Posts: 327
Threads: 23
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Feb 2008
Reputation:
1
Като вдигнеш кората в багажника има една с цвят на алуминий гайка с ухо отгоре.С куката от комплекта за инструменти я развиваш.За да не стане фал си прочети Упътването на колата.Свалянето на резервната гума и качването й е малко приключение завършващо с много кал и друга мръсотийка по дрехите и накои път с поучукани пръсти.Ако е възможно не я смъквай, а си напомпи проблемната гума дори ако се налага да го правиш много често и стигни до гумаджиите.Друг сериозен проблем е да развиеш болтовете на колелото с ключа към комплекта.При алуминиевите джанти или болтовете се самозатягат или се саморавиват-второто по-рядко.За летните гуми които завиха с ръчен ключ за едно лято, развиването беше с ударен пистолет за камиони.Колата в този период никой не беше смъквал колелата.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp