Ето едно видео от първия старт: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=YDJuSOiPy1c" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=YDJuSOiPy1c</a><!-- m -->
Малко за електрониката - компютъра си е Megasquirt 1, базиран на схемите от
PCB v3, с някои наши добавки/промени за да използваме MS1/Extra (029y4) кода в цялата му сила. Платките са си наши, в началото пробвахме да изкопираме оригиналната платка на мегата, но се оказа че е четирислойна. Затова си направихме наши.
За датчиците/електрониката:
мап - стандартен 250 КПа сензор МПХ 4250,
темп. вода - Волво 940/Бош,
темп. въздух - Волво 850/Сименс
датчик обороти - Волво 940/Бош с 36-1 зъбно колело на ремъчната шайба.
ламбда сонда - Волво 940/Бош, теснолентова
стъпков мотор - май Сименс беше с две жици в ШИМ режим,
Дросел с ТПС - неизвестен, май от Опел
Бобини - от някакво Пежо или Ситроен, wasted spark
Инжектори - нискоомови Бош 0280150804, ~340 куб.см/мин
За окабеляване/букси използвахме стария кабелаж от едно 850 - в него има за поне такива 4 коли кабели.
Първоначални настройки - ползвахме готова карта за предварение на запалването от Kenny/linuxman51 от турбобрикс. Същия мотор/глава и почти същата конфигурация.
Горивната карта я натаманихме за две-три вечери с широколентова ламбда назаем..
Ето и клипчета от пробите на ЕКУ-то на сухо (със симулатор на обороти):
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=lxgS8pUpFB4" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=lxgS8pUpFB4</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=b5san3l1uC0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=b5san3l1uC0</a><!-- m -->