Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте...
Отдавна не съм писал, защото не сме имали оплаквания (да чукнем на дърво ).... но въпреки това не мога да се оправдая, че занемарих малко форумската си дейност (ще гледам да се оправи това )...
...и така, сега на въпроса... Шибидахът нещо се прецака. Както знаете има 2 начина на отварянето му. При единият, се отваря селият, при вторият само се "открехва", задната част на шибидаха... При нас се прецака пълното отваряне, просто като натиснем бутона да го отворим и зацепва... Също така имаме и някакъв проблем с уплътнението на въпросният "покривопроветрител"... и леко протича, когато завали и т.н. Искам да Ви помоля, да кажете някой светстен сервиз, за който знаете или са Ви казвали, където ще може да го погледнат и оправят ! ! !
Благодаря Ви предварителното за всяко инфо, което ще предоставите
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте...
Отдавна не съм писал, защото не сме имали оплаквания (да чукнем на дърво ).... но въпреки това не мога да се оправдая, че занемарих малко форумската си дейност (ще гледам да се оправи това )...
...и така, сега на въпроса... Шибидахът нещо се прецака. Както знаете има 2 начина на отварянето му. При единият, се отваря селият, при вторият само се "открехва", задната част на шибидаха... При нас се прецака пълното отваряне, просто като натиснем бутона да го отворим и зацепва... Също така имаме и някакъв проблем с уплътнението на въпросният "покривопроветрител"... и леко протича, когато завали и т.н. Искам да Ви помоля, да кажете някой светстен сервиз, за който знаете или са Ви казвали, където ще може да го погледнат и оправят ! ! !
Благодаря Ви предварителното за всяко инфо, което ще предоставите
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
0898696522 нямам впечатления защото този е единственият чийто телефон имам, ходих пори него да погледне моя, но ми каза като не ти трябва колата един ден докатай я и още не съм му я карал защото беше в някаква пряка на Стамболийски и ми е далеч.
ПП
Друг е въпроса че от тогава не съм се сщал за шибедаха :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
0898696522 нямам впечатления защото този е единственият чийто телефон имам, ходих пори него да погледне моя, но ми каза като не ти трябва колата един ден докатай я и още не съм му я карал защото беше в някаква пряка на Стамболийски и ми е далеч.
ПП
Друг е въпроса че от тогава не съм се сщал за шибедаха :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
здарсти братле от бургас.............имах същия проблем,намерих малки камъчета навътре по релсите на шибедаха,може от това да е .сега е ок,раздрусах я малко,ка4вах се на праговете и клатех яко,без майтап.паркирах я по големи нагорнища ,спирах рязко и такива неща излязоха от тия релси ,не е истина.пробвай
маора
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
здарсти братле от бургас.............имах същия проблем,намерих малки камъчета навътре по релсите на шибедаха,може от това да е .сега е ок,раздрусах я малко,ка4вах се на праговете и клатех яко,без майтап.паркирах я по големи нагорнища ,спирах рязко и такива неща излязоха от тия релси ,не е истина.пробвай
маора
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
... това е било при теб!
Ел. шибидака ли ти е?
С леко понаместване и помагане да се отвори, и тогава трябва да се разглоби и да се регулира - нормално е това явление.
Аз моя до сега съм го разглобявал 2 пъти основно и 3 пъти съм го регулирал.
Така се получава - обикновенно от замръзването или остарял материал.
Какво имам в предвид!
Обикновенно тази спирала която е вътре някой път се поразтегля леко с 1 зъб и от там се объркват нещата.
Как може да се пробваш да оправиш проблема!:
Там където е системата е затворено с 1 или две болчета - маха се капака, после се вижда системата която е с 2 болчета - ДА СЕ МАРКИРА КАК Е БИЛО ЗЪБНОТО КОЛЕЛО СПРЯМО КОРПУСА!
Сваля се това нещо.
Вече трябва да се виждат тия спирали.
С една плоска отверка да се бутне спиралата леко в някоя посока - в зависимост на къде трядва да се освободи системата.
ТОВА СЕ ПРАВИ ВНИМАТЕЛНО!
От регулацията зависи това оправяне.
Има и още един краен и малко труден начин - НО зависи от точния проблем.
За сега това е от мен като обяснения без снимков материял.
п.п.- може на клубната среща да го погледна и да ти кажа дали е лесно за правене или трябва специялист!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
... това е било при теб!
Ел. шибидака ли ти е?
С леко понаместване и помагане да се отвори, и тогава трябва да се разглоби и да се регулира - нормално е това явление.
Аз моя до сега съм го разглобявал 2 пъти основно и 3 пъти съм го регулирал.
Така се получава - обикновенно от замръзването или остарял материал.
Какво имам в предвид!
Обикновенно тази спирала която е вътре някой път се поразтегля леко с 1 зъб и от там се объркват нещата.
Как може да се пробваш да оправиш проблема!:
Там където е системата е затворено с 1 или две болчета - маха се капака, после се вижда системата която е с 2 болчета - ДА СЕ МАРКИРА КАК Е БИЛО ЗЪБНОТО КОЛЕЛО СПРЯМО КОРПУСА!
Сваля се това нещо.
Вече трябва да се виждат тия спирали.
С една плоска отверка да се бутне спиралата леко в някоя посока - в зависимост на къде трядва да се освободи системата.
ТОВА СЕ ПРАВИ ВНИМАТЕЛНО!
От регулацията зависи това оправяне.
Има и още един краен и малко труден начин - НО зависи от точния проблем.
За сега това е от мен като обяснения без снимков материял.
п.п.- може на клубната среща да го погледна и да ти кажа дали е лесно за правене или трябва специялист!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
моя шибидах пък е залепен със силикон и незнам каде да го оправя аз съм от Русе някои има ли идея? :weedman:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bgphoto.net/aneliq/">http://www.bgphoto.net/aneliq/</a><!-- m -->
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
моя шибидах пък е залепен със силикон и незнам каде да го оправя аз съм от Русе някои има ли идея? :weedman:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bgphoto.net/aneliq/">http://www.bgphoto.net/aneliq/</a><!-- m -->
|