Волво Клуб - България

Full Version: За маслата
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
MichaelLeRoi
колата върви добре на ниска скорост на висока предавка Smile - на 5-та предавка преди не се мъчеше на 50км/ч , а сега с по гъстото масло не се мъчи и на 40км/ч , пак на 5-та предавка.
Преди бях със мобил 10в-40 и на мен ми се стори леко редичко. Който се оплаква че полусинтетиката му е рядка и му потраква това онова може да си направи промивка на двигателя с добавка за масло точно преди смяната или с промивно масло, съответно 4 до 10лв излиза и след това да сложи 15в-50. Някои препоръчват минерално масло на леко поизносени двигатели, но не се обаждат че с него още по бързо ще се износи мотора.
Аз си избрах Мотул-а именно защото не е минерално, а в нашия климат това 15 отпред не е никаъв проблем. Намерих някъде и 10в-60, но цената беше двойна (мотула е 53лв/5л)
MichaelLeRoi
колата върви добре на ниска скорост на висока предавка Smile - на 5-та предавка преди не се мъчеше на 50км/ч , а сега с по гъстото масло не се мъчи и на 40км/ч , пак на 5-та предавка.
Преди бях със мобил 10в-40 и на мен ми се стори леко редичко. Който се оплаква че полусинтетиката му е рядка и му потраква това онова може да си направи промивка на двигателя с добавка за масло точно преди смяната или с промивно масло, съответно 4 до 10лв излиза и след това да сложи 15в-50. Някои препоръчват минерално масло на леко поизносени двигатели, но не се обаждат че с него още по бързо ще се износи мотора.
Аз си избрах Мотул-а именно защото не е минерално, а в нашия климат това 15 отпред не е никаъв проблем. Намерих някъде и 10в-60, но цената беше двойна (мотула е 53лв/5л)
Благодаря на всички! Полезни съвети.

Аз изкарах 10к за 7 месеца и маслото още е добро на цвят, а и в сервиза който ми го препоръча също казаха, че издържа поне 10к.

Това, че Волво нямат марка фаворит е необичайно, но като се замисля това е съгласувана практика, която може да наруши правата на потребителя и в Швеция глобата би била огромна, но може и да греша.

За Русия 5000км за минерално масло е нормално заради студа - няма как.

По въпроса за газовите - мен лично ме е страх да си оставя колата някой да се учи на нея, на ладата си имах - през лятото наистина нямаше проблем, стоеше бистро, но през зимата...... му се разказваше играта за нула време заради конденза - внимавайте да не се пресече.

Благодарности! Щом няма фаворит /очаквах да е Фин/ ще остана на Мегуин с по-висок вискозитет /220 к са си пробег/
Благодаря на всички! Полезни съвети.

Аз изкарах 10к за 7 месеца и маслото още е добро на цвят, а и в сервиза който ми го препоръча също казаха, че издържа поне 10к.

Това, че Волво нямат марка фаворит е необичайно, но като се замисля това е съгласувана практика, която може да наруши правата на потребителя и в Швеция глобата би била огромна, но може и да греша.

За Русия 5000км за минерално масло е нормално заради студа - няма как.

По въпроса за газовите - мен лично ме е страх да си оставя колата някой да се учи на нея, на ладата си имах - през лятото наистина нямаше проблем, стоеше бистро, но през зимата...... му се разказваше играта за нула време заради конденза - внимавайте да не се пресече.

Благодарности! Щом няма фаворит /очаквах да е Фин/ ще остана на Мегуин с по-висок вискозитет /220 к са си пробег/
и аз да допълня нещо: Има едносезонни масла които са за 5 000км пробег или половин година. Независимо за какъв пробег ти е маслото се препоръчва да се сменя на една година или на километрите за които е произведено.(което настъпи първо)
и аз да допълня нещо: Има едносезонни масла които са за 5 000км пробег или половин година. Независимо за какъв пробег ти е маслото се препоръчва да се сменя на една година или на километрите за които е произведено.(което настъпи първо)
Quote:Аз лично вече 3-4 години ползувам само Тотаl Quartz 9000 5W-40, както за бензинови (Renault Clio 1.2) така и за дизелови (Citroen C3 1.6HDI, Xsara Picasso 2.0 HDI) двигатели. Като дойде време ще сипя същото и на волвото.
Маслото се препоръчва от Citroen (съответно и Pegeout), синтетично е и нямам проблеми при 20 хил. км интервали между смените.
В София последно го видях за около 80-85лв/5литра.



в момента карам с Тотаl Quartz 9000 и мотора звучи много по добре от преди, бях с Титан синтетика (някво уж Арал според продавача)

При последната смяна (миналия месец) в Силистра струваше 67.50лв/5л.
Quote:Аз лично вече 3-4 години ползувам само Тотаl Quartz 9000 5W-40, както за бензинови (Renault Clio 1.2) така и за дизелови (Citroen C3 1.6HDI, Xsara Picasso 2.0 HDI) двигатели. Като дойде време ще сипя същото и на волвото.
Маслото се препоръчва от Citroen (съответно и Pegeout), синтетично е и нямам проблеми при 20 хил. км интервали между смените.
В София последно го видях за около 80-85лв/5литра.



в момента карам с Тотаl Quartz 9000 и мотора звучи много по добре от преди, бях с Титан синтетика (някво уж Арал според продавача)

При последната смяна (миналия месец) в Силистра струваше 67.50лв/5л.
Защо забравяте за ЕЛФ. Едно време се твърдеше, че това е препоръчаното масло
Защо забравяте за ЕЛФ. Едно време се твърдеше, че това е препоръчаното масло
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8