tortomanin Wrote:...Събираш точки, с които получаваш правото да си купиш нещо ненужно от тях, при това пак за пари...
Много ми хареса как точно го формулира!
Отдавна не съм има бензинова кола и причината да се откажа от това гориво бе именно качеството - каквото и да слагах, където и да го слагам, редовно проблеми.
Не знам дали не смеят да "кръщават" дизела заради многото електроника в колите вече и прецизните дюзи, но масово горивата не са лоши. Единственият проблем е, че не отговарят 100% на истината - V Power Diesel не е нищо повече от рекламен трик, защото няма никаква разлика с обикновения дизел, същото важи за Premium Diesel. Не съм сравнявал целенасочено и пробвал Ecto Diesel спрямо обикнвения на Лук-Ойл, но не бих се учудил да е поредният рекламен трик
Уж са по-качествени и трупат разни бонус точки или премии, а реално "получаваш правото да си купиш нещо ненужно от тях, при това пак за пари"
:lol:
С годините се спрях на Петрол (определени бензиностанции) и Лук-Ойл, само на нормален дизел, т.е. без разни маркетинг "добавки".
Имам под носа една бензиностация Петрол, от коята зареждам над 7-8 год. Никога не съм забелязвал да лъжат с количеството, нямам отлагания по филтрите при смяна (утайки), колата върви нормално и харчи сравнително добре. Това, което съм виждал, когато цистерните зареждат е да слагат в резервоарите някаква добавка от 1л. метални кутии - без етикет! Не са пресипвани, разпечатват ги на място и имат само някакви обозначения и толкова - явно не са за масова употреба. Поразпитах управителката и ми каза, че на всеки 1 тон гориво слагат 1л. от тази добавка за повишаване на качествата й. Каква марка е (предполагам на Лики-Моли, много ми прилича флакона на техен), дали е достатъчно това количество добавка, не знам. Но редовно, когато зареждат, ги засичам да ги изсипват. Тяхната нафта не ми е замръзвала никога, не е пушела кола и т.н. Като произход е Лук-Ойл Нефтохим, не е "внос" от Германия, Италия и т.н. :lol:
За съжаление и тя не е това, с което хората карат навън (винаги с гръцка нафта заредена от Гърция, а не ЕКО, ми пада разходът малко и се повишава динамиката), но като цяло е една от най-качествените в БГ, поне не се запушват дюзи, не замръзва и т.н.
На служебната кола й направих над 80 000 км само с тяхна нафта - така се случва, че пътувам София-Пловдив постоянно, а там си зареждам на изхода на града. От всичките Октавии, само моята я бъркат с бензинова и върви най-много (според шофьорите, когато я обслужват). Колегите си зареждат техните от ОМВ или ШЕЛ, защото събират точки и "получават правото да си купят нещо ненужно с тях, при това пак за пари" :lol: Да не говорим, че двигателите им са осезаемо по-шумни, а само моята е изминала най-много км :mrgreen:
Това мога да споделя за моите скромни впечатления с българските горива. На Лук-Ойл също не са лоши, не правя особена разлика с Петрол (малко повече са ми пушели колите с тяхната нафта, сегашните са с DPF и не мога да преценя), но зареждам само в краен случай.