The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с оборотите сутрин!

#1
Явно колата съм я взел с проблем в мотора. Сутрин пали от раз, но държи малко ниски обороти почти до 500 падат, а май трябва да са над 1000, иначе като загрее се оправя и всичко е ок. Дали има някакъв обогатител който не ми работи или нещо друго, ще се радвам на споделен опит от колегите.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#2
Явно колата съм я взел с проблем в мотора. Сутрин пали от раз, но държи малко ниски обороти почти до 500 падат, а май трябва да са над 1000, иначе като загрее се оправя и всичко е ок. Дали има някакъв обогатител който не ми работи или нещо друго, ще се радвам на споделен опит от колегите.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#3
dignatov Wrote:Явно колата съм я взел с проблем в мотора. Сутрин пали от раз, но държи малко ниски обороти почти до 500 падат, а май трябва да са над 1000, иначе като загрее се оправя и всичко е ок. Дали има някакъв обогатител който не ми работи или нещо друго, ще се радвам на споделен опит от колегите.

Вероятно е от датчика за температура на охладителната течност, но трябва да се провери.
Reply

#4
dignatov Wrote:Явно колата съм я взел с проблем в мотора. Сутрин пали от раз, но държи малко ниски обороти почти до 500 падат, а май трябва да са над 1000, иначе като загрее се оправя и всичко е ок. Дали има някакъв обогатител който не ми работи или нещо друго, ще се радвам на споделен опит от колегите.

Вероятно е от датчика за температура на охладителната течност, но трябва да се провери.
Reply

#5
Да не би да има два датчика, защото този който показва температурата на таблото си работи нормално, ако имаш инфо къде да го търся, ще съм ти благодарен, после лесно замервам и сменявам с нов. Благодаря ти предварително.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#6
Да не би да има два датчика, защото този който показва температурата на таблото си работи нормално, ако имаш инфо къде да го търся, ще съм ти благодарен, после лесно замервам и сменявам с нов. Благодаря ти предварително.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#7
Намира се точно под маркуча на термостата. Термостата е в ляво от инжекторите. Но може и да не е от това. По принцип колата и на студено и на топло трябва да държи едни и същи обороти около 800. Почисти си и клапана за празния ход. Намира се до дросела някъде.
Reply

#8
Намира се точно под маркуча на термостата. Термостата е в ляво от инжекторите. Но може и да не е от това. По принцип колата и на студено и на топло трябва да държи едни и същи обороти около 800. Почисти си и клапана за празния ход. Намира се до дросела някъде.
Reply

#9
мойта на студено работи на над 1000, като гледам е около 1200 . като загрее на два пъти сваля веднъж до 1000 и още един път на 800.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#10
мойта на студено работи на над 1000, като гледам е около 1200 . като загрее на два пъти сваля веднъж до 1000 и още един път на 800.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)