The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Разлепва ми се тапицерията на тавана на В40-то. Помощ!

#1
Ужас, след всички перипетии по ремонта на колата, сега пък забелязах, че отзад запова по малко да се отлепя тапицерията на тавана. Явно в Италия, от където я купих преди 3 години, много я е пекло. Някой има ли съвет как да спра този процес и да залепя отлепената част? Преди години имах Опел Астра и там не успях да спра разлепянето. Става въпрос за тънък слой дунапрен, който прогаря от топлината и няма спасение. Дори да го намажеш с лепило, той пак се разлага. Моля помогнете! Cry
Reply

#2
Няма нищо страшно ,купуваш плат с дунапрен (около 2,15м) ,две кутии лепило ,
разглобяваш,сваляш тавана ,чистиш го ,намазваш с лепилото ......
Става супер.
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#3
Не е от слънцето. Когато е дошла колата в автосалона са изпрали тавана и от там се получава този ефект. Ако нямаш време да го сваляш тавана и да го лепиш има едни майстор тапицер в Труд всички автокъщи го ползват за нормална кола взима 80 лв за таван сваля го и го прави чисто нов. аз на моето поло съм доволен как го направи. Ако започнеш сам имай впредвид че трябва преди да го сложиш много хубаво да го изпънеш защото иначе пак ще висне.
Пише ако решиш ще ти кажа къде е човека
Reply

#4
Прав е колегата jijo99, това става след пране на тавана. Някъде четох, че инпрегнирали някакви силикони, за да го задържат, но не знам до колко е успешно. Май най-добре ще е да потърсиш този майстор в с. Труд, който колегата по-горе ти препоръча. Инъче до колкото четох по разни други форуми, почти е неспасяемо положението и 99% от случаите се дължи на миене на тапицерията. Просто дунапренът се разпада. Затова и в рубриката "съвети" пуснах тема за пране на тапицерията. В нашият форум няма много по темата, но точно вчера четох по други форуми и проблема е масов. След пране на тавана, той обикновинно пада по-късно. Прочети и търси в интернет, може да има някакво решение, при колеги от други авто форуми.
Reply

#5
Благодаря Ви за съвета!
Reply

#6
След десетата година се получава този ефект - отлепяне на тапицерията на тавана.
Защо?!
Платът има дунапрен, във времето дунапрена се разпада и плата увисва.
Казано песледователно за слоевете.
Картон - основа закрепена на тавана.
Лепило - свързващ елемент вежду горното и долното.
Дунапренен слой на плата.
Плат или тапицерия на тавана.

Препоръка.
След 12стата година неперете тавана, иначе рискувате увисване на плата. Нестава с телбоди, лепила, силикони и други глупости. Просто остава по плата дунапрен и на картона - и нищо неможе да задържи това разпадащо се нещо.
Ремонт е единствения краен изход.
За 740 с шибидак беше 150 + 30лв.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)