The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
как работи автоматика на XC90

#1
Колеги имам въпрос относно работата на автоматика на XC 90. При мен като натисна спирачката и практически изкл. от скорост, както и ако пусна газта пак изключва но след известно време което време е различно, практически не спира с двигател. Като подадеш газ след това и си зацепва на подходящата предавка......И при вас ли е така, дали е нормално?
Reply

#2
Между другото колата е Д5 мотор 185к.с. с шест степенна ск. кутия, 01.2006г.
Reply

#3
колеги дайте мнение де, ...ще съм ви благодарен.
Reply

#4
На 6-степенния автоматик блокирането на хидротрансформатора работи от 2-ра до 6-та.Тоест когато колата се движи от 2-ра и нагоре кото пуснеш газта оборотите не трябва да падат и да се усеща спирачното действие на двигателя.В ръчен режим това се усеща и на 1-ва.Някога при рязко ускорение и след това отнемане на газта оборотите почват да падат но почти веднага се задейства блокировката на хидротрансформатора и оборотите се вдигат и се усеща спирачното усилие на двигателя.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#5
Охо, значи имам проблем, сега възниква въпросът каде да отида да ми погледнат скоростната кутия? В мото-пфое ли да е...?
Благодаря ти за информацията.
Reply

#6
В Мото Пфое ще те тестват и да се надяваме че проблема да е само софтуерен.Тези автоматици се ремонтират трудно и не винаги успешно.Един съвет ако излезе нещо по-сериозно направи си каско в Булстрад с опция основни възли и агрегати и като се наложи смяна на автоматика те да поемат стойността му.С малко нерви и упоритост става.Всички нови автоматици ги водят като консуматив и не сменят маслата.В зависимост от мотора и начина на каране изкарват по 150 най-много до 250 хил.км.Една смяна на маслото и филтъра е около 400-500 лв. но добавя около 50 хил.км пробег.Много интересно е че пише че маслото е за целия живот , но почти не се доуточнява че става въпрос за живота на автоматика , а не на автомобила.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#7
Да, еми ще се пробвам там , ще видим какво ще излезе...
Reply

#8
Nicky Wrote:В Мото Пфое ще те тестват и да се надяваме че проблема да е само софтуерен.Тези автоматици се ремонтират трудно и не винаги успешно.Един съвет ако излезе нещо по-сериозно направи си каско в Булстрад с опция основни възли и агрегати и като се наложи смяна на автоматика те да поемат стойността му.С малко нерви и упоритост става.Всички нови автоматици ги водят като консуматив и не сменят маслата.В зависимост от мотора и начина на каране изкарват по 150 най-много до 250 хил.км.Една смяна на маслото и филтъра е около 400-500 лв. но добавя около 50 хил.км пробег.Много интересно е че пише че маслото е за целия живот , но почти не се доуточнява че става въпрос за живота на автоматика , а не на автомобила.
Доста точно изказване....на 100% :wink:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)