The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Здравейте всички С 40

#11
ако не се лъжа лабдата е на тръбата точно преди катализатора и затова махането му ( на кат. ) не е проблем за рабатота и ( ма лабдата ). поне засега от гледна точка на евентуални проверки за наличието му, било физическа или замерване на газовете при преглед.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#12
ако не се лъжа лабдата е на тръбата точно преди катализатора и затова махането му ( на кат. ) не е проблем за рабатота и ( ма лабдата ). поне засега от гледна точка на евентуални проверки за наличието му, било физическа или замерване на газовете при преглед.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#13
Ламбда сондата е преди катализатора. Някъде даже имаше начин да се шунтира, но не съм наясно. Cry :?:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#14
Ламбда сондата е преди катализатора. Някъде даже имаше начин да се шунтира, но не съм наясно. Cry :?:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#15
Не съм чул за безпроблемно шунтиране на ламбда сонда, това е основен датчик чрез който ЕБ(електронен блок) на двигателя опредаля подаването на гориво,добрата новина е че те са няколко модела и спокоино можеш да сложиш от друга кола стига да е твоя модел(сондата), а и между другото маи по-добре да вземеш 2-ра употреба защото, тези които ги продават тук(неоригинални), май не изкарват много.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#16
Не съм чул за безпроблемно шунтиране на ламбда сонда, това е основен датчик чрез който ЕБ(електронен блок) на двигателя опредаля подаването на гориво,добрата новина е че те са няколко модела и спокоино можеш да сложиш от друга кола стига да е твоя модел(сондата), а и между другото маи по-добре да вземеш 2-ра употреба защото, тези които ги продават тук(неоригинални), май не изкарват много.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#17
Ееее кви са тези цени за сонди бе? #-o Най-добре се обади в Киров и питай там за сондата. По принцип ако сондата си е отишла проблема не е в катализатора, така че е безмислено да го махаш. Mожеш да караш и без сонда, но ще ти се вдигне разхода на гориво.
Reply

#18
Ееее кви са тези цени за сонди бе? #-o Най-добре се обади в Киров и питай там за сондата. По принцип ако сондата си е отишла проблема не е в катализатора, така че е безмислено да го махаш. Mожеш да караш и без сонда, но ще ти се вдигне разхода на гориво.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)