The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xc90 проблем с печката

#1
имам волво хц90 д5 2005 година и отскоро започна от печката да вади много пушек. Винаги като е студено и като запаля колата излиза малко пушек но сега са направо облаци. Ако някой има или е имал подобна ситуация моля да казва и ако е проблем кво да правя. благодаря Smile
Reply

#2
Черен дим означава много нафта и малко въздух в цилиндрите. Ако се налага да въртиш по дълго за да запали е нормално - помпата набива нафта през цялото време - колата не пали и като запали е имало много нафта в цилиндъра - колкото по бавно запали толкова повече пушек.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
ми не пали трудно и дима си е синкав просто преди вадеше малко през предната решетка а сега понякой път отстрани излиза и то по много. Има ли кво да направя? мислех си в началото че е от нафтата ама не е.
Reply

#4
Синкав дим през предната решетка?! Това прилича на прегаряща изолация на кабел - някъде по стартера има лош контакт и при палене прегрява кабела. Трябва да се огледа за нагорели кабели/клеми - да се види откъде точно идва. За оправяне си е защото ще става все по зле и накрая няма да може да завърти.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Колегата "fordmustangbullit" според мен има предвид стационарния отоплител , а не двигателя.Аз съм с бензин и за съжаление не мога да помогна.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#6
joro74 Wrote:Синкав дим през предната решетка?! Това прилича на прегаряща изолация на кабел - някъде по стартера има лош контакт и при палене прегрява кабела. Трябва да се огледа за нагорели кабели/клеми - да се види откъде точно идва. За оправяне си е защото ще става все по зле и накрая няма да може да завърти.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Човека под "печка" има в предвид не дизеловия си двигател на колата, ами допълнителния отоплител. :wink:
Точно оттам си пуши като работи. Smile
Reply

#7
:-) Знам си аз, че ще се изложа някой ден. Щом пуши много значи не му достига въздух. Простото обяснение е задръстен маркуч за въздух. Отвъд него е вентилатор, свещ, камера за горене. Явно системата работи значи свещта и помпата за нафта не са проблем. Маркуч 20 е заподозрян.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
пушенето е че не се пали нафтата веднага,ако е запушен маркуча,нама да и достига нещо я въздух,а гориво.За повече инфо на ЛС или тел.0898421293
Reply

#9
Темата е много стара!
Като модератор не толерирам горния пост, но според правилника няма за какво да се хвана. Тук сме в технически форум за взаимопомощ, за не в такъв за предлагане на услуги.

По темата, колегата може би вече е забравил за проблема, но моят съвет е просто да я сервизира. Отваряш, почистваш, затваряш . Звучи лесно, но ако никога не е правено някои болтове ще е зор да се развият. Препоръчва се подобно сервизиране да се извършва на половин година, според производитя, но практиката показва, че веднъж в годината през топлия сезон е предостатъчно.
В много голяма част от случаите по свещта се натрупва мизерия, която възпрепятства доброто запалване на нафтата.
Повечето "майстори" казват, че свещта е заминала, а тя струва 80 кинта ...


Малко инфо: VOLVO оборудва автомобилите си с печки WEBASTO (нищо че на етикета пише само VOLVO), мокри, моделите варират според годината на автомобила и мястото зад бронята.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)