The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпроси за S60 2.4 170 hp и 2.4T 200 hp

#41
Май не ви е ясна логиката. Пълен резервоар е, когато изключи пистолета. Останалото е безмислено.

Логиката е следната - сипваш до първо изключване на пистолета, нулираш километража, караш, отиваш отново на същата бензиностанция, на същата колонка и сипваш пак до първо изключване на пистолета. Виждаш колко литра са сипани и виждаш колко километра си изминал с тях. Това е най-точното измерване. И то защото винаги на едно и също място пистолета изключва първия път. Остатъка нагоре е божа работа. Да не споменавам от бензинджия какво знам за пълненето след първото изключване на пистолета.

П.П. ще разчистя темата и ще преместя мненията в другата тема относно разхода.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#42
s0me0ne Wrote:Май не ви е ясна логиката. Пълен резервоар е, когато изключи пистолета. Останалото е безмислено.

Логиката е следната - сипваш до първо изключване на пистолета, нулираш километража, караш, отиваш отново на същата бензиностанция, на същата колонка и сипваш пак до първо изключване на пистолета. Виждаш колко литра са сипани и виждаш колко километра си изминал с тях. Това е най-точното измерване. И то защото винаги на едно и също място пистолета изключва първия път. Остатъка нагоре е божа работа. Да не споменавам от бензинджия какво знам за пълненето след първото изключване на пистолета.

П.П. ще разчистя темата и ще преместя мненията в другата тема относно разхода.

напротив!!!!логиката ми е много ясна, защото това го правя и аз самия.
Нулирам още на колонката, преди да запаля колата след като съм платил бензина...Е това е...
Само написах, че тръбата до резервоара при С 40 първо поколение побира малко повече от 4/ЧЕТИРИ/ литра гориво....

Какво знаеш от бензинджията за пълненето след първо изключване на коронката??
Би било интересно да се сподели....Какво толкова става, боклуци ли влизат повече или?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#43
s0me0ne Wrote:Май не ви е ясна логиката. Пълен резервоар е, когато изключи пистолета. Останалото е безмислено.

Логиката е следната - сипваш до първо изключване на пистолета, нулираш километража, караш, отиваш отново на същата бензиностанция, на същата колонка и сипваш пак до първо изключване на пистолета. Виждаш колко литра са сипани и виждаш колко километра си изминал с тях. Това е най-точното измерване. И то защото винаги на едно и също място пистолета изключва първия път. Остатъка нагоре е божа работа. Да не споменавам от бензинджия какво знам за пълненето след първото изключване на пистолета.

П.П. ще разчистя темата и ще преместя мненията в другата тема относно разхода.
А кой ти гарантира че количеството което си сипал в резервоара е точно това което изписва колонката, защо да не са я настроили вместо 1л. да ти сипва 900мл. и на всеки 10л., ти да си назад с 1л. въпреки че си си го платил, и да си мислиш че колата ти харчи 10/100, а тя всъщност да харчи 9/100 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)