The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с ксеноните

#1
Колата е Волво ХС90 Т6 - 11.2003 г.
При включване на фаровете все по често се появява надпис, че има проблем с главните крушки на фаровете и че трябва да се посети сервиз.Колата има фабрични ксенони само на късите.При включването на фаровете след запалване на ксеноните се повдигат и смъкват и застват на едно междинно положение това е когато не светне грешката.При светване на грешката ксеноните се запалват но не се мърдат и са забити максимално надолу.При превключване на къси - дълги в повечето случаи грешката изчезва и фаровете заработват нормално.В другия случай помага изключване и пак включване на фаровете понякога се налага да се прави два пъти.
Къде според вас е проблема и как може да се отстрани?
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#2
Съобщението е точно: "HEADLAMP FAILURE SERVICE REQUIRED"
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#3
Nicky Wrote:Съобщението е точно: "HEADLAMP FAILURE SERVICE REQUIRED"
Проблема е в единия от фароветв,или по точно в мотора който повдига рефлектора при превключване на дълги,тоест Bi-xenon.За съжаление не се предлага като част
Reply

#4
Благодаря за отговора Роби!
Може ли без закачане на компютър да се разбере в кой фар левия или десния е проблема.Задавам този въпрос защото в Търново няма софтуер за Волво в МотоПфое.Доколкото рабирам решението е смяна на целия фар.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#5
подобен проблем имах на С80 самоче нямаше проблем с повдигането на фаровете а с крушката.Беше се сцепила на 2 части и когато друснеш в една дупка се размества и зпира да свети до следващата дупка на която крушкат се намества и светва.Странното е,че тези крушки са пълни с газ как след като беше на 2 части работеше немога да си обясня
I Heart VOLVO
Reply

#6
Здравейте.Темата е старичка,но за да не отварям нова ще питам тук.Става въпрос за XC90 2.4 D5 края на 2003г.На къси светлини периодично ми гаснеше лявата крушка и пак светва и изписва че има проблем с нея.Отворих фара и се оказа че телената скоба която държи крушката и баласта към фара се е разкачила.Закачих я и се оправи премигването.От няколко дни същото се случва и с десния и с левия фар.Гасне ту дясната крушка и пак светва по няколко пъти,после почва лявата да гасне и сама светва.Ако изгасне която и да е от двете крушки изписва /abblendlicht def/Като изгася фаровете и пак ги пусна се оправят и може да не прекъсват повече,но по често проблема с премигването и гасненето ту на лява ту дясна крушка продължава.Крушките не са оригиналните.Смених ги преди около 2 години и до сега не е имало проблеми.Ако имате идея къде да търся проблема,или направо да купувам нови крушки. Благодаря предварително.
Reply

#7
Кофти връзки или баласти.
Reply

#8
bingobongo Wrote:Здравейте.Темата е старичка,но за да не отварям нова ще питам тук.Става въпрос за XC90 2.4 D5 края на 2003г.На къси светлини периодично ми гаснеше лявата крушка и пак светва и изписва че има проблем с нея.Отворих фара и се оказа че телената скоба която държи крушката и баласта към фара се е разкачила.Закачих я и се оправи премигването.От няколко дни същото се случва и с десния и с левия фар.Гасне ту дясната крушка и пак светва по няколко пъти,после почва лявата да гасне и сама светва.Ако изгасне която и да е от двете крушки изписва /abblendlicht def/Като изгася фаровете и пак ги пусна се оправят и може да не прекъсват повече,но по често проблема с премигването и гасненето ту на лява ту дясна крушка продължава.Крушките не са оригиналните.Смених ги преди около 2 години и до сега не е имало проблеми.Ако имате идея къде да търся проблема,или направо да купувам нови крушки. Благодаря предварително.

Мда, ужасно ми е познато. Ако си сложил ксенони, CEM-а се е самообучил да ги разпознава и ги гаси - щото си търси оригиналните крушки с нажежаема жичка. И при мен така - година-две си светиха без проблеми и после СЕМ-а захитря и почна да ги гаси. Смених два комплекта баласти и безброй крушки, както и пробвах залъгалки за ксенони за БМВ, Мерцедес и какво ли не. Не става и не става. И ако питаш дали има лечение - не и с обикновените залъгалки. Трябват специални товарни съпротивления с радиатори.

Две години се борих с този проблем - и накрая ми го реши Радо в Мото Пфое, Господ здраве да му дава Big Grin
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply

#9
Carburettor Wrote:Две години се борих с този проблем - и накрая ми го реши Радо в Мото Пфое, Господ здраве да му дава Big Grin

И да допълня - при това упражнение направо смених и фаровете:

Вместо тези:

[Image: IMG_4119.jpg]

сложих оригинални ксенонови от MJ 2007

[Image: IMG_0317_zps1ebbda3d.jpg]

[Image: IMG_0318_zps98235623.jpg]

както и LED дневни светлини от фейслифта през 2012 година

[Image: IMG_0305_zps8f239068.jpg]

[Image: IMG_0308_zps6ec65251.jpg]

[Image: IMG_0303_zps5dd5654c.jpg]

[Image: IMG_0288_zpse414eaa2.jpg]
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply

#10
///Мда, ужасно ми е познато. Ако си сложил ксенони, CEM-а се е самообучил да ги разпознава и ги гаси - щото си търси оригиналните крушки с нажежаема жичка. И при мен така - година-две си светиха без проблеми и после СЕМ-а захитря и почна да ги гаси. Смених два комплекта баласти и безброй крушки, както и пробвах залъгалки за ксенони за БМВ, Мерцедес и какво ли не. Не става и не става. И ако питаш дали има лечение - не и с обикновените залъгалки. Трябват специални товарни съпротивления с радиатори.

Две години се борих с този проблем - и накрая ми го реши Радо в Мото Пфое, Господ здраве да му дава Big Grin /// Смених само крушките и то със същите като старите само че по евтини от оригиналните.Баластите са си старите.Разгледах и твойте фарове както и дневните в решетките които вече си махнал.Станало е супер.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)