03-29-2011, 06:13 AM
Е за това не ги харесвам колите с предно предаване ама на, няма начин...
Вчера какво погледнах под колата и аз не знам и ми направи впечатление че има една мазна пътечка от прясно масло.Хъ, пу да... и т.н. приказки които не са много културни.Пипнах с пръст маслото и хоп, добре познатата миризма на трансмисия.Интересно че като стои на място и няма проблеми а го е направила в движение точно като съм паркирал.Айде на канала и се оказа че теча е от вътрешното ляво каре и по-точно маншона.Едната свивка на маншона като я натиснах и шурна масло.Това е интересното че при изправен волан дупчицата се затваря а при завой тогава леко отваря и започва да капе,за това и ми беше направила тази следа и няма локвичка както си стои.
Едното хубаво нещо в тая работа е че се сменя по-лесно този маншон като гледах във Вадис кое как е направено, при дясната полуоска трябва да се избиват щифтове и да се отваря карето но пък няма връзка с маслото.Тук на лявата лесно се сменя ама пък а стане нещо и започва да хвърля масло.Кой малоумен инж. го е измислил така си нямам идея ама явно е бил двойкаджия.Сега отивам до магазина за нов машон и тези дни незнам кога ще го сменям, до тогава колкото и да ми е гадно пак ще трябва да си возя задника на меката с пружини голяма седалка на Мерцедеса.А така хубаво си бях свикнал на твърдата седалка и да ми се разбиват камъните в бъбреците и да ми падат помбите с Волвото
Ще Ви държа в течение и ако някой иска може и снимки да направя кое как се сменя въпреки че не обичам да ходя да си мия ръцете всеки път като трябва да снимам но пък сега за някоя друга биричка ако почерпите ще се прежаля :lol:
Вчера какво погледнах под колата и аз не знам и ми направи впечатление че има една мазна пътечка от прясно масло.Хъ, пу да... и т.н. приказки които не са много културни.Пипнах с пръст маслото и хоп, добре познатата миризма на трансмисия.Интересно че като стои на място и няма проблеми а го е направила в движение точно като съм паркирал.Айде на канала и се оказа че теча е от вътрешното ляво каре и по-точно маншона.Едната свивка на маншона като я натиснах и шурна масло.Това е интересното че при изправен волан дупчицата се затваря а при завой тогава леко отваря и започва да капе,за това и ми беше направила тази следа и няма локвичка както си стои.
Едното хубаво нещо в тая работа е че се сменя по-лесно този маншон като гледах във Вадис кое как е направено, при дясната полуоска трябва да се избиват щифтове и да се отваря карето но пък няма връзка с маслото.Тук на лявата лесно се сменя ама пък а стане нещо и започва да хвърля масло.Кой малоумен инж. го е измислил така си нямам идея ама явно е бил двойкаджия.Сега отивам до магазина за нов машон и тези дни незнам кога ще го сменям, до тогава колкото и да ми е гадно пак ще трябва да си возя задника на меката с пружини голяма седалка на Мерцедеса.А така хубаво си бях свикнал на твърдата седалка и да ми се разбиват камъните в бъбреците и да ми падат помбите с Волвото
Ще Ви държа в течение и ако някой иска може и снимки да направя кое как се сменя въпреки че не обичам да ходя да си мия ръцете всеки път като трябва да снимам но пък сега за някоя друга биричка ако почерпите ще се прежаля :lol: