:
1. поръчваш си въпросният инструмент от ибей.ком. Ако нямаш кредитна карта или пейпол акаунт - пиши на VolvoFan (Тони с тунингованта V40ка) - той може да ти помогне
2. поразгледай все пак хайнеса - <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/850/">http://volvoclub-bg.com/850/</a><!-- m -->
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#4
Предлагам 2 варианта:
1. поръчваш си въпросният инструмент от ибей.ком. Ако нямаш кредитна карта или пейпол акаунт - пиши на VolvoFan (Тони с тунингованта V40ка) - той може да ти помогне
2. поразгледай все пак хайнеса - <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/850/">http://volvoclub-bg.com/850/</a><!-- m -->
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#5
Моят майстор взе на приятел 50лв за смяна на радиатора на парното и се съмнявам че му е направил повече от 10лв отстъпка като на познат и редовен клиент. 250лв ми се струва като обир...
Дефакто разправиите с разглабянето са аналогични.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#6
Моят майстор взе на приятел 50лв за смяна на радиатора на парното и се съмнявам че му е направил повече от 10лв отстъпка като на познат и редовен клиент. 250лв ми се струва като обир...
Дефакто разправиите с разглабянето са аналогични.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#7
За съжаление няма нищо общо, тук изпарителя е под таблото, за да се извади трябва да се разкачи цялото (не само кората, волан, болтовете през капака и т.н.). Цената коре долу е толкова, и на други места ми поискаха толкова Sad
Ще помисля за опцията с ебай.
Thanks
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#8
За съжаление няма нищо общо, тук изпарителя е под таблото, за да се извади трябва да се разкачи цялото (не само кората, волан, болтовете през капака и т.н.). Цената коре долу е толкова, и на други места ми поискаха толкова Sad
Ще помисля за опцията с ебай.
Thanks
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#9
Косата ми се изправя като знам какво те чака! Сигурен ли си 100% че теча е от изпарителя точно? Моята система също църцори отнякъде, но прецених че ми е много по-изгодно в началото на лятото да дозареждам климатика за 50лв., отколкото да правя тежки ремонти (без надеждна гаранция за крайния резултат) Да не говорим, че това табло веднъж свали ли се, почти е сигурно че после ще заскърца яко - моя случай. Операцията е оправдана само ако си сигурен че теча е в изпарителя и ако много бързо изчезва фреона.
Reply

#10
Косата ми се изправя като знам какво те чака! Сигурен ли си 100% че теча е от изпарителя точно? Моята система също църцори отнякъде, но прецених че ми е много по-изгодно в началото на лятото да дозареждам климатика за 50лв., отколкото да правя тежки ремонти (без надеждна гаранция за крайния резултат) Да не говорим, че това табло веднъж свали ли се, почти е сигурно че после ще заскърца яко - моя случай. Операцията е оправдана само ако си сигурен че теча е в изпарителя и ако много бързо изчезва фреона.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)