Волво Клуб - България

Full Version: Теч от лявото вътрешно каре на V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Е за това не ги харесвам колите с предно предаване ама на, няма начин...
Вчера какво погледнах под колата и аз не знам и ми направи впечатление че има една мазна пътечка от прясно масло.Хъ, пу да... и т.н. приказки които не са много културни.Пипнах с пръст маслото и хоп, добре познатата миризма на трансмисия.Интересно че като стои на място и няма проблеми а го е направила в движение точно като съм паркирал.Айде на канала и се оказа че теча е от вътрешното ляво каре и по-точно маншона.Едната свивка на маншона като я натиснах и шурна масло.Това е интересното че при изправен волан дупчицата се затваря а при завой тогава леко отваря и започва да капе,за това и ми беше направила тази следа и няма локвичка както си стои.
Едното хубаво нещо в тая работа е че се сменя по-лесно този маншон като гледах във Вадис кое как е направено, при дясната полуоска трябва да се избиват щифтове и да се отваря карето но пък няма връзка с маслото.Тук на лявата лесно се сменя ама пък а стане нещо и започва да хвърля масло.Кой малоумен инж. го е измислил така си нямам идея ама явно е бил двойкаджия.Сега отивам до магазина за нов машон и тези дни незнам кога ще го сменям, до тогава колкото и да ми е гадно пак ще трябва да си возя задника на меката с пружини голяма седалка на Мерцедеса.А така хубаво си бях свикнал на твърдата седалка и да ми се разбиват камъните в бъбреците и да ми падат помбите с Волвото Big Grin
Ще Ви държа в течение и ако някой иска може и снимки да направя кое как се сменя въпреки че не обичам да ходя да си мия ръцете всеки път като трябва да снимам но пък сега за някоя друга биричка ако почерпите ще се прежаля :lol:
Братя, работата става Радкина.Минах през 3-4 магазина и греда, нямат такъв маншон.Гледах онлайн магазина на Скантех ама някак си да им дам 50лв за едно парче гума няма да стане.Дават го същия маншон да е и на Рено Лагуна но нещо не мога да се ориентирам по модификациите им.
Ето я гадината мръсна ЦЪК . Дайте акъл коя е тая тъпа Лагуна и направо да търся магазин за рендета.
Karlsson Wrote:Братя, работата става Радкина.Минах през 3-4 магазина и греда, нямат такъв маншон.Гледах онлайн магазина на Скантех ама някак си да им дам 50лв за едно парче гума няма да стане.Дават го същия маншон да е и на Рено Лагуна но нещо не мога да се ориентирам по модификациите им.
Ето я гадината мръсна ЦЪК . Дайте акъл коя е тая тъпа Лагуна и направо да търся магазин за рендета.
пробвай с колегите дето продават на части макар и втора употреба за 10-15 лв ще е решение докато намериш оригинално ново такова маншонче :wink: на мен един колега ми го даваше за 12лв /втора употреба и доставка/ Big Grin :lol: то се оказа по здраво от ново 2 години и половина карах колата след това и не мръдна Wink
Audi А4 (В6) всички бензинови двигатели около 2000 година - има 2 модела на дължина (112, 86) - трябва ти по късия (86 мм). Откъм отвори са същите. Ако са гумени и дългия става, ако са пластмасови - само късия, дългия не може да се сгъне толкова.
Meрси Жоре, утре ще обиколя магазините за Рено и Ауди да си търся част за Волво Big Grin
моя съвет е да си купиш комплект лагер и маншон.Аз имах същия проблем и първо си купих маншон за лагуна,обаче канала който влиза в лагера не беше същата широчина и хоп след няколко седмици маслото за втори път на земята.Отидох и купих лагер и маншон комплект мисля че бяха на SISIC,но след месец лагера протече през симирината(мисля че я съм я повредил при набиването) след това жзех само лагер и го набих много внимателно и засега няма проблем.между другото ходих и в Мото Пфое да питам за цена,но там изобщо не им излезна като резервна част.Така че по добре смени и лагера че да не береш ядове и ти,че всеки път трябва да точиш и маслото
Полезна информация, мерси за което.
Е то като го направя после какво ще чопля :lol:
Значи ще сменя само маншона на първо време с лагунов таман ще погледна как изглежда лагера и семеринга пък след това пак и пак отново. Те веднъж раздвижат ли се резбите на болтовете и шлиците след това е лесно Big Grin
Идеята е набързо да влезе колата в пътя пък след това вече ще имам време да търся и да мисля...
А я кажи лагера и семеринга стандартни ли са и продават ли се по магазините за лагери или са някакви идиотски?
той лагера си е със симерината на него.Аз да ти кажа доста търсих.Лагера е с два външни диаметъра,на по-големия влиза маншона
И аз имах същия проблем,ходя в един сервиз зад Воена болница,момчето ми намери маншон за 20лв.,сменихме го и за сега всичко е наред.Ето тел.на магазина с който работи-0888/332664,032/640735 части за СААБ и ВОЛВО,мисля че е на Пещерско шосе,но точно къде не знам.Дано свърши работа.
Здравей колега,
Още при купуването на моето волво ( V40 1997г 2.0 ) трябваше да сменя въпросния маншон. Тогава ( 2004 г ) единствената алтернатива беше МотоПфое при цена за детайла около 200 лв !!!
Добър човечец в бивш оторизиран предстваител на Рено ме упъти правилно - лав маншон за скоростна кутия JC5 каквато се монтира и на волвата ни.
Вече 6-та година си карам с този маншон ( около 30 лв тогава + 30 лв за труд )
Не му мисли само време ще загубиш !

Успех ! :-)
Pages: 1 2